נגישות
נגישות

שגב אקספרס ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

661 ביקורות וחוות דעת על שגב אקספרס

גיא פיסמני - תמונה
גיא פיסמני 3 ביקורות
היה פשוט נפלא
5.0
05/06/20

אוכל נפלא, מהראשונה לקינוח, פינקו אותנו ומחירים נוחים לכל כיס. בקיצור ממליץ בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה
יחזקאל - תמונה
יחזקאל מבקר מתחיל
אוכל טוב שירות גרוע מאוד
2.3
07/03/20

אוכל טוב שירות גרוע זמן ההגשה הרבה מאוד ופניה לאחראית משמרת נעתה בחוצפה גמורה כך הורסים מונטין

עוד פרטים
הוספת תגובה
יהושע - תמונה
יהושע מבקר מתחיל
אוכל טוב, שירות גרוע!
2.5
31/12/19

השבוע ביקרתי בשגב אקספרס בפעם הראשונה לכבוד ארוחה משפחתית. לצד מנות טובות למדי, זכינו לשירות די מאכזב. המנות הגיעו באיחור (הקינוחים חיכו במטבח וקיבלנו אותם דקות ארוכות לאחר קבלת השתייה... החמה), המנות המשותפות הוגשו ללא כלי הגשה (הביאו לנו מספר כפות לאחר שביקשנו), וככלל, דומה היה שהם לא היו ערוכים לשולחן עם מספר רב של סועדים וחבל, כי האוכל אכן היה טעים. למען ההגינות אציין, כי חברי משפחתי שפקדו את המסעדה פעמים רבות, הופתעו ואמרו שזו פעם ראשונה שהם התאכזבו מהשירות במסעדה. ייתכן שמדובר בתקלה רגעית, אך הרושם שנותר לי היה חמוץ למדי. האוכל, כאמור, די טוב, אך איני מתכוון לשוב לשם. יש מספיק מסעדות טובות (בוודאי בסקאלה של מסעדות שף) עם שירות ראוי יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Adi Matania - תמונה
Adi Matania 8 ביקורות
חוויה קולינארית מאכזבת
2.3
25/11/19

חגגנו יום הולדת לבני הבכור. 8 סועדים. ביקור שני במקום. ביקור ראשון היה סביר ומעלה. תחושה של חדר אוכל בקיבוץ. מלצרית לא חביבה בלשון המעטה. מנת המבורגר של אישתי הוחלף עם סועד אחר כי היא... קיבלה יבש ללא ירקות. לאחר חציית הלחמניה בשני צדדים, נעשה סוויץ בין 2 המנות וכבר הוגשו קר. בסיום הארוחה הוזמנו 3 כוסות קפה, הוגשו באיחור ,קרים, לא ראויים לשתיה. ויתרנו. הקינוח היה מעולה וקיבלנו קינוח על חשבון הבית לפיצוי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Zippi - תמונה
Zippi מבקר מתחיל
ציפינו התאכזבנו
2.8
16/11/19

חגגנו יום הולדת 7 אנשים. השירות לא היה כמו בעבר. היינו צריכים לקום לבקש ממלצר אחר מים. היין הנוסף לא הגיע. היה חוסר תשומת לב לשולחננו. האוכל לא היה טעים .הפסטות טפלות הדג בתנור... סתמי. הכרעמעוף סתמי ולא טעים .השאירו אותו ולא שאלו אותנו מה הסיבה. פדוט התאכזבנו. חבל. המסעדה נחשבה בעיניו לאחת הטובות ..אבל לא עוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Li-Or - תמונה
Li-Or 248 ביקורות
אפס ביחסי אנוש
1.0
28/07/19

קשה להחליט מה היה יותר מאכזב - האוכל או השירות. נאלצנו לחכות לשולחן שהוזמן מראש בישיבה על ספסלים במעבר צפוף. עבר זמן לא סביר עד שניגשו אלינו לקחת הזמנה. הכול הוגש בפרצוף חמוץ וכלאחר יד.... כשחיפשנו מלצרי\ת כדי להחזיר מנה עיקרית שהייתה תפלה ושמנונית לקח זמן עוד יותר לא סביר כדי לתפוס תשומת לב - כי אף אחד לא טרח לגשת ולשאול אם הכול בסדר, ואף אחד לא טרח להסתכל ימין ושמאל כשהלך בין השולחנות. בינתיים בן זוגי כבר כמעט סיים את המנה שלו. המנה שהזמנתי במקום הייתה מלוחה באופן בלתי אכיל, וכשוויתרתי על הזכות להחליפה כדי לא להתעכב עוד יותר, קיבלתי מהמלצרית עוד פרצוף חמוץ. הביקור של מנהלת המשמרת בשולחן כשהבינה שעברנו חוויה רעה הביע כמובן כוונות טובות, אבל אפילו הגלידות שהוגשו לנו כפיצוי הוגשו, כך יצא, בפרצוף חמוץ. במקום שמנהלים יסתובבו בין השולחנות ויחקרו את הלקוחות על החוויות הרעות שלהם בסוף הארוחה, עדיף שינחילו לצוות שלהם אנושיות ואכפתיות. אוכל גרוע הוא לא אשמת המלצרים, אבל הוא בטח לא אשמתנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
משה - תמונה
משה 4 ביקורות
חבל ולא נראה לי שאנחנו נבקר אותכם בקרוב\
3.0
06/07/19

פעם אחרונה שאכלתי אצלכם זה היה לפני הרבה זמן בהמלצת אישתי באנו אליכם , לקח זמן עד שמלצר ניגש לקבל הזמנה, אני הזמנתי סטייק פילה שהיה לא רע אבל יש בהחלט מקום לשיפור הסלט של אישתי היה ככה... ככה מנה אחרונה הזמנתי קרם ברולה וזה היה נוראי , חמוץ וקפוא ממש לא לעניין שילמנו והלכנו הביתה מאוכזבים וזה חבל ציפיתי ליותר טוב. לגבי במחירים אין לי תלונות בשביל אוכל כזה הייתם צרכים להוריד את מחירים קצת

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכה - תמונה
מיכה 3 ביקורות
מחיר מוגזם לארוחה לא מיוחדת
2.8
16/06/19

המחירים מאוד יקרים ולא שווים את המחיר המופקע, ההמבורגר מאוד מאכזב הרגשתי שהוא מאוד מלוח ולא מיוחד לא שווה לדעתי 40 ש"ח ומתומחר לדעתי באופן שערורייתי ב-72 ש"ח עם 4 יח' סירות תפוח אדמה . ... "הפוקצ'ה של שגב" לפי דעתי זו בכלל לא פוקצ'ה אלא מדובר בלחמניית בייגל שומשום שעולה במאפיה 5 ש"ח ובמסעדה הם תמחרו אותה ב-23 ש"ח לדעתי מדובר בסה"כ לחמנייה .

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shir - תמונה
Shir 4 ביקורות
ממליצה מאוד על שגב אקספרס רמת החייל
4.5
06/05/19

הזמנו מקום ל13 סועדים לכבוד חגיגות יום הולדת 60. השירות היה מצוין מתחילתו ועד סופו - המלצרים מעיין ותומר היו אדיבים מאוד, התחשבו בכל בקשותינו, שאלו בקשר לרגישויות והתאימו את התפריט... לילדים. בנוסף, קיבלנו קינוחים על חשבון הבית בהתאם לגודל ההזמנה שלנו ויצאנו מרוצים מאוד מהסעודה. זו לא פעם ראשונה שאנו מבקרים בשגב אקספרס ברמת החייל (גם לא בסעודה גדולה), המנות טעימות מאוד, מגוונות ומשביעות. אווירה נעימה ותמיד עם חיוך. תודה לכם! נחזור :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
סועדת - תמונה
סועדת 16 ביקורות
נחמד
3.8
02/05/19

אוכל טעים, אם כי המנות קצת מורכבות מדי לטעמי. המחירים יחסית גבוהים. הקינוחים טעימים מאד ומפנקים יחסית.

עוד פרטים
הוספת תגובה