נגישות
נגישות

מוזס - Moses ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

28 ביקורות וחוות דעת על מוזס

Hug - תמונה
Hug 14 ביקורות
כדאי לדבוק בארטבורגר, שירות אדיב ונעים
3.5
25/04/15

ישבנו במסעדה ביום עמוס ועדיין השירות היה מהיר ואדיב. הזמנתי את ה"מינימי", כך שנוכל לטעום שלושה המבורגרים שונים. ההמבורגר השבועי היה שומני מדי לטעמי וזנחתי אותו אחרי ביס. ההמבורגר הרגיל... היה, ובכן, רגיל. לעומתם, הארטבורגר היה מוצלח וטעים במיוחד והוא היחיד שסיימתי מבין שלושתם. אהבתי גם את הלחמניה, שהייתה טעימה מאוד. לא הוזהרתי (וגם לא ראיתי בתפריט) שבארטבורגר יש מיונז שאיני אוכלת, הופתעתי בעיקר בגלל שיש ציון של הרוטב החריף בתפריט. כשהוגשה לי המנה מיד שמתי לב והסכימו להחליף לי ודאגו שתוגש לי מנה חלופית במהירות האפשרית. התרשמתי לטובה. לא מצאה חן בעיניי העובדה שגבו שני שקלים עבור חלב סויה לקפה למרות שלא היה ציון לכך בתפריט הקינוחים. אני מודעת לכך שזה מנהג נפוץ, אך עדיין, ראוי לציין עובדה זאת בתפריט (בעיקר כשהתפריטים מציינים בפירוט נוכחות גלוטן, אופציה טבעונית וכיו"ב).

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tal - תמונה
Tal 313 ביקורות
משלוח יקר
2.8
01/02/15

בפעם הראשונה, אחרי שתמיד אני יושבת במסעדה ומזמינה לייט נייט במחיר שווה לכל כיס (42 ש"ח לארטבורגר 200 ג' ותוספת - אגב חבל שזה מתחיל רק מ23:00) הזמנתי עם עוד חבר משלוח. שנינו הזמנו לייט... נייט של ארט ותוספת, אני וודג'ס והוא צ'יפס. קודם כל - למה במשלוח הלייט נייט עולה יותר? כמות התוספת שמקבלים קטנה יותר, וההמבורגר זהה - אז למה זה יותר יקר? גם התבאסתי שלא מקבלים את ההטבה החודשית של חברי המועדון גם במשלוח. חוץ מזה - מילא לקחתם על המנות יותר כסף כי יותר יקר לכם שזה במשלוח (שזה גם לא הגיוני) - אז חוץ מזה אתם גובים גם דמי משלוח?? וחוץ מזה יש טיפ לשליח... ודבר אחרון - ההגבלה ברטבים. חירפן אותנו. מגיע לכל סועד רק 3 רטבים ומעבר לזה זה בתשלום. למה? במסעדה זה כמה שרוצים. המשלוח הגיע יחסית מהר - 35 דקות, ההמבורגר היה פושר, הוודג'ס היה קר וכך גם הצ'יפס. בקיצור - לא ממליצה על להזמין משלוח, מאוד ממליצה על להזמין במסעדה, ורק בלייט נייט כי כל שאר היום זה במחיר לא הגיוני.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tal - תמונה
Tal 313 ביקורות
ביקור טוב
4.0
22/11/14

ביקרנו במסעדה זוג, והזמנו מנה אחת של חובק העולם הצרפתי המעולה ולייט נייט של ארטבורגר רגיל. הפרנצ' בורגר היה מעולה, כרגיל. שתינו הזמנו עם המנות תוספת של וודג'ס שהגיעו לא מתובלים כלל -... שזה מה שעושה את הוודג'ס מיוחדים וטעימים. אמרנו למלצר שאנחנו לא כ"כ מרוצים מהוודג'ס והחליפו לנו לחדש. השירות היה טוב כרגיל. שווה

עוד פרטים
הוספת תגובה
המבקר - תמונה
המבקר מבקר מתחיל
במילה אחת אכזבה
2.5
29/07/14

הזמנו ארט בורגר, המבורגר בקר וקוקטייל. נתחיל בטוב: היה שירות מעולה, במקום יש אווירה טובה, הטוגנים עשויים היטב והקוקטייל שהזמנו היה מאוד טעים וזול יחסית (24 ש"ח). אך לצערנו התאכזבנו קשות... מההמבורגרים שהזמנו, הלחמנייה התפרקה והבשר היה לדעתנו פשוט מזעזע, הטעם הזכיר לי את ההמבורגרים הפשוטים ביותר בוודאי לא כאלה שעולים 57 ש"ח. מיותר לציין שלא סיימתי את הארוחה על אף שהייתי רעב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Li-Or - תמונה
Li-Or 248 ביקורות
לא על הבורגר לבדו
4.0
27/07/14

שווה לבוא לכאן בשישי בלילה החל מ2300 (גם למי שמפוצץ אחרי ארוחה משפחתית) ולנסות את הקוקטיילים במחירי לייט נייט. כולם טעימים, מתוקים יחסית ולא כבדים. גם הכמות מכובדת, בניגוד לברים... טיפוסיים בהם תקבלו לרוב כוס קטנה ומלאה בקרח. עוגת הטראפלס גם היא מומלצת בחום, ולפי התפריט אינה מכילה גלוטן. אגב, הופתענו לגלות שם בשישי האחרון קהל בגילאים מגוונים- ולא רק ילדים. המקום היה מלא יחסית, והשירות עדיין אדיב ויעיל. אופציה טובה למי שאין לו כוחות לבר צפוף ומעושן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shlomit - תמונה
Shlomit 55 ביקורות
נחמד
2.5
03/07/14

התחשק לנו המבורגר וקפצנו למוזס, בשבילי זו פעם ראשונה לאכול שם, טיפה יקר.. 65 ש"ח כולל ציפס למנת המבורגר עם שתי קציצות. לא היה משהו, הרטבים שלהם לדעתי ממש לא טעימים, חריפים ופוגמים בטעם... הארוחה. חיכינו לארוחה איזה חצי שעה אבל לזכותם יאמר, הם היו נדיבים ופינקו אותנו בשני כדורי גלידה על חשבון הבית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Li-Or - תמונה
Li-Or 248 ביקורות
אוכל שווה, אבל לא לכל כיס
3.5
30/05/14

סניף גדול, מעוצב ומצטיין בשירות ידידותי ויעיל. למרות הגודל, אפשר למצוא גם שולחנות פינתיים ושקטים יותר. הפרנצ' בורגר מומלץ מאוד, אף שמחירה של כל הסדרה ה"עולמית" של מוזס שערורייתי,... ותוספות לצד ההמבורגר דורשות תשלום נוסף (בגזרה הזו, אגב, מומלץ לנסות "אורז בריאות"). אם תוסיפו שתייה או קוקטייל, מתקבלת ארוחה יקרה למדי כאשר באים מחוץ לעסקיות\לייט נייט. עם זאת, רובכם לא תצטרכו ראשונה או קינוח כדי לצאת שבעים ומרוצים. הסניף הזה בהחלט מצדיק את מוניטין הרשת- המבורגרים טובים, שירות טוב, הכול טוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
robi - תמונה
robi 13 ביקורות
אחלה מקום
4.8
30/05/14

אני לקוח קבוע במסעדה וגם המשלוחים שאני עושה מגיעים מהמקום הנ"ל. ההמבורגר תמיד טעים, האוויר במסעדה סבבה ואם באים בלייט נייט מקבלים ארוחה ל2 אנשים עם שתייה ב100 ש"ח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tal - תמונה
Tal 313 ביקורות
ההמבורגר הכי טעים שיש
4.5
26/04/14

לקוחה קבועה של הסניף. תמיד הולכת על הארטבורגר, הפעם לקחתי את הפרנצ' בורגר מחובקי העולם - מומלץ. האוכל הגיע בזמן סביר והיה מאוד טעים, אחלה שירות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
R-M - תמונה
R-M 23 ביקורות
הלחם מעולה
3.3
06/04/14

אכלתי במוזס סלט, מנה די קטנה לסלט בבמחיר הזה. הלחם מעולה, שירות נחמד מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה