נגישות
נגישות

מוזס - Moses ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

28 ביקורות וחוות דעת על מוזס

Radiohead - תמונה
Radiohead 4 ביקורות
אווירה של חדר אוכל קיבוצי
1.8
17/02/18

בקצרה: היה מזעזע. הגענו אני וחברה שלי לדייט זוגי בשעה 18:45 המסעדה הייתה חצי ריקה אבל המארחת התעקשה שאפשר לשבת רק על הבר או במרפסת הסגורה. ישבנו במרפסת הסגורה, הרעש היה בלתי נסבל,... האווירה הייתה כמו בחדר אוכל בקיבוץ,היו שם צרחות וצעקות ילדים כמו בקייטנת קיץ, המוזיקה לא פעלה, במשך השעה-שעה וחצי שישבנו שם שרתו אותנו 5-6 מלצרים שונים, קרה מצב שהיינו צריכים לבקש שתייה מ3 מלצרים שונים עד שהשתייה הגיעה אלינו. גם לאחר שסיימנו את הארוחה אותם מקומות ריקים שהיו כשהגענו נשארו ריקים גם כשהלכנו. האוכל היה סביר ותו לא. הדבר הטוב היחידי היה הרוטב קטשופ פלפלים שלהם. זו הפעם הראשונה והאחרונה שלי במוזס.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Barak - תמונה
Barak 7 ביקורות
אוכל מעולה!
4.0
29/07/17

אני וחברה שלי חזרנו שוב למסעדה אחרי כמה שבועות, חייב לציין שהשירות היה מעולה, המלצרית הייתה חביבה ונחמדה. כרגיל האוכל היה טעים, הארוחה חתול והכלב עם הגבינה והאווז - מנה אדירה. 2 הבעיות... היחידות הם המחיר והצפיפות, המקום יחסית מלא כל הזמן ואני יכול להבין למה אבל זה מפריע לאווירה של המקום ולנוחות, באמת שעדיף לחכות חצי שעה בחוץ ולהמתין מאשר להיות צמוד לעוד בנאדם שאני לא מכיר. וכמובן המחיר המופרז, אני חושב שיהיה נחמד אם יוסיפו 3 שקל למחירים בלייטנייט ויביאו שתייה עם ההזמנה... כי 14 שקל לבקבוק קולה מרגיש לי מחיר מופרז. בכל מקרה סך הכל מאוד נהנו וכנראה נחזור לשם שוב =]

עוד פרטים
הוספת תגובה
Barak - תמונה
Barak 7 ביקורות
לפעם הבאה עדיף להגיד לפני שהמקום יהיה רועש
3.3
10/07/17

הגעתי לשם לאכול עם חברה שלי, הגענו בשבת בערב ולצערנו היו בסביבות ה - 50 ילדים שהגיעו למקום בהזמנה (אחרי שכבר התיישבנו והזמנו אוכל) והיה המון המון רעש, בדרך כלל האווירה במקום נחמדה אבל... לא הפעם.. חבל שלא אמרו לנו בכניסה שהולך להיות ככה, בכל מקרה המנות היו טעימות (הגענו לשם בלייט נייט) המחירים גבוהים יחסית לכן אנחנו מגיעים לשם בדרך כלל בלייט נייט, שירות נחמד למרות הלחץ שהיה במקום וסך הכל נהנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Li-Or - תמונה
Li-Or 248 ביקורות
בגלל ההמבורגר, בזכות השירות
4.5
08/07/17

לסניף הספציפי הזה יש משמעות סנטימנטלית עבורנו, ולכן כמעט בכל פעם שאנו יוצאים לרמת החייל, אנו מוצאים עצמנו שם. ההמבורגרים עצמם טעימים מאוד ותמיד מגיעים עשויים במידה הנכונה, והשירות תמיד... אדיב. לאופן בו נעשה מאמץ לפצות לקוח אשר קרתה תקלה במנה שלו, על מנת שייצא בהרגשה טובה, אין אח ורע בישראל. אולי זו רוח הצוות בסניף הזה, אולי זה הסטנדרט של הרשת- איננו יודעים. בקצרה, תקלה שהתגלתה בהמבורגר לקראת סוף הארוחה הביאה לכך שהמנה לא חויבה, ובנוסף הוצע לנו לקבל חדשה או אחרת ללא תשלום, וגם קינוח מתנה. הכול בנוסף, לא במקום. הכול תוך התנצלות עמוקה וכנה ובלא ויכוח. חשוב לא פחות- ההתנהלות של הצוות בתגובה לתקלה הביעה את החשיבות והדאגה שמייחסים במקום הזה להיגיינה במטבח. הלוואי שעסקים כאלה, שמכבדים את לקוחותיהם בכל ההיבטים, היו נפוצים יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
AvivSh - תמונה
AvivSh 26 ביקורות
הקינוח הכי טעים
4.8
28/07/16

אכלתי במסעדה קינוח יחסית חדש שנקרא קוקינטס. המורכב משתי עוגיות ובניהן גלידת וניל וקצפת ועל הכל רוטב קרמל ואגוזים קינוח טעים מאוד, גדול, המחיר סביר. חזרתי כמה פעמים רק עבור הקינוח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
amirmark - תמונה
amirmark 103 ביקורות
מקום מצוין לארוחה עם ילדים
4.0
17/07/16

המבורגר מצוין , וגם השאר טעים מאד. אבל מה שמאד הרשים אותי זה השירות המקצועי עם דגש עם הבנה בארוחות עם ילדים קטנים - מהבאה מהירה של מנת הילדים, דרך הצבעים שמביאים כדי שלילדים תהיה... תעסוקה. מנת הילדים מותאמת היטב, עם צ'יפס מיוחד לילדים, מנה מכובדת מאד של בשר ושתייה בכוס פלסטיק עם קש. אמנם אלה דברים קטנים אבל הם עושים את ההבדל בין ארוחה סתם לארוחה כיפית עם ילדים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דפני - תמונה
דפני 234 ביקורות
ארוחה נחמדה וטעימה שירות מעולה
4.5
26/05/16

הגענו בשישי בצהריים המסעדה עוד הייתה די ריקה אבל המלצרים היו מקסימים לקחנו ארט בורגר כל אחד במידת מדיום האמת שהיה עשוי קצת פחות ממדיום אבל הבשר היה טרי וטוב וההמבורגר היה טעים כמו כן... לקחנו שבבי בצל וצ'יפס שכיף לאכול בזכות הרטבים השווים של המקום . אני לא מתה על חריף אבל הקטשופ פלפלים והצ'ילי הצהוב פשוט מצויינים לקינוח לקחנו קוקי נאט - מדובר ב2 עוגיות ענקיות ביניהן גלידה וניל והמון קצפת ועל הכל מלא רוטב טופי. זה מושחת כמו שזה נשמע וממש ממש טעים סה"כ הארוחה עלתה בערך 150 כי אין עסקיות בשישי אבל היה כיף וטעים היו המון משפחות עם ילדים

עוד פרטים
הוספת תגובה
Li-Or - תמונה
Li-Or 248 ביקורות
בשביל הקוקטייל
4.5
05/04/16

הקוקטיילים בתפריט הלייט נייט נדיבים בגודלם ובמחירים נמוכים מאוד- אופציה טובה למי שרוצה לשתות בלי צפיפות, עשן סיגריות או מוזיקה מחרישת אוזניים. השירות על הבר מקצועי ויעיל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Li-Or - תמונה
Li-Or 248 ביקורות
בגלל הקציצה, בזכות השירות
4.0
27/09/15

היינו שניים רעבים בעוד לייט נייט עמוס. השירות היה סבלני וקשוב למרות זאת, דבר הראוי להערכה. ההמבורגרים היו טעימים, עשויים בדיוק במידה, ואף שהגיעו כעבור לא פחות מחצי שעה לאחר שהזמנו- היה... שווה לחכות. בסלט שבא עם אחת המנות קרתה תקלה היגיינית חמורה, והיא טופלה ביעילות מרשימה- סלט אחר הגיע מיד, ומנהלת המשמרת מיהרה לגשת ולדווח שהעניין ייבדק, וכן להציע פיצוי. הרושם היה כי הסניף נחוש להוציא את הלקוח בהרגשה טובה- שוב, פלוס גדול בים של מקומות בעלי שירות לא אכפתי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
30/09/2015
תודה רבה על המילים החמות, שמחנו לשמוע שהצלחנו להציל את המצב ולשמח את הביקור. נשמח לשוב ולארח
robi - תמונה
robi 13 ביקורות
מקום מעולה
4.8
14/08/15

אנחנו אוכלים שם כבר המון שנים והחלטתי לכתוב חוות דעת כי באמת מגיע להם. אנחנו בד"כ מגיעים ללייט נייט שלהם (אחרת המחירים יחסית גבוהים) שמתחיל ב11 בלילה. המחיר מעולה וההמבורגר גם כן מצוין... (ארטבורגר). לאחרונה התחלנו "לסחוב" איתנו עוד חברים למסעדה. מגיעים פעם בשבועיים ונמשיך להגיע. עבודה מצויינת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
16/08/2015
תודה רבה על מילותיך הטובות. הן תגענה כמובן לסניף, אנחנו שמחים שאתה נהנה וממשיך להגיע. נשמע להמשיך ולארח אותך, משפחת מוזס