נגישות
נגישות

ג'פניקה ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

2.5
אוכל
3.0
שירות
2.5
אווירה
2.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

31 ביקורות וחוות דעת על ג'פניקה

 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
17/12/08

תמיד כיף ונעים לבוא לכל סניף שלכם ולאכול מכל מנה, כבר לא מהיום שהסניפים שלכם הפכו מקום מבגש לי ולחברים שלי ואפילו חגגתי אצלכם יום הולדת. אתמול ישבתי בערב בסניף רוטשילד הזמנתי ב127 ש"ח... והשארתי לקופאי 2 שטרות של 100 ש"ח אותו קופאי אמר שחוסרו לי 100 לחשבון ביודעין הוצאתי 200 הרי כחייל מחשבים כל שקל שנמצא בארנק, ערב האווירה של הלחץ בסניף הוא אפילו לא טרח לספור קופה כמו שצריך בזמן הספירה כל הזמן מישהו אחר נגע בקופה. בסוף הספירה אם העודף של ה100 שלי עוד היה בחוסר של 32 שח לטענתו. אילו אי סדרים מתרחשים באותו סניף אני יודע אם על הגב שלי עדיין יש לו חוסר. תמיד כיף ונעים להגיע אליכם אבל הפעם אותו מוכרן באותו סניף הרס את כל החוויה של "גאפניקה" אני וחברי נשארנו הממומים. לא בשביל ה100 שקל בגלל היחס והגישה היינו מופתעים לרעה ויותר מכל מאוכזבים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיקי - תמונה
מיקי מבקר מתחיל
2.3
11/11/08

הייתי כמה פעמים והסושי טעים. בפעם האחרונה ישבתי על הבר ומולי רחצו את הכלים שעליהם הוגש הסושי (מגשי עץ וקעריות). הופתעתי לראות כי העובד שוטף במים בלבד, בלי להשתמש בספוגית והסבון שהיו שם.... פשוט מגעיל. לא יכולתי להמשיך לשבת והלכתי בלי לאכול. כמובן שקודם הערתי להם אבל ממש לא התייחסו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Barel Barzilay - תמונה
Barel Barzilay 2 ביקורות
4.0
12/10/08

דווקא טעים אני אהבתי אבל קומבינציה צמחונית אבל עדיין נורא נורא טעים

עוד פרטים
הוספת תגובה
dafna - תמונה
dafna מבקר מתחיל
1.0
12/08/08

דווקא ביקורת על שירות המשלוחים- בדיחה אחת גדולה. הזמנו אצלם מעל 6 פעמים בחודשים האחרונים ובולטת מגמת ה"חסכנות" המתהווה- כנראה ההצלחה החלה לעלות לראש. הזמנה בהיקף של 250 ש"ח זיכתה אותנו... ב4 רטבים בלבד למרות שהיינו 7 סועדים כש"ג'ינג'ר" עפ"י הנהלים החדשים במסעדה נחשב "רוטב" כך יוצא ש7סועדים צריכים לטבול יחדיו את הסושי שלהם במס' הרטבים המגוחך שהם מציעים- לצחוק או לבכות?!! מעבר לכך, ביצענו 7 הזמנות בהדגשה היכן מתחילה הזמנה והיכל נגמרת ע"מ לקבל עבור כל סועד מגשון עם ההזמנה שלו- קיבלנו 3 מגשונים עם כל ההזמנה בדחיסות מזעזעת, והיינו צריכים להתחיל בזיהוי ההזמנה ובחלוקה בין הסועדים ואז גם גילינו שהחליטו לחסוך בדג- דוג' רול של 8יחידות עם שרימפס מורכב משרימפס אחד בודד וקטן גרוס לחתיכות שממש צריך פינצטה כדי למצוא אותן. בקיצור, אורז עם עטיפה. אנחנו כבר לא לקוחות ולא נשוב, חושבת שיש גבול לחזירות ולנסיון לסחוט כסף , "אצלנו ג'ינג'ר זה רוטב" לא יביא אותם רחוק!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.0
17/07/08

אני לקוחה קבוע בג'פניקה וזה המקום שאני הכי אוהבת לבלות בו. סלבריטאים לא ראיתי אבל הסושי הכי טוב שיש וזול בטירוף- עוד לא מצאתי מחירים כאלה טובים לסושי! לפעמים לוקח זמן למצוא מקום אבל... כשיושבים שווה ביותר וממממממומלץ!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיה ואלעד - תמונה
מיה ואלעד מבקר מתחיל
2.7
13/07/08

אני הייתי לקוחה של סניף רוטשילד כבר מזה כשנה עד אתמול, היחס של העובדים מזלזל ומתנשא, והפרבילגיות הניתנות לחברי העובדים באים על חשבוננו הלקוחות העומדים בתור, אין לעובדים יחסי אנוש, ואחרי... אתמול אני לא אדרוך שם יותר. אם יש באמת מישהו המתעניין בהערות כמו בהמלצות, אני אשמח לשתף ברגשותי. גם לחוצפה יש גבול!!! לא ממליצה בכלל!!!!!!!!!!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.0
29/05/08

מאז שאכלתי אני רק רוצה לחזור , היום אני הולכתתתתתת , איזה כיףףףףףףףףףף........מומלץ בחום !!!בתיאבוןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
5 ביקורות
4.0
20/05/08

אני נמצאת בסניף של רוטשילד אלנבי פעמיים בשבוע, האוכל מצויין וטעים, המיקום של הסניף מצויין א-ב-ל הטעויות בהזמנות של הטייקאווי עוברות כל גבול!למרות שפעם אחת קיבלתי כפול ממה שהזמנתי (:))... ונהנתי מאוד, בפעמים האחרות היו בלבולים בתכולה של הסושי (במקרה הטוב) ואף חוסרים בהזמנה- קיבלתי הרבה פחות ממה ששילמתי עליו...לא כדאי להגיע ביום שישיולא כדאי לעשות טייקאוויחוצמזה, מקום מדהים :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.3
14/05/08

אני לקוחה של הג'פניקה כבר הרבה זמן והאוכל מצויןןןןן.. א-ב-ל בזמן האחרון הם מתבלבלים בהזמנות וזה כבר נמאס... זה קרה לי כבר 3 פעמים ברציפות... כלומר אני מגיעה כבר הביתה ומגלה שחסרה מנה... שלמה!!!!!! אך שילמתי, לפי החשבונית, על שתי מנות............. מאוד התאכזבתי ......

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
04/04/08

אנשים מה קורה לכם??????? סושי טוב זה סושי טרי שעושים במקום. בג'אפניקה מכינים פלטות של אורז מראש ואז עושים מהם רולים. פשוט גועל נפש.

עוד פרטים
הוספת תגובה