נגישות
נגישות

ג'פניקה ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

2.5
אוכל
3.0
שירות
2.5
אווירה
2.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

31 ביקורות וחוות דעת על ג'פניקה

 - תמונה
מבקר מתחיל
3.0
23/05/09

המסעדה הכי טובה בעולם

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
17/05/09

השדרה 10, המיקום מעולה, האוכל רע רע רע והשירות נמוך מים המלח. אם ביפן היו יודעים שלזה קוראים ג'פניקה בטח היו רוצים להחליף את השם שלהם מבושה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
22/04/09

הייתי במקום עם חברות. כמו תמיד יוצא שיש הסבר למחיר הנמוך. הסושי הכי גרוע בעיר. בנוסף השירות מתנשא ולא נעים.. עדיף לשלם עוד כמה שקלים ולאכול במקום אחר. חברה - חבל אתם הורסים את המקום עם... הגישה שלכם. לא ממליצה לאיש.

עוד פרטים
הוספת תגובה
eran - תמונה
eran מבקר מתחיל
1.3
19/04/09

לאחרונה שבנו משהות ארוכה בחו"ל ורצינו להתנחם בסושי הבחירה בגפניקה ברוטשילד התבררה כגרועה במיוחד . המקום יפה השדרה מהממת האוכל מאכזב הסושי גרוע ואפילו המוסיקה לא עשתה לי טוב. שילמתי... הלכתי ולא אחזור. כדאי גם לכם להנות מהשדרה לבדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
17/04/09

אני מתייחסת לסניף חדש בכפר סבא. הגענו 2 חברות (רעבות מאוד ומכירות את סניפי ג'פניקה האחרים ומכירות את האוכל), הזמנו 4 מנות, קומבינציית סושי שהיתה בסדר גמור, סושי טעים, מחיר הוגן, הגשה לא... אסתטית במיוחד - אבל ניחא.... המנות העיקריות הגיעו כ 10 דקות לאחר הגשת המנה הראשונה. מנת איטריות ביצים ועוף מוקפץ - המנה הוגשה עם פטריות (מה שלא היה מפורט בתפריט) והתגלה בדיעבד, כמו כן המנה היתה רוויה ברוטב צדפות (כמעט מרק) ולכן המנה לא נאכלה, המלצרים ראו את זה והתעלמו. המנה השניה שהוזמנה היתה איטריות ביצים עם נתחי סלומון - המנה הגיעה מוצפת בשמן, למנה צורפו פטריות (ששוב לא הופיעו בתפריט ולא צויינו על ידי המלצרים , מה שגם הן היו פטריות מקופסת שימורים עם טעם לוואי ומרקם ספוגי), בנוסף בתפריט היה מצויין - נתחי סלומון צרובים - בפועל קיבלנו פירורי סלומון. המלצרים לא ניגשו אף לא פעם אחת לשאול ולהתעניין. בעת אסיפת הצלחות על ידי המלצרית, אמרנו לה שהאוכל היה ממש לא טעים ולראייה הצלחת שנשארה מלאה, הארנו את תשומת ליבה לפטריות שלא הופיעו בתפריט ולכן המנה לא נאכלה כיוון שאחת מאיתנו אלרגית לפטריות, ועל כך זכינו לתשובה - "נכון, התפריט לא ברור" . לאחר קבלת קינוח מעולה, החשבון הוזמן והגיע אחרי רבע שעה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נדב - תמונה
נדב 42 ביקורות
3.0
13/04/09

הסושי מהטובים ביותר שיש... אז נכון שלא הכי נעים לשבת ולפעמים מחכים הרבה זמן והשירות קצת איטי, אבל עד כה הסושי לא איכזב ופיצה על הכל. מומלץ לקחת וללכת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
10/03/09

צר לי... נכשלתם בענק ... חיפשתי סושי... קיבלתי ים שמן בתוך רול ואיפה הדג... להזכירכם אתם מוכרים סושי לא פלאפל, אולי תחשבו על שדרוג

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
27/02/09

חברה נפתח סניף גאפניקה ברחובות ,סוף הדרך... אין עוד מקום כזה באזור... הינו ונהיננו ברמה...מומלץ...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.3
17/02/09

3 פעמים טעיתם לרעתי בTAKE-AWAY ונמאס זה מרגיז ומעצבן ולא אותי אלא את הסובבים לארוחה, מזמינים כמות ומקבלים פחות. אולי לכל הרוחות תתנו קבלה עם פירוט של ההזמנה, ועל מה שמשלמים, בתוך השקית,... ולא רק חתול בשק!!! FARE ENOGH לא?

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
01/01/09

שירות המשלוחים הגרוע בעיר, למעשה המתנו 18 שעות (כן שמונה עשרה) למשלוח הנכון שיגיע אלינו, וכמובן שלבסוף לא זכינו לו. תופעת בלבול המשלוחים לא חד פעמית במסעדה , זה קרה לנו פעמיים השבועיים.... כמובן שבכל פעם ששוחחנו עם אחד העובדים שענה לטלפון הוא טרח לשקר לנו במצח נחושה (וכל עובד ענה בדרך אחרת ובתירוץ שקרי אחר) האוכל מגיע מבולגן, לפי מסורת המקום. עשו לעצמכם טובה, תימנעו

עוד פרטים
הוספת תגובה