נגישות
נגישות

קפה אביחיל ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

52 ביקורות וחוות דעת על קפה אביחיל

Shai Ma - תמונה
Shai Ma 22 ביקורות
סביר, לא יותר
3.0
23/04/12

ישבנו זוג בבוקר והזמנו 2 ארוחות בוקר,איטלקית ומקסיקנית.באיטלקית-הפוקצ'ה מעולה ועליה הזמנו ביצי עין שהיו טעימות.מקסיקנית-חביתה מגולגלת בטורטיה,פשוט לא טעים.עם המנות הגיעו טפנד זיתים... וטפנג עגבניות חביבים, סלט חצילים וגבינת שמנת אנמיים וסלט עלים דל. מיץ התפוזים תעשייתי ולא סחוט. השירות סביר. האווירה נחמדה מאד. במחירי המנות הייתי מצפה ליותר. סה"כ סביר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יורם - תמונה
יורם 13 ביקורות
מקום משפחתי, אוכל מצויין
4.5
16/03/12

אנחנו הולכים לשם כבר שנים, האוכל מצויין, המנות ענקיות והשירות משפחתי. כמה מנות לדוגמא: 1. סלט חלומי מעולה, ובניגוד למסעדות אחרות, הסלט ענקי, ויש המון גבינה, פטריות בוטנים, בקיצור, לא... סתם סלט חסה עם שם יפה ... 2. סלט גינה - הר כזה של סלט עוד לא ראיתם. וטעים יבל"ז 3. רביולי ריקוטה - רביולים מעולים, עשויים במקום, רוטב שמנת עגבניות טעים שעוד לא ראיתם, והכמות - קערה ענקית ומלאה. תענוג 4. ארוחות בוקר - גדולות, טריות וטעימות. תנסו את המקסיקנית. 5. סלטים - כולם מעולים, וברוחב לב. כשבתפריט כתוב למשל "גבינה פטה", אתם מקבלים הר של גבינה, לא רק פרורים. התיבולים מצויינים. 6. קפה מועלה (אני תמיד לוקח הפוך). עוגות - חבל"ז, וכל פעם דברים חדשים. לפני כמהימים הכינו גבינה/ביסקוויטים - אם יש אל תוותרו. 7. סנדוויצים וטוסטים - טעימים, טריים, ורעבים לא תשארו. ובנוסף תבדקות כל פעם יש דברים חדשים. דבר אחד הייתי משפר - מדי פעם נופלים שם על מלצריות חדשות, שלמרות שכולן מאוד נחמדות, לפעמים צריך להזכיר להם מה הזמנתם. לא נורא.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נועה כהן - תמונה
נועה כהן 2 ביקורות
מקום מדהים
4.8
04/12/11

קפה אביחיל במלחה קפה מדהים, האוכל טעים כל מנה ומנה!!! האווריה מדהימה כיף לבוא ולשבת שמה כלה זמן מקבלים יחס טוב מהמלצריות בעלי הבית נחמדים ויש אווריה טובה של משפחה בקפה. מומלץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.3
04/07/11

הגענו למקום עם שוברים של דיל היום ובהמלצת חברים. האוכל היה מעולה (פיש אנד צ'יפס ברבוניות, פילה דניס עם תפוחי אדמה בתיבול הורס) והדבר שמייחד את המקום הקסום הזה הוא, שלמרות העומס הרב שהיה... במסעדה, בעלת הבית דאגה ליחס אישי ומפנק, לא רק לנו, אלא גם לכל מי שהיה סביבינו. הטאץ' הזה של בעל בית חייכני ונחמד, זה מצרך נדיר. אח"כ הגדיל לעשות בעלה, ופינק אותנו בסופלה שוקולד ע"ח הבית. קפה אביחיל, אתם דוגמא ומופת לשירות איכותי!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
14/06/11

שירות גרוע לחלוטין, בעלת בית ללא כבוד עצמי, מתנשאת ונותנת הרגשה לא טובה לסועדים. המנות במקרה הטוב מגיעות אחרי הרבה זמו, ובמקרה הגרוע לא מגיעות בכלל, למרות שהמלצריות נשאלו על המנות כמה... וכמה פעמים ואמרו שזה בדרך. עצה אישית: לא להתקרב למקום!!!!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
22/03/11

הגענו לארוחת בוקר ב19.90 ש"ח בלבד כמבצע בשיתוף עם תנובה. השפע שקיבלנו ביחס למחיר כזה מצחיק היה מכובד ומתאים למקום כמו שלכם. מעבר לניצול המבצע, חברה נוספת הזמינה "בוקר קלאב" טוסטים עם... גבינה מותכת, רוטב שמנת וביצת עין מעל.... סוף הדרך. והייתה לנו מלצרית מקסימה שהעסיקה את הבת הקטנה שלי שאיבדה את הסבלנות באיזשהו שלב. נתראה בקרוב!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
17/03/11

הגענו לאכול עם שובר של מבצע תנובה - REST לארוחת בוקר בהתאם לפרסום באתר. נדהמנו לקבל ארוחת בוקר מצומצמת ביותר ללא קפה ועם כמחצית הממרחים של ארוחה רגילה. כשביקשנו להחליף את המיץ בקפה... נענינו בסירוב. חבל שמקום האמור לכבד את עצמו מתנהל בצרות עין כלפי לקוחותיו. בסופו של דבר עם הוספת קפה הגיע מחיר הארוחה למחיר ארוחת בוקר רגילה בכל מקום. אנחנו, בכל אופן, לא נחזור לשם. ראו, עודכנתם!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
10/03/11

קנינו שוברים מאתר ביי2 בעקבות המלצות רבות ששמענו על המקום. פתחנו בשלוש מנות טאפאס שהוגשו עם לחמניות טריות ומטבלים, ואח"כ אני הזמנתי רביולי גבינה ברוטב רוזה ובעלי הזמין לזניה. המנות,... תוצרת בית, כך אמרו לנו, היו גדולות, משביעות וטעימות. בסוף הארוחה פינקו אותנו ע"ח הבית עם סחלב חם, אגוזים, קוקוס וקינמון. היה פשוט נפלא, קיבלנו יחס יוצא מן הכלל. נמליץ לכל מי שעוד לא ביקר שם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
28/01/11

מקום פשוט קסום, אוכל נהדר והבעלים מקסימים

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
06/11/10

לא נראה לי שמישהו היה מודע לכך שהזמנו מקום מראש. אבל אילתרו מהר. הקטגוריות שלכם לדירוג לא איפשרו לי למצוא תשובה מתאימה - וחבל. כירושלמית ותיקה עם סנטימנטים לאביחיל - קיוויתי לאווירה... נעימה ומזמינה יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה