נגישות
נגישות

בליקר בייקרי פתח תקווה - Bleecker Bakery ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

110 ביקורות וחוות דעת על בליקר בייקרי פתח תקווה

דוריטוס - תמונה
דוריטוס 43 ביקורות
נחמד
3.3
02/01/19

ישבנו לארוחת ערב בפארק המדע ברחובות. מקום נעים וחמים. שירות אדיב. אוכל טעים ומשביע. מקום מתאים למשפחה, חברים. מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Anat - תמונה
Anat 12 ביקורות
מקום מעולה
4.5
30/10/18

אנחנו אוכלים בבלייקרי די הרבה,גם ארוחת בוקר וערב אנחנו אף.פעם לא מתאכזבים, השירות מצויין והאוכל ברמה גבוהה ,תמיד טעימ מומלץ לכולם

עוד פרטים
הוספת תגובה
natalie - תמונה
natalie 124 ביקורות
מומלץ!
3.8
27/09/18

אחלה מקום, אחלה אוכל, קינוחים טעימים, שירות מצוין ואדיב. לא הפעם הראשונה שמגיעים לבליקר בייקרי, בעבר גם אכלנו ארוחות חלביות טעימות. הפעם מפגש קצר, מתוק ומרענן ומוצלח מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
sarit147 - תמונה
sarit147 172 ביקורות
הנאה צרופה
5.0
12/02/18

הזוגי בחר בדג היום- דג בורי טרי לצד ניוקי צרוב עם ירוקים (אפונה, שעועית) ויוגורט- דג טרי, נימוח, עשוי היטב לצד ניוקי צרובים מדהימים - לרוב דגים אני אוכלת רק במסעדות שמתמחות בדגים אולם... בשל המלצתה של המלצרית המקסימה שלנו החלטנו לצרום ולהזמין את המנה, הוגש עם סלט מרענן וטרי- מנה שהתבררה כמושלמת ומומלצת במיוחד:

עוד פרטים
הוספת תגובה
קרן - תמונה
קרן 200 ביקורות
ציפינו ליותר
3.0
10/12/17

המקום חמוד אבל המתוקים שהם אמורים להיות החוזקה של המקום לא מרשימים יותר מידי. הזמנו קרואסון שוקולד וחמאה והיה מאוד פשוט ולא ברמה שציפיתי לה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רעות - תמונה
רעות 32 ביקורות
כשרוצים להתפנק בסוף יום עם משהו מתוק...
4.5
22/10/17

הכי כיף להגיע לבליקר בייקרי לקפה וקינוח, ההפתעת שוקולד שלהם פשוט מעולה! ממליצה ממש גם לטעום את הפאי לימון ואת המילקשייקים של השחיתות שלהם. באמת שהכל מגיע ברמת מתיקות גבוהה ועם זאת שווה... כל ביס. האווירה במקום נעימה, עם מוסיקה רגועה. השירות תמיד מהיר ויעיל. יצא לי בעבר גם לאכול שם פסטה וסלט, ולא התאכזבתי (למרות שהתפריט הרגיל די סטנדרטי לבתי-קפה נוספים)

עוד פרטים
הוספת תגובה
דינה - תמונה
דינה 104 ביקורות
חוויה טובה
3.8
01/10/17

בילוי של ערב עם חברים הביא אותנו לבליקר בייקרי, שניים לקחו סלט חלומי, אחד ארוחת בוקר בשם אחרי הגשם, ואחד פלאפל תרד ופרמז'ן. הסלט נדיב מאד בגודלו ומכיל הרבה חלומי, אחרי הגשם התגלתה... כארוחת בוקר טעימה ביותר וגם הפלאפל שהוגש על מצע של יוגורט טעים. השירות נעים ומנהלת המשמרת/המסעדה התגלתה כנמרצת ומעורבת וגם אדיבה. מאחר וקיבלנו צ'ופר לרגל יום הנישואין היא מיד ניכתה את אחוזי ההנחה הניתנים לחברי המועדון. המחירים מאד הגיוניים כל מה שמניתי בוספת קפה הסתכם ב 177 שח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מימי - תמונה
מימי 59 ביקורות
המקום הכי טוב לארוחת בוקר בפתח תקווה
4.0
12/09/17

מבחר במסעדות המסעדות המגישות ארוחת בוקר- גדול בפתח תקווה. בחרנו בבליקר כיון שיש גם אופציות טובות לארוחה ה"ישראלית". היינו עם זוג חברים שחלקו ארוחת בוקר יחידה בין שניהם. הארוחה הייתה... טובה ומשתלמת. בעלי ואני בחרנו מהמדור שנקרא בוקר בקטנה( או משהו דומה). הוא הזמין ביצת עין על טוסט עם סלט ירקות וקפה. אני הזמנתי כריך גבינה עם פסטו ופלפל קלוי שהגיע עם קפה. כמובן שיותר משתלם ארוחת יחיד שחולקים 2 סועדים, אך נהנינו למרות שהמחיר מעט גבוה. המאפים פה חלומיים- כבר ניסינו אותם בעבר וגם לקחנו עוגות הביתה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
חנה - תמונה
חנה 48 ביקורות
אווירה נעימה ואוכל מצוין!
4.5
31/07/17

אחד הבתי הקפה הטובים בעיר.. השתפרו מאוד בשירות. המנות גדולות וטעימות מאוד- הזמנו רביולי גבינה ברוטב אלפרדו וסלט בליקר עם פטריות מוקפצות בטטות וקרוטונים. המנות היו מצוינות ללא ספק.... השירות נעים ותמיד התעניינו שהכל בסדר. האווירה במקום חמימה ויש מגוון איזורי ישיבה נעימים. מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
natalie - תמונה
natalie 124 ביקורות
פשוט טעים!
4.5
25/05/17

אחת מהחוויות היותר טובות שחוויתי בבית קפה-מסעדה לאחרונה. הגענו לסניף ביכין סנטר, מיד הושיבו אותנו בספות (תבחרו מקום), קיבלנו תפריטים וצוות המלצריות היו מקסימות. גרניטה קפה מומלצת ביותר... - טעימה! אכלתי רביולי גבינות ברוטב פומדורו ובזיליקום - לא נופל ממסעדה איטלקית. בקיצור, מומלץ ובהחלט נשוב. מסקרן לנסות סניפים נוספים של בלייקר בייקרי.

עוד פרטים
הוספת תגובה