נגישות
נגישות

מרינדו ביקורות וחוות דעת - עמוד 13

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

128 ביקורות וחוות דעת על מרינדו

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
19/07/08

את הקבבים המופלאים ומלאי הטעמים של מרינדו אנחנו מכירים מזה מס' שנים וחוגגים בכל פעם מחדש, מאחר והזדמן לנו להנפש בכנרת בסופ"ש החלטנו שאנחנו לא מפספסים את ההזדמנות להכנס למסעדה. לא רק שלא... התאכזבנו נהנינו מאוד מאוד מכל החויה, ראשית הבשרים המעולים - דגמנו את הקבבים כמובן, אנטריקוט ושני סוגי נקניקיות , קינחנו בבירות קרות ובכלל - האוירה והאיכות ניכרים בכל פינה במסעדה. שאפו והמשיכו כך !!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
11 ביקורות
4.0
18/06/08

לידיעה, מרינדו פותחים בשעה טובה DECK חיצוני. ישיבה בחוץ עם בירות טובות, יינות במחיר החנות!וזה בנוסף לבשר המצוין שלהם והאוירה הנעימה גם כך-מומלץ ביותר. מה שכן,אם אתה לא חייב, רצוי להגיע... במשך השבוע ולא בשישי ושבת בצהרים, אז המקום הומה במשפחות, שזה על הכיפק, אבל לא ממש למי שרוצה קצת שקט. בכל מקרה מקום מקסים,לא מתיימר נעים וטעים בכל קנה מידה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
18/06/08

גיליתי את המקום במקרה, אכלנו זוגתי ואני, המקום נראה מליון דולר, מאוד נהננו, מלצרית פינקה אותנו, שתינו יין טוב(משלמים על מחיר מדף), אני עוד אשוב !!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
יענקל'ה - תמונה
יענקל'ה 3 ביקורות
4.3
09/05/08

היינו בשישי האחרון וקיבלנו שרות מצויין. הבשרים היו מעולים, קרפצ'יו כזה לא אכלתי אפילו באיטליה. הפריים -ריב מעולה לא נופל מכל מסעדה אחרת ואפילו יותר. קיבלנו שירות ממלצרית בשם רוית היא... היתה מיקצועית. מאד נהננו, נגיע שוב ונמליץ בחום לחברים ולכולם. היין אצלהם הוא במחיר החנות ולא כמו במסעדות אחרות. שווה לבחור מהמדף ולצרף לחשבון השולחן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
4 ביקורות
4.7
09/05/08

ביקרנו במהלך סוף השבוע האחרון, פגשנו מלצרית חביבה שהסבירה לנו בצורה מקצועית על התפריט והבשרים המוגשים.קיבלנו מנות ראשונות טובות וטעימות (חציל קלוי ומנת אנטי פסטי),ולאחר התפנקנו במיקס... בשרים לזוג עם מבחר מדהים של בשרים. לא ויתרנו על הקינוחים המדהימים והיין שמחירו מחיר מדף ולא מחיר מסעדה!איזה כיף לשתות יין במסעדה ולהרגיש שלא דופקים אותי,אחזור שוב עם חברים ומשפחה,מזמן לא נהניתי ככה מאוכל ושירות במסעדה....מומלץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
09/05/08

נחתנו על המקום ארבעה גי'פים אחרי טיול מהמם בגולן, מורעבים, ומיוזעים, הזמנו כמה מיקסים של בשר, הוסבר לנו שכל המוצרים (הקבבים והנקנקיות) מיוצרים במפעל שבמקום, אכן איכות יוצאת דופן, הבן... הגדול שלי אכל פורטר האוס של חצי ק"ג, הוא מדבר עליו כבר יומיים, אהבתי מאוד שלא גובים מחיר מופקע על היין (בחרנו יין מהמדפים וחייבו אותי במחיר של חנות, מאוד הוגן).קרפצ'יו מדהים וחציל קלוי מפתיע, בקיצור ממליץ בחום, כדי להם לשפר את השילוט למקום, קשה לנחש את מיקומם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
30/04/08

אי אפשר לתת ציון לאוכל, שירות ואווירה כאשר נכנסנו היום ב-14:30 פניתי לבחור הנחמד ליד הגריל לשאלתי מה התהליך כאן. נענתי אנא תתיישב ומיד יגיע אליכם מלצר, התישבנו קראנו את הדף המונח מתחת... לצלחת בעיון רב, אפילו הלכנו לרחוץ ידיים ומי לא בא המלצר, לשולחן לידינו הסבו שני בנים ובת ובלסו בתאבון, קינאנו בהם, כאשר ראינו שאין התייחסות אלינו קמנו ויצאנו ואז התעוררו הסועדים שלידינו, נחשתם אילו היו המלצרים, ל ש ם ל א נ ח ז ו ר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
21 ביקורות
3.3
08/11/07

היינו ארבעה לאחר טיול ברמת הגולן 2 מיקס גריל טעים מאוד מנה גודל בינוני .המבורגר הוזמן עשוי טוב נאכל בחלקו .סטיק אנטריקוט בסדר . שירות חובבני הסחבה שאיתה ניקתה המלצרית כתם מהריצפה שמשה... לניקוי השולחן וכן נקודה שחורה מהצלחת שהורדה בעזרת ידה הענוגה של המלצרית בשירותים יש להתקין אוורור ולא להסתפק באוורור טבעי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
21 ביקורות
3.3
06/11/07

ביקרנו במקום ארבעה השרותים לא מאוורירים והריח בהתאם (יש להתקין וונטה) המיקס גריל היה טעים ורך מגוון בסדר. ההמבורגר ככה ככה. המלצרית השתמשה באותו מטלית לניגוב ריצפה ושולחן. כתם מהצלחת... הוסר כמו בבית עים האצבע בקיצור האוכל בסדר הבשירם גם השרות דרוש שיפור מיידי. מקום עים פוטנציאל אדיר למיטיבי לסת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
11 ביקורות
3.7
05/11/07

ראשית,המסעדה, שהיא חלק ממתחם ובו מעדניה ,כולל אביזרים למטבח,וכמובן הבשר של החברה, נמצאת בכניסה לקיבוץ עין גב, ולא תל קציר. המקום פשוט וידידותי, הבשר איכותי ביותר, המחירים שפויים ומי... שמחפש אור נרות ורומנטיקה,זה לא המקום, אבל מי שמחפש בשר-ובשר נטו, (צמחונים אין לכם מה לחפש שם,נקודה), יהנה מאד. הגשה פשוטה ולא מתיימרת, החבר'ה פתוחים לשמוע, מנסים כל פעם משהו חדש. הרעיון שאפשר לקנות יין במקום עצמו ולשתות אותו, מאפשר לך לאכול בכיף ולשתות יין ברמה שאתה בחרת ובמחיר שפוי. היינות מצויינים ויין שיעלה במסעדה אחרת 150 ומעלה עולה שם 70. (ויין של 35 ש"ח,כך יעלה..).ממליצה בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה