נגישות
נגישות

מקום של בשר ביקורות וחוות דעת - עמוד 7

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

187 ביקורות וחוות דעת על מקום של בשר

יוני - תמונה
יוני מבקר מתחיל
חוויה שלא תחוו בשום מקום אחר
4.5
29/11/12

אתמול בערב, אשתי ואנוכי חשנו צורך עז בברזל, והחלטנו לנסות את מסעדת הבשרים המדוברת, הלוא היא מקום של בשר. לא הזמנו מקום, אך המארחת החביבה שציינה בפנינו כי המסעדה מוזמנת במלואה, התאמצה... ועל אף הקושי הושיבה אותנו במרפסת. הבשר היה תענוג, הזמנו סינטה ומדליוניי פילה (בהמלצת המלצרית להגישם כמדליונים עקב מידת העשייה הגבוהה). התוספות היו פשוט מטריפות, תפ"א מוקרמים וסלט שהגיע בקערה עצומה. גם הראשונות היו לא רעות כלל. אך גולת הכותרת היה השירות המדהים. מעולם לא נתקלנו בכזו רמת אדיבות ונכונות אמיתית לשמח. המלצרית הייתה מעל לכל המצופה, חייכנית, נעימה, מקצועית אך בגובה העיניים- בדיוק כפי שצריך, ואף מעבר לכך. שאלה שאלות מכוונות באשר לכל שהוזמן, החל מהיין וכלה בסוג הרוטב לבשר, וקלעה בול בכל אחת מהמלצותיה. כל השולחנות במרפסת היו תפוסים וניכר כי כל אחד מהם קיבל שירות מא' ואת ת', מה שהפך את החוויה והאווירה במרפסת לקסומה. כל הכבוד לבעלי המסעדה ומנהליה המטפחים שירות כה נעים, אישי ונוגע. וכל הכבוד למלצרית על סבלנותה הבלתי נדלית ועל המחוות הקטנות שניכר כי הן מהלב, ששידרגו לנו את החוויה פלאי פלאים!! בטח שנשוב!! תודה, תודה, תודה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
מורן - תמונה
מורן 3 ביקורות
מקסים מקסים מקסים!
4.3
26/11/12

חגגנו במוצ"ש האחרון שנה לזוגיות שלנו ובחרנו במסעדה הזו ואני פשוט שמחה על הבחירה. השירות היה מהיר ויעיל, ראיתי איך מנהל המסעדה מתייחס באופן פרטי ללא מעט אורחים שזהו דבר שמאוד יפה לראות. ... האוכל היה ללא רבב!! אחד הסטייקים הטובים שאכלנו. באחד מהמקרים מנהלת נוספת במסעדה קלטה אותי זורקת ביס שלעסתי... לצערי נגסתי בשומן נורא קשה אז הוצאתי בעדינות ובנימוס לצד עם המפית, מיד היא ניגשה לשולחן ובדקה שהכל בסדר! איזה שירות!!!! בהחלט נחזור לשם שוב..... תודה רבה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
חני - תמונה
חני 3 ביקורות
חוות דעת
4.3
05/09/12

היי, אתמול חגגתי יומהולדת והחלטתי שהולכים בשר וננסה את "מקום של בשר" האוכל היה מושלם! טעים! מידת עשית מדויקת הכל היה טעים טעים כולל הקינוח. נבוא שוב . חני

עוד פרטים
הוספת תגובה
liavhert - תמונה
liavhert 7 ביקורות
בשר מעולה, ושירות עוד יותר
4.3
03/09/12

על הבשר המצוין שמגישים במסעדה כבר נכתב רבות וארוכות, אבל לא פחות חשוב מכך הוא השירות שמייצר את החוויה. התארחנו במסעדה לארוחה משפחתית בסופ"ש האחרון, ולמרות שהמסעדה היתה כמעט ריקה (הגענו... בשעה בין צהריים לערב) המלצרית טעתה והזמינה לנו מנת בשר קטנה מהמנה שביקשנו. מאותו רגע, התחיל מה שבמחינתנו קנה אותנו. בלי להתווכח, בלי לדון בעניין ובלי לבדוק מה אנחנו רוצים, מיד יצאה מנלהת המשמרת והודיעה שהיא מוציאה לנו מנת בשר נוספת. במקום שנרגיש שאנחנו צריכים לדרוש פיצוי או להתלונן, הרגשנו שמתייחסים ללקוח בצורה מכובדת וראויה, שנדירה בישראל. ככה נותנים שירות, וככה מרויחים לקוחות חוזרים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ברוריה - תמונה
ברוריה מבקר מתחיל
חוויה מושלמת
4.5
23/08/12

אתמול חגגנו אירוע משפחתי בחדר הפרטי במסעדה "מקום של בשר". האווירה בחדר מאוד נעימה והפרטיות של החדר איפשרה לילדים להרגיש חופשיים ולהוריהם להיות רגועים. המלצריות שהיו צמודות אלינו כל הערב... נענו כהרף עין לכל בקשה או שאלה, והדובדבן בקצפת הוא כמובן האוכל המשובח, שהוכן בקפידה והוגש בצורה מדויקת. אכן - מקום של בשר מעולה, מנות ראשונות טעימות וקינוחים מדהימים. שאפו גדול לצוות המקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דוד - תמונה
דוד מבקר מתחיל
אחלה מקום אבל יש אבל גדול
3.8
08/05/12

היום אכלנו צהריים במקום קבוצה של 6 אנשים,התיישבנו בסוף המסעדה וניגשה אלינו המלצרית ולקחה הזמנה,אחרי כ 10 דקות התיישבה בשולחן לידנו הגברת גליה מאור,לצערי קרה בדיוק מה שצפיתי,המנות... הראשונות והמנה העיקרית הגיעו לשולחנה של גליה הרבה לפני שהגיע אלינו למרות שהיא בצעה את ההזמנה הרבה אחרינו,האוכל היה סוף הדרך,מאוד טעים,עשוי נכון ,מתובל בטעם ממש טעים,אבל התיבול של היחס השאיר טעם מריר וחבל שכך,עם כל הכבוד לגברת גליה מאור אני לא חושב שלכסף שלנו יש ריח אחר,כשנכנסים למסעדה מקבלים תחושה של יחס אישי אבל זה בטל בשישים כנגד התנהלות מהסוג הזה של מנהל\ת המסעדה או מי שהעביר את ההנחיה לתת לה שירות טוב יותר. לתשומת לבכם, דודי

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו 2 תגובות
תמונה של Raanan Chasdai
Raanan Chasdai
14/05/2012
איך זה שהמסעדה לא מגיבה???
תמונה של Avishai
Avishai
09/07/2013
למה באמת המסעדה לא טורחת להגיב לביקורת?
Boris - תמונה
Boris 2 ביקורות
נחמד
4.5
14/04/12

אכלנו, 4 מבוגרים, ב-13/4/12. מנות ראשונות היו ממש אחלה + לחם טרי (התגעגענו אחרי פסח...) עם שמן זית, זיתים ושום - היה להיט סלט של פרוסות סלק ותפוח בצד אחד עם סלט עלי רוקט עם גבינת בלו... צ'יז בצד שני סלט שכונה "ספרדי" - שעועית לבנה, עגבניות, בצל סגול ושמן זית סלטים בסדר גמור למנה העיקרית הזמנו פריים ריב של 1.2 קילו ל-3 אנשים. תוספות של טבעות בצל, תפוח אדמה אפוי וחסה עם בלו צ'יז ואגוזים. אגב, תפוח האדמה האפוי אכזב בכך שלא היה תפוח האדמה שאפוי בתוך נייר כסף ושמים עליו שמנת, אלא פשוט פרוסות תפוח אדמה אפויות/מטוגנות כאלה. אם כי הפרוסות היו בסדר גמור מבחינת טעם כמו כן הזמנו אנטרקוט 350 גר' + גרטן תפוחי אדמה. התוספות כולן היו טעימות מאוד לגבי הבשרים הציון קצת בעייתי - מצד אחד הבשר היה עסיסי וגם טעים בעסיסו (בלי רטבים שיקלקלו אותו). אבל מצד שני היה צריך ללעוס אותו הרבה. מה שממש לא התאים למבוגרים יותר, ולצעירים זה היה בסדר - אבל לא מושלם. מבחינתי הסטייק המושלם צריך להיות עסיסי אבל גם להילעס בקלות היו לא מעט חלקי שומן בבשר שלנו. התלוננו, אבל נאמר לנו, שכך צריך להיות הבשר. עם זאת הם התנצלו על כך שלא הזהירו אותנו מראש. לקינוח הזמנו - מוס שוקולד עם קליפות ורוטב תפוז (הקליפות פריכות - ממש אהבתי) פרי ביין (נדמה לי אגס) עם וניל בכוס - מאוד טעים בעקבות תלונתנו על עניין השומן קיבלנו כפיצוי גם עוגת שכבות ביסקוויט ברוטב וניל - נחמדה מאוד באופן כללי - נהנינו מאוד. ציון 8 השירות היה ממש מעולה, נחמד ואדיב

עוד פרטים
הוספת תגובה
עידן - תמונה
עידן מבקר מתחיל
מפתיעה לטובה !
4.8
04/04/12

לפני כמה ימים נכנסתי למסעדה לראשונה עם בת זוגי , מקום מאוד יפה , ברמה גבוהה . המלצרים לבושים ומוקפדים , המארחת מאוד סימפטית, המנות מוגשות בצורה מאוד יפה וטעימות מאוד מאוד, הניקיון מורגש... בכל פינה (כולל מקומות ... ) והשרות אדיב ומצוין. אמנם היה פספוס קל בתזמון של המנה שלנו אבל זה לא הפריע לבעל המסעדה לפנק אותנו בקינוחים על חשבון הבית ושתייה חמה, מבלי שבכלל נבקש וכמובן ללא עלות נוספת , שלא לדבר על כך שפנו אלינו כמה פעמים והתנצלו מכל הלב על האיחור הקל. בעיני מקום שמכבד את עצמו ואת לקוחותיו ומתנהג בצורה כזו ראוי לציון לשבח . הלוואי וכולם ילמדו לנהוג כך , אני בהחלט אחזור לביקור נוסף וממליץ לכולכם לבוא לבקר - שווה מאוד !

עוד פרטים
הוספת תגובה
איולי איולי - תמונה
איולי איולי 5 ביקורות
אין מקום יותר טוב לבשר
4.8
27/02/12

אני ובן זוגי היינו שם פעמיים, פעם אחת בשבת בצהריים ופעם אחת בערב אמצע שבוע . בשתי הפעמים היה מעולה!!! הבשר באיכות מטורפת כזו שלא צריך להוסיף לו כלום, ובכל זאת גראטן תפו"א מושלם, מנות... נוספות שניסינו טבעות בצל, קלאמרי והכל היה מושלם.גם הרטבים שהוגשו לצד הבשר היה ממש טובים. אנקדוטה נוספת- בן זוגי הציע לי שם נישואים בלי לעדכן אותם כשהזמין מקומות ואיכשהו הם ראו את העניין (שהיה די אינטימי ושקט) ופינקו אותנו בקאווה ובקינוח ממש טעים של קרפ עם מסקרפונה ותותים על חשבונם וזה היה מקסים. אני בטוחה שעוד אחזור לשם פעמים רבות , באמת מומלץ מאוד.המחיר סביר לעומת מקומות אחרים שמגישים בשר והאוירה מדהימה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רונן - תמונה
רונן 5 ביקורות
חוויה טעימה
1.0
27/11/11

התארחנו משפחה 4 נפשות , ביום שישי האחרון ,, האווירה נעימה ושקטה , שרות אדיב ומהיר, הסטקים היו פשוט עשויים כהלכה עסיסיים וטעימים לחיך.. מנת הקינוח מוס עם שוקולד תפוז פשוט ענקית ובעלת... טעם מדהים .. המחיר סביר ביחס לתמורה . ממליצים בחום על המקום

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של רונן
רונן
27/11/2011
מבקש לתקן ל 5 כוכבים בכל הפרמטרים של המסעדה פשוט טעיתי בסימון תודה רונן