נגישות
נגישות

מקום של בשר ביקורות וחוות דעת - עמוד 10

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

187 ביקורות וחוות דעת על מקום של בשר

navigirl - תמונה
navigirl 5 ביקורות
4.3
16/07/10

מדהים, באנו (בערב לא לעסקית) 2 אנשים ש ת מ י ד יש להם ביקורת כלשהיא על האוכל והיה פשוט מעולה, אכלנו את הפורטרהאוס הכי טוס ששטעמתי ופילה, בגרטן היה כל כך טוב שהזמנו תוספת שניה, ) אפילו... כשביקשתי בקינוח (מוס שוקולד - מאוד מומלץ לחובבי השוקולד) שיהיה בלי הרוטב תפוזים הגיע מעולה והאמת שינוי מאוד לטובה מסעדה שמכינה את הקינוחים שלה ולא אותו הסטנדרט שמגישים בכל מקום אחר!

עוד פרטים
הוספת תגובה
טרנורודר - תמונה
טרנורודר 3 ביקורות
4.3
10/07/10

הגענו למסעדה זו לארוחת ערב ביום שישי ללא ידע מוקדם, והופתענו לטובה. התישבנו על המרפסת מול נופי נווה צדק, ליד השולחן המכוסה במפה לבנה. לראשונות בחרנו בקציצת סרטנים וקלמרי מתוגנים: שתי... המנות היו מצוינות ומוקפדות. ליקריות לקחנו פילה, שהיה הכי טוב בין כול אלה שאחלנו לאחרונה. גם התוספות והרוטבים היו מעולים. אני גם רוצה לציין את מקצויעיות גבוהה של המלצריות, שזה דבר נדיר בארץ. בקיצור, מומלץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
03/07/10

אכלנו 2 זוגות, שישי בערב. המקום נעים ויפה,השירות מצויין ומהיר,הבשר משובח ביותר. אך המחירים גבוהים מדי ואינם מתאימים לכל כיס. רצוי לציין שהתוספות מורכבות בעיקר מתפוחי אדמה ויהיה נחמד אם... יהיה גיוון בנושא. סה"כ מקום מצויין,טעים,נקי ורומנטי אך יקר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.3
29/05/10

מקום של בשר כשמו כן הוא - רק חתיכת הבשר שם שווה. המסעדה חסרת אויר וחמה והמלצרים מלחיצים. האוכל בינוני והארטישוק שמוגש למנה ראשונה מגיע מקופסת שימורים, ההסברים של המלצרית על איכות קופסת... השימורים לא הועילו. הבשר מצויין זה ללא ספק אבל כל השאר סתמי לחלוטין ולא שווה את המחיר המופקע.

עוד פרטים
הוספת תגובה
adicohn - תמונה
adicohn 9 ביקורות
5.0
14/05/10

היגענו 7 אנשים בגילאים שונים (החל מגיל 7 עד גיל 74), וכולנו נהנו מהחוויה. האוכל פשוט מצויין. מבחינתי אפשר לשנות את שם המסעדה למקום מעולה של בשר. המנות היו נהדרות. השירות היה נפלא.... היחס היה נהדר. המחיר בהחלט טוב ביחס למה שקיבלנו. בהחלט אפשר להגיד, שזאת המסעדה האהובה עלי (לי זאת היתה פעם שניה במקום, וגם בפעם הראשונה מאד נהנתי).

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
14/05/10

יצאנו לארוחה עסקית עם שותפים מחו"ל אתמול בערב. השירות היה מקצועי ומפנק. המנות הראשונות היו טובות מאוד. למנות העיקריות לקחנו סטייק פילה 250 גרם, מדיום ולצידו קיבלנו שלושה רטבים: ציר בקר,... רוטב חרדל ורוטב גבינה כחולה. הגרטן תפו"א היה מעולה ובכמות הנכונה. הקינוחים היו טובים. שתינו בירה מלכה בהירה (נחמד מאוד, קצת יקר, 30 שקל לבקבוק), ו-2 בקבוקי יין קברנה סוביניון 2007 של יקב צרעה. היין היה מדהים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
07/05/10

היינו בעסקית לאור המלצות חמות ויצאנו מאוכזבים: הראשונות קטנטנות עד כדי בלתי נראות (הקרפצ'יו)... העסקית כוללת ראשונה, עיקרית ושתיה חמה בסוף כדי שנזמין קינוח. מחיר העסקית הוא לפי הנתח... בעיקרית והוא מוגזם באופן מקומם יחסית לנתח שקבלנו. בשלב השתיה החמה ממש לא התחשק לנו קינוח, לחצו עלינו להזמין וממש גרמו לי להרגיש לא נעים אם לא אזמין. לא נשברנו! בקיצור, סתמי ביותר, מזל שלא הלכנו בערב אלא רק לעסקית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
18/04/10

המסעדה הטובה בארץ! מומלץ בחום לכל חובבי הבשר!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
08/04/10

המסעדה הטובה בעיר. הבשר המשובח והטעים ביותר. שירות מקצועני ונעים. תוספות לבשר נהדרות. בקיצור תענוג גדול מומלץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
01/04/10

הלעתי לשם עם משפחתי בפעם הראשונה לפני שנתיים ומאז אנחנו מקפידים לחזור לפחות פעם בחודש. אוכל מדהים, שירות מעולה פשוט כיף לאכול שם.

עוד פרטים
הוספת תגובה