נגישות
נגישות

ברד אנד ברקפסט - Bread and Breakfast ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

40 ביקורות וחוות דעת על ברד אנד ברקפסט

 - תמונה
מבקר מתחיל
2.3
08/08/11

כשהגענו לא הייתה מארחת, בחרנו במקום ישיבה והמתנו לקבלת שירות. במשך דקות ארוכות אף אחד לא ניגש, ביקשנו תפריט, קיבלנו והזמנו. כאן החלה המתנה מתמשכת, בשולחן סמוך שתי נשים שהגיעו אחרנו... קיבלו שרות לפננו, הן הספיקו לסיים את הארוחה ואנחנו קיבלנו רק לחם, כשהערנו למלצרית שסיימנו את הלחם והאוכל עדיין לא הגיע, היא התנצלה, הציעה מנת לחם נוספת חינם והבטיחה לזרז את השרות. מנת הלחם הנוספת הגיעה וסוף סוף קיבלנו גם את השתיה (מיץ הגזר היה חמצמץ והוחלף במיץ תפוזים בינוני), לאחר 45 דקות של המתנה וזלילת כמויות לחם מיותרות, כשכבר עמדנו לוותר על הארוחה, הגיעו המנות. בסה"כ סבירות חלקן אפילו מוצלחות, אך התיאבון כבר לא היה בשיאו, חבל, שירות גרוע יכול בהחלט לקלקל גם אוכל טוב. אנחנו לשם לא חוזרים בזמן הקרוב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
רני - תמונה
רני 29 ביקורות
4.0
27/07/10

ואוהרושם הראשוני מטעה לגמרי. נראה כמו עוד קניון קטן עם "בית קפה הבית" הלא מוצלח שלו, אבל מהרגע שהמלצרית/ברמן קלט אותנו מיד נפלה אווירה נעימה.השירות היה מעבר לכל הציפיות, ארוחות הבוקר... היו ממש ממש טעימות. (פופאי ומקסיקני). טעם מפתיע (הלחם וריבת התאנים היו משובחים מאוד).הכל מגיע בדיוק בכמויות הנכונות, לא יותר מדי ולא מעט מדי. חווית ארוחת בוקר פירסט קלאס.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
08/03/10

טעים ביותר נהדר

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
13/01/10

הגעתי למקום על מנת לחגוג יום הולדת לאמא שליביום כזה אתה מצפה לחוויה מיוחדת ואנרגיות טובות ואכן אני חורגת ממנהגי וכותבת תגובה כי פשוט מגיע לכם. כל הכבוד על האווירה החמימה השרות האדיב... והמקצועי האנרגיות הכל כך טובות וכמובן האוכל הכייפי והטעים. מודות לכם על חוויה כייפית ומפנקת מומלץ בחום רב. תמשיכו כך!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
03/12/09

הגענו בטעות דרך הזן ספא כי קיבלנו שובר ומצאנו מקום חם מפנק וכייפי אוכל מקסים וקפה עוד יותר ושרות מפנק יש לנו לאן לחזור ונבוא לבקר שוב אפילו שאנחנו מירושליים שיחקתם אותה

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.3
10/09/09

ממליצה לא להתקרב-ישבנו שתי זוגות והזמנו 4 מנות שונות ושני סלטים.החסות רופסות ונראה שהירקות נחתכו זמן רב לפני שהזמנו וזהו הרע במיעוטו-במנות יש שילוב של גבינות וממרחים למיניהם שטעמם מוזר... ולא ברור כאשר שאלנו לפשר הדבר אמר לנו אחד העובדים בהתנשאות משהו שהכל טרי ומוכן מידי יום שלושה מתוך ארבעה חברים סבלו מכאבי בטן ותופעות נוספות.כנראה שלא שמעו שם על תנאי תברואה נאותים לשם אני לא אחזור-ראו הוזהרתם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hila - תמונה
Hila 3 ביקורות
4.7
14/08/09

היום בבוקר ישבנו אני וחבר שלי לארוחת בוקר,ואני חייבת לציין שהמקום מדהים!!הארוחת בוקר האמריקאית ממש טובה,וגם המקסיקנית,השייק פרי הקפוא נהדר!המלצרים נחמדים,זריזים,יש מוסיקה נעימה במקום...... אין ספק שזהו מקום ארוחות הבוקר החדש שלנו :) ממולץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
04/06/09

גיא שלום. בהמשך לביקורתך מתאריך 17.04.09 ראשית כל אני שמח מאד שהחלטת לכתוב לנו. נותן השרות בהחלט היה צריך לידע אותך על כל תוספת שהיא ותשובתו של מנהל המשמרת לא הייתה במקום ועל כך אני... מתנצל. אשמח מאד להזמין אותך לחוויה מתקנת. עמית קייזר-בעלים 0547707745

עוד פרטים
הוספת תגובה
sporer28 - תמונה
sporer28 מבקר מתחיל
3.7
17/04/09

אז ככה...הכל התחיל טוב וגם המשיך טוב עד שקיבלנו חשבון.ההפתעה הגיע כשחוייבנו על לחם נוסף (לחמנית דגנים) כתוס' לארוחת הבוקר-כנראה שהחליטו שלחמניה אחת מספיקה בשביל כל ארוחת בוקר ובעבור... לחמניה נוספת משלמים 6 שקלים חדשים ויפים וגם לא מיידעים אותך על כך.כשביקנו לדעת את פשר החיוב נעננו ע"י (כנראה) מנהל המשמרת או המקום בזו הלשון פתח ציטוט "למה יש דברים שמקבלים בחינם ?!" עם פרצוף מוזר של...מה תעשו עכשיו כבר אכלתם את הלחם מה לא תשלמו ...עד אותו הרגע חשבנו להפוך את המקום למקום קבוע של ארוחת הבוקר שלנו...אבל טעם לא נעים של זילזול בעיקר באינטליגנציה שלנו גרמה למקום להימחק מהמפה שלנו.ח-ב-ל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
16/04/09

היגעתי ללא ציפיות רבות והופתעתי מאוד לטובה . האוכל טעים וטרי הלחם מעולה, המיץ סחוט וטבעי. הסלטים רעננים וטריים. מאוד נהנתי הן מהאוכל הן מהשירות והן מהמחיר, קיבלתי תמורה מלאה עבור המחיר.... האכזבה היחידה היתה המיקום הרחוק מתל אביב. עופר.

עוד פרטים
הוספת תגובה