נגישות
נגישות

מסעדת אבו מאהר ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

13 ביקורות וחוות דעת על מסעדת אבו מאהר

אפי - תמונה
אפי 11 ביקורות
4.0
06/06/08

אכלנו מספר פעמים אצל אבו מאהר ולא התאכזבנו:חומוס, חמוצים, פיתות, קציצות פלאפל, 2 שיפודי פרגיות או קבב - 35 שקלים!אין כאן נפילות, זה לא גורמה - אולי גורמה מזרחי.נמשיך לבוא ולסעוד במסעדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
21/09/07

מקום צנוע, תפריט מצומצם אבל עם אוכל ערבי משובח! חומוס ומשאוושה מהטובים בצפון, קבב כבש נפלא. הכל ביד רחבה ובמחירים הוגנים. מומלץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ג'ו - תמונה
ג'ו מבקר מתחיל
4.7
20/09/07

בתאריך 19.9.07 החלטנו "פה אחד" אני ובעלי (שיחיה) לאכול אצל אבו מאהר. קראנו את ההמלצות והחלטנו נוסעים. לנו היה קצת קשה להגיע למרכז הכפר היו כמה תושבים שכיוונו אותו למקום אחר?! בכל מקרה... נכנסנו למסעדה קטנה, פשוטה "מסעדה שכונתית" והכוונה להגדרה הטובה של העניין,"כמו בבית". המקום נקי ונחמד. בעל הבית קיבל אותנו בחיוך מבוייש ביקשנו את מנת הבשר ה"עיסקית" שכללה חומוס/משוואשה ופרגית/קבב וצ'יפס וסלט קטן המנה עלתה 30 שקלים. הקבב היה מתובל כפי שאני אוהבת, הסלט קצוץ קטן וטעים היה מאוד טעים. והמשוואשה ....ממש נזכרתי בטעמים ישנים וטובים. אני רוצה להוסיף עוד דבר כאשר בעל הבית ראה שאני מעבירה כמה קבבים לבעלי הגיע מיד לשולחן ואמר שהוא מוכן לתת לי פרגית במקום "על חשבונו" הסברתי לו שגם לי יש גבול לכמות הבשר שאני יכולה לאכול וזאת הסיבה להעברת "החבלים" לבעלי. אין ספק שהוא אוהב את עבודתו ונותן ביד רחבה ולב גדול ולכן גם מגיע לו שאנשים יגיעו לאכול אצלו והכי חשוב מגיע לכולנו לאכול שם. גמר חתימה טובה לכולם מירב

עוד פרטים
הוספת תגובה
מאיר - תמונה
מאיר 14 ביקורות
4.3
25/05/07

בעקבות המלצה שקראתי על החומוס הטוב החלטנו לנסות ולא הצטערנו. החומוס מדהים והמשואשה נפלא. השרות, היחס והנקיון מעולים והמחירים מצחיקים. ממליץ בחום למי שמבקר בצפון לעשות חניית צהריים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.3
01/02/06

לאחר ביקור בחומוסיות המומלצות באבו גוש, יפו, תל אביב, חיפה, עכו ורוב הצפון,אני שמח לבשר כי החומוס הטוב ביותר בארץ הוא של אבו מאהר. החומוס פשוט אלוהי!האוכל טרי מאוד, פיתות חמות, סלט ערבי... מדהים,ומשאושה וחומוס טעימים להפליא.הקבב של אבו מאהר הוא יצירת מופת בטעם גן עדן.אבו מאהר איש נעים ומסביר פנים.הביקור במקום פשוט חוויה, מומלץ מאוד!

עוד פרטים
הוספת תגובה
עמי - תמונה
עמי 4 ביקורות
4.7
30/01/06

החומוס הטוב בצפון. עולה על כל החומוסיות החיפאיות ויש כמה וכמה טובות. גם זול מהמתחרים החיפאים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
12/12/05

חומוס, משוואשה, מחלוטה - נפלאים. לטעמי, הרבה יותר טעים ונעים מהמסעדה השכנה המוממלצת בכל פינה. ניתן לקבל גם סלט קצוץ נהדר, צ'יפס, חביתה, קבב ופרגיות. המקום מרווח, היחס נעים וביתי ושוב,... החומוס, בין הטובים שאכלתי. מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
20/01/05

THE BEST CHUMUS IN ISRAEL

עוד פרטים
הוספת תגובה