נגישות
נגישות

רובינשטיין - Rubinstein ביקורות וחוות דעת - עמוד 25

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

342 ביקורות וחוות דעת על רובינשטיין

 - תמונה
7 ביקורות
4.3
22/09/08

אני רוצה להודות ד"ר יורם כנס על תלונתו לגבי השרות ברובינשטיין. כמנהל מסעדת רובינשטיין הערות מסוג אלו הן הערות בונות ואנחנו בהחלט מתייחסים אליהם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
4 ביקורות
2.4
22/09/08

הכניסה הייתה מקסימה עם מלצרית חביבה ואיש בטחון מסביר פנים אבל שם זה כבר נגמר. בכדי לקבל שירות היינו צריכים לפנות לאחת המלצריות שהתאספו להן באיזו דלת צדדית (בימקום להסתובב בין הקהל).... לאורך הארוחה שרתו אותנו 5 בנות. לא יאומן. הזמנו מיץ תפוחים וקבלנו מים דלוחים בצבע צהוב. "מיץ תפוחים אין לנו בבקבוקים אנחנו מכינים לבד מתרכיז". במקום כזה??!!! למה להתלכלך על שטות כזו. את הסלט קבלנו עם המנה האחרונה. נשבע לכם. הערתי למנהל המשמרת וחוץ מלהשפיל עיניים ולהגיד לנו שלא חייבו אותנו במיץ התפוחים הוא אפילו לא טרח להתנצל. מה קורה איתכם אנשים? הכסף של הלקוחות מונח על הכביש? הגעתי בעקבות המלצתה של קולגית שלי שלמחרת כבר משכה אוה בחזרה. "...אל תלכו..." היא אמרה לי. בפעם השניה שלי שם הייתי מאוד מאוכזבת. היה גרוע מגרוע.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
17/09/08

יופי של מקום, אכלנו ביום א' בערב מלצר אותנו מלצר נחמד מאוד בשם דימה (אחלה אחלה) שגרם לנו לערב מדהים כל הכבוד יופי של אוכל ויופי של מקום

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
14/09/08

היה מדהים מההתחלה ועד הסוף , חגגנו יומולדת לפני שבוע ובשבוע הבא נשוב ונחגוג לבני יונתן, שירות טוב , למרות שהיתה מסעדה מלאה באנשים קיבלנו את המנות העיקריות בתזמון נהדר לאחר המנות... הראשונות , יש לציין שחל שיפור רב מן הפעם הקודמת שהיינו במסעדה .

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
14/09/08

כותבים וקוראים יקרים , קצת חששתי לפני שהגעתי בעקבות הפידבקים השליליים שיש כאן , משום מה כשאני הגעתי הכל היה מעולה מהמנות הראשונות( קרפצ'ו סינטה מדהים) ועד המנות האחרונות (סופלה - במילוי... שוקולד חם וגלידת וניל בצד) אה , כמעט שכחתי נתח אנריקוט הכי טוב שאכלתי , בקיצור , אני לא יודע אם היינו באותה מסעדה השירות היה מעולה, האוכל טוב ואנחנו נחזור !! כל הכבוד!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
asss - תמונה
asss 7 ביקורות
4.3
12/09/08

ישבנו היום 4 אנשים לארוחת ערב, היה פשוט מדהים! כל המנות שאכלנו יצאו בול כמו בספר אין מה לומר שווה כל שקל ואפילו יותר. אנטריקוט הכי טוב בארץ וזה בדוק אני אכלתי בכל מסעדות הקצבים מקצרין... ועד אילת ואתם מס' 1 בגדול. פשוט נהדר. רק דבר אחד קצת יותר תוספות וזה יהיה מושלם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
2.7
06/09/08

הזמנה ל5 אנשים המנות הראשונות ועיקריות בסדר כצפוי אבל לצערי השרות בשלב של מנות הקינוח השרות היה מתחת לחובבני -קיבלנו קפה ורק לאחר 20 דקות קיבלנו את הקינוחים למרות שבשלב המתנה ביקשתי... מהברמן לבקש ממנהל המישמרת שיגיע אלינו לקח גם לו 20 דקות להגיע ותשובתו היתה תעודת עניות למקום

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
29/08/08

אכלנו ברובינשטיין במסגרת שבוע הגורמה. האוכל היה טעים מאוד, הסטייקים, הקבב וגם האוסובוקו. מנות טובות טעימות ומשביעות.גם המנות הראשונות והאחרונות היו טובות וזללנו אותם למרות שהיינו... מפוצצים. שתי הערות: 1. השרות זקוק לטיפת שיפור. 2. מסעדת רובינשטיין - אם אתם כבר מצטרפים לשבוע הגורמה היו נדיבים ואל תתקעו תוספות כסף למנות. זה מיותר ומעצבן וממש לא נותן הרגשה טובה ללקוח. היו נדיבים עד הסוף! זה ישתלם לכם בסופו של דבר. חבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.0
27/08/08

הגענו במסגרת שבוע גורמה של מעריב. מנה ראשונה כבד היה טעים ושילבו מעניין של מרקמים בין הבריוש לכבד ולריבה. למנה עיקרית הזמנו שני סטייקים אנטריקוט. היה בסדר והגיע במידת הבישול הרצוייה,... אבל זה לא הדהים אותנו באיכות ובטעם. התוספות היו די טפלות גם הסלט וגם תפוחי האדמה. לקינוח הזמנו סופלה וגם פה היה "רק" בסדר" ושום דבר מיוחד להתלהב ממנו. השירות עדין קצת חובבני והמנות הגיעו מהר מדי בלי אפילו שפינו לנו את השולחן מהמנות הראשונות. אנחנו ביקשנו שיעצרו בקינוח. לסיכום, היה בסדר ולא משהו שממש מתלהבים ממנו ואומרים וואו. הצלצה - תנסו להעלות את הרמה של האוכל והשירות לרמה הבאה בלי להעלות מחירים ותהיו ממש בדרך הנכונה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נמרוד - תמונה
נמרוד 2 ביקורות
4.7
25/08/08

חגגנו ביום שבת האחרון יום הולדת. מסעדה מצויינת , אחת הטובות שאכלנו בה. אוירה נעימה למרות שהמסעדה הייתה מלאה . האוכל מטופל בצורה מקצועית במיוחד הבשר כמובן . נחזור גם ביום הולדת הבא

עוד פרטים
הוספת תגובה