נגישות
נגישות

טירמיסו - tiramisu ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

61 ביקורות וחוות דעת על טירמיסו

Igor - תמונה
Igor 6 ביקורות
טירמיסו הכשרה
3.3
03/11/14

אכלנו סאלומון פילו ורביולי. היה טעים. מבחינת עיצוב ואוירה - הכל פשוט -ללא השקעה מיוחדת. שירות טוב ומהיר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ilanit - תמונה
Ilanit מבקר מתחיל
מומלץ בחום!!!!
5.0
22/01/14

אכתוב בקצרה כי פשוט כל מילה נוספת מיותרת,מסעדה שכיף לשבת בה ,אם בגלל האוכל,האוירה והשרות,כמובן מחירים ללא תחרות,אני יודעת שזה נשמע מוגזם ומופרח ,ושאנחנו מטבענו לא מפרגנים,אבל... אני... חושבת כשמגיע פרגון אז מפרגנים בכבוד .שיהיה בתאבון.....

עוד פרטים
הוספת תגובה
Moria - תמונה
Moria מבקר מתחיל
מומלץ
5.0
03/11/13

שמי מוריה ובאתי עם המישפחה לאכול וממש נהניתי הכל מוגש בצורה גדולה הפלטת גבינות פצצה בקיצור אני בטוח אחזור לשם

עוד פרטים
הוספת תגובה
motimatzliah - תמונה
motimatzliah 3 ביקורות
אכזבה
2.3
25/10/13

הגענו בזמן לאחר שהזמנו שולחן לשישה סועדים באתר rest. הבעלים טען שלא מחוייב לשמור מקומות אם לא ביצענו שיחה אל המסעדה לווידוא ההזמנה. חיכינו כ 40 דקות מחוץ למסעדה עד שיתפנה שולחן. השירות... ואדיבות בעל המסעדה והמלצרים היו גרועים להחריד. בקשות לרטבים, קרח ומפיות התבצעו כ 6 פעמים לפריט עד שקיבלנו אותם. האוכל היה סביר בהתחשב בסיטואציה הכללית. אכזבה קשה מהמקום ומהשירות בכלל. לא מומלץ, בטוח שלא נחזור לשם שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אריה - תמונה
אריה 10 ביקורות
ארוחה זוגית באמצעות קופון של גרופון
2.0
08/10/13

עלות מבחר המנות המוצעות היה נמוך מעלות הארוחה המובטחת בקופון. הסלט הוגש על עלי חסה רקובים. לבושו של ה"שיפ" היה מרושל ומוכתם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ofir - תמונה
Ofir 2 ביקורות
מומלץ ביותר!!! הנאה צרופה...
5.0
24/07/13

אני ואישתי חיפשנו מסעדה חלבית כשרה כדי לחגוג מסיבת פרידה לקראת הטיסה שלנו לטווח ארוך, הגענו לטירמיסו דרך האתר הזה ולאור הביקורות הטובות החלטנו להזמין מקום לשני המשפחות (13 אנשים). יחס... הצוות והמלצרים היה מאוד אדיב, הזמנו כמעט את רוב המנות בתפריט כי אנחנו אוהבים לטעום ולחלוק בהכל, המנות הגיעו די מהר יחסית לגודל ההזמנה והם היו גדולות מהמצופה, גדולות כך כך שלא כל המנות נגמרו כי היינו כבר מפוצצים. באופן אישי אני רוצה להמליץ לכם על קדירת הדייגים שאני הזמנתי. הקינוחים היו ממש טעימים כל כך שאכלנו את כולם למרות שכבר לא היה מקום בבטן. אנחנו חוזרים לשם בשבוע הבא עם כל החברים שלנו ואני ממליץ מאוד על המסעדה הזאת אתם לא תתאכזבו. נ.ב: אחרי כל הארוחת שחיתות הזאת דאגנו קצת לגבי המחיר (בכל זאת תימני) ואפילו שם הם הצליחו להפתיע לטובה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Robert - תמונה
Robert 2 ביקורות
נעים להיות מופתעים לטובה באשדוד
4.5
13/06/13

במוצא"ש 20.4 הגענו 7 אורחים מורעבים מרחוק לחגוג יום הולדת לבתי,רבע שעה לאחר צאת השבת כשהמסעדה ריקה מלקוחות, והצוות עמל להחיות המקום. בהחלט זמן "בעייתי" למסעדה וגם לאורחים. למעישה הגענו... למקום בחיפוש אקראי באינטרנט, וללא המלצות, רק כי אימי המבוגרת מתגוררת בעיר.תוך דקות המסעדה התמלאה, וחששותינו פגו כשצוות מלצריות חינניות ואדיבות, כולל מנהל המשמרת הגישו לשולחננו סלטים ענקיים, טריים מהטובים שאכלתי. הלחמים היו טריים כאילו הרגע נאפו ממש, וכך גם המתבלים.כל המנות העיראיות(פסטות, קישים,פיש אנד צ'יפס) היו מעולות וכך גם הקינוחים. כזו הפתעה לטובה לא חוייתי שנים, וגם המחיר היה הוגן לגמרי כמו גם השירות הכייפי והקשוב.נחזור..ועוד איך נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ענת - תמונה
ענת 3 ביקורות
אנתחתא נעימה ונדירה באשדוד
4.3
26/02/13

חגגנו עשר שנות נישואין בשעות הבוקר האוכל היה טעים מאוד והמנות הוגשו בעריכה יפה ומושקעת שירות המלצרית היה נעים אדיב ונקצועי המסעדה משרה נועם וחינניות ממש פינה של שפיות בעיר כמו... אשדוד תודה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
גיא - תמונה
גיא 4 ביקורות
תענוג
4.5
14/12/12

הגעתי עם בת זוגתי למסעדה ונהניתי מערב נעים וטעים. המנות היו איכותיות, האווירה הייתה שקטה ונעימה והמלצריות היו מאוד אדיבות ומנומסות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Lior - תמונה
Lior מבקר מתחיל
מסעדה טובה
4.0
30/10/12

אני לקחתי קדירת דייגים - מומלץ בחום. גם הדניס שהוגש היה טוב. הלזניה הייתה פחות טובה - דחוסה ולא כל כך טעימה. שירות טוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה