נגישות
נגישות

מילקה קריון ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

19 ביקורות וחוות דעת על מילקה קריון

Nicol - תמונה
Nicol 2 ביקורות
אוכל טוב והשירות פחות
2.5
08/03/17

הזמנן אתמול ב18.33 בערב שולחן לזוג ב8וחצי בבוקר. כשהגענו לקריון גילינו כי הקריון נפתח רק בשעה 09.00. נאלצנו להתמין בחוץ עד שיפתח. למרות שאמרנו למלצר כי ממהרים לבסוף נאלצנו להעביר פה... שעה ורבע. ארוחת הבוקר טעימה אך השירות מאוד איטי ונאלצנו מספר רב של פעמיים להזכיר למלצרים את מה שביקשנו. יש לציין כי אין לחץ רב ויש מספר רב של שולחנות ריקים אך השירות נראה כאילו אנשים מחכים בתור להכנס. מאכזב!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
09/03/2017
היי ניקול ראשית מצטערים מאד על אי הנוחות וחווית השירות הלא טובה שקיבלת, כמו כן נשמח אם תמסרי לנו את המספר טלפון שלך להמשך טיפול.\ בתודה מראש הנהלת מילקה קריון
Arik - תמונה
Arik 2 ביקורות
מומלץ בחום!!
5.0
09/12/16

אחלה מקום.. אווירה טובה מוסיקה מעולה.. אשכרה פאב שאפשר לבוא לשבת ולהנות מאלכוהול איכותי וגם לדבר עם הבן אדם שאיתו באת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
סתיו - תמונה
סתיו 8 ביקורות
פאב שכונתי נחמד, אבל למה מעשנים כאן???
2.0
31/12/15

הפאב נחמד, שכונתי כזה, עם אוכל בסדר, ואוירה נחמדה, אבל אין אכיפה במקום על איסור עישון כך שמי שלא מעשן סובל, וכשביקשנו מהמנהל לעשות משהו בנושא הוא התעלם מאיתנו, הייתי פעם אחת יחידה... ואחרונה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
הילה - תמונה
הילה 2 ביקורות
שאפו למילקה!
4.8
01/10/15

קיבלתי המלצה להגיע לארוחת בוקר, אז בשבוע שעבר הגענו 3 זוגות חברים להתפנק... נהנינו מאוד גם מהאוכל וגם מהשירות! מבטיחים לחזור :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
רון - תמונה
רון מבקר מתחיל
מאכזב מאוד
2.0
29/09/15

הזמנתי מקום לארוחת בוקר תוך דגש שאנו מגיעים מהמרכז. אכן ברב חטאנו אחרנו ב- 23 דקות ונענשנו מאחר ומקומנו לא נשמר וחבל. לאחר המתנה בת כ- 30 דקות הוגשה לנו ארוחת בוקר מאכזבת. סלט שאינו טרי... ושאינו אכיל, אנו לא היחידים שהעדפנו שלא לאכול אותו. בתפריט מופיע שהארוחה כוללת פלחי כרובית שלא הוגשה. יתר המוצרים ברמה בינונית מינוס. אנחנו לא נחזור לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
30/09/2015
שלום רב, ראשית - צר לי לשמוע שחווית חוויה שלילת בבית הקפה שלנו. אחד מהיעדים המובילים אותנו הם החתירה למצויינות תוך דגש על טיב האוכל וטיב השירות. כדי להמשיך טיפול נשמח לדעת מתי בדיוק זה קרה, איזה יום/שעה ועל איזה שם הוזמן השולחן. ידוע לנו כי כולם עושים טעויות ולמרות שזוהי לא דרכנו והתגובות על הארוחת בוקר שלנו מוצגות כאן לכולם. צר לי מאוד שלא הצלחנו להעניק לך חוויה לא פחות ממצויינת ואנחנו נשמח שתיצור עימנו קשר להמשך טיפול. נשמח לניסיון שני שלנו להוכיח לך מה אנחנו שווים. חג שמח ותודה על התגובה. מתן 0509988110
איריס - תמונה
איריס מבקר מתחיל
לא נעים לעין
1.3
15/07/15

נכבדיי, רציתי למסור חוות דעת הן טובה והן רעה. בתור לקוחה קבועה ונאמנה לקפה מילקה, הופתעתי אתמול לרעה ממה שאירע לנו. רצף של ליקויים שגרמו לי להבין שאני למקום הזה לא חוזרת. וחבל!!! ישבנו... 4 מבוגרים שם בשעה 21.30 והזמנו סלט עוף קלאסי, שלצערי הגיע כולו ספוג ברוטב מימי כמו מרק. איך בכלל ניתן להגיש דבר כזה לאורח בבית הקפה? הלחם נגמר, אז הגיעו מן 2 פרוסות לחם יבש לחלוטין שכמעט ושבר לנו את השיניים. הבת שלי הזמינה רביולי גבינות. היא ביקשה משתי מלצריות לפחות 3 פעמים פרמז'ן ואף אחת לא טרחה להביא. מגיע לה סלט אישי, גם זה בושש להגיע. ולבסוף היא מצאה בסוף הארוחה מן כמו חתיכת עץ קטנה. גוף זר לא מוכר. אני רוצה להגיד שלא אכלנו את הסלט, פשוט נגעלנו. והמקום היה הומה. ניגש אלינו ניר האחמ"ש ובאמת ניסה להיות נחמד ולהקשיב לתלונתנו. ולבסוף כפיצוי הוציא לנו חתיכת עוגת ביסקוויטים שהייתה טעימה. אבל בשורה התחתונה משהו שם קורה במילקה. אני לא אחזור לשם שוב. לצערי...

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
26/08/2015
היי איריס, מצער אותנו לקרוא על החוויה הלא הנעימה שחווית אצלנו ואנו רואים זאת בחומרה - כמוך. נודה לך אם תוכלי להשאיר את מספר הטלפון שלך ליצירת קשר והמשך טיפול בדוא"ל sandleru@gmail.com בברכה, אודי סנדלר - מנהל המילקה
אריה שח - תמונה
אריה שח 10 ביקורות
מצוין
4.5
06/06/15

אכלתי חציל קלוי מצוין,פיש אנד ציפס מדג קוד טעים מאוד, ושניצל פריך עם סלט, היה מאוד טעים ,השרות מהצוות היה קשוב ויעיל מאוד, שיניתי את מנת החציל לחציל בטחינה, במקום בגבינה ,אחזור שוב .

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yafit - תמונה
Yafit 2 ביקורות
מילקה
4.3
13/04/15

הגענו קבוצת חברים למילקה והזמנו קינוחים (משום מה הם נכתבו בחשבונית בתור ארוחה עסקית). המחיר סביר בהחלט והקינוחים היו מקוריים טעימים מאד, בגודל ממוצע. נהנינו מהאווירה, ואין לנו תלונות... לגבי השירות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ירון - תמונה
ירון 2 ביקורות
סוף סוף מקום משובח בצפון
5.0
26/12/14

היינו בבוקר של שישי במילקה,הגענו בבוקר בשעות הלחץ שקשה למצוא מקום לאכול בכל הקיריון.לא היה מקום לשבת בבית הקפה המלצרית הציעה לנו להיכנס למילקה בר.להפתעתנו המקום היה נעים והרבה יותר... נחמד בפנים עם מוזיקה ואווירה מאוד נעימה. הזמנו ארוחת בוקר של יחיד ושקשוקה.הארוחת בוקר היתה מעולה היו מספר גבינות ומספר מטבלים שנעשים במקום ממש מרגשים שזה בייתי,כמה סוגי לחמים טריים וחלה טעימה שהגיעה עם השקשוקה.הכל היה מאוד טרי.השקשוקה הייתה בין הטעימות שאכלתי ואכלתי בהרבה מקומות שקשוקה.מרגישים את איכות חומרי הגלם שהמקום עובד איתם.השירות היה טוב מאוד אפילו ביום שישי שכל הקריון מלא באנשים.מומלץ מאוד ואנחנו בטוח נחזור שוב לארוחת בוקר ובכלל מקום מעולה לאכול גם בערב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Lior - תמונה
Lior 7 ביקורות
מילקה בר בקריון
3.8
20/11/14

נהנינו מאד בביקור במילקה בר. הגענו עם שובר של רעיונית לארוחת בוקר זוגית. המטבלים היו מגוונים ועשירים, הלחם טרי והחביתה טעימה. העובדה שבמחיר כלולות שתי תוספות לחביתה תורמת גם... כן.. השירות היה טוב, גם אם החביתה הייתה יכולה להגיע מעט יותר מוקדם. הערה קטנה: המקום מעניק רק שתי כוסות שתייה למי שמגיע עם קופון לארוחה זוגית, במקום ארבע כפי שכתוב בתפריט (היינו צריכים להוסיף כסף על קפה). חבל שזה לא מצוין בשובר או באתר האינטרנט של רעיונית.

עוד פרטים
הוספת תגובה