נגישות
נגישות

דלאל - Dallal ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

208 ביקורות וחוות דעת על דלאל

tony - תמונה
tony מבקר מתחיל
לא אחזור
2.5
09/12/17

מנות קטנות ומחירים יקרים. תבקשו מים וחלילה וחס לא תגידו בקנקן- מיד יגיע בקבוק מים מינרליים בתשלום. התחושה היא של מקום קמצני. הרמקולים חזקים מידי והסועדים נאלצים לצעוק זה אל זה. לטעמי... חשוך מדי באזור השולחן. האוכל טעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Inbal - תמונה
Inbal 2 ביקורות
אכזבה יקרה
3.0
09/11/17

המנות קטנות, מתוך 3 מנות שהזמנו אחת היתה ממש טובה (ארטישוק צלוי) והאחרות סתמיות ומאכזבות והמחירים ממש גבוהים, בעיקר לנוכח גודל המנות וטעמן. לא אמליץ ולא אחזור

עוד פרטים
הוספת תגובה
non - תמונה
non 2 ביקורות
מאכזבת ביותר
2.5
17/10/17

מנות קטנות למדי, אינן תואמות למחיר מנה ואינן טעימות כמצופה. מתוך 3 מנות עיקריות דג, אחת כבר בתחילת הערב הייתה חסרה והמוסר ים שהוגש היה נטול טעם. חוויה מאכזבת בהחלט, לא נחזור לשם... שוב. חוות דעתם של 6 סועדים מאותו שולחן

עוד פרטים
הוספת תגובה
sharonimo - תמונה
sharonimo 2 ביקורות
מומלצת
4.8
08/04/17

אכלנו בערב שישי. האוכל היה מעולהההההההההההההה!!! בין הטובות.... מומלצת

עוד פרטים
הוספת תגובה
dganites - תמונה
dganites מבקר מתחיל
אכזבה לא מומלץ
1.8
18/02/17

הזמנו מקום לארוחת בוקר ל7 איש כחודש מראש כשהגענו ההזמנה לא נרשמה סידרו לנו מקום המנות היו קטנות לא טעימות ויקרות אפילו הלחם שמנצח בארוחות בוקר לא היה טעים רוב המאפים היו מתוקים דבר פעוט... כמו שוקולד למריחה היה פשוט בלתי אכיל אפילו השחר ינצח ביקשנו מעט חלב חם לקפה,הקפה כבר התקרר ואז הגיעו כוסות חלב במאגים בקיצור בראנץ הכי טוב בעיר זה ממש לא לצערינו אנחנו מבלים הרבה במסעדות ודבר כזה אף פעם לא חווינו יצאנו וחיפשנו מסעדה לאכול..... פשוט אכזבה

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
21/02/2017
שלום רב, ראשית נציין כי צר לנו מאוד לשמוע על תחושתכם, זו היא כמובן לא החוויה שאנו מעניקים בדרך כלל בדלאל. שנית תודה על התגובה אנו רואים בכך הזדמנות מעולה ללמוד להשתפר. אנו נשמח לשמוע עוד פרטים על חווייתכם במסעדה, נודה אם תיצרו אתנו קשר בטלפון - 0549010112 (ארז)
.food. - תמונה
.food. 56 ביקורות
חוויה יוצאת מן הכלל
4.5
13/01/17

דלאל חוויה שתמיד יוצאת דופן , אוכל משובח , מסעדה יוקרתית,שירות טוב מחירים לא מוצדקים אך עם זאת שווה בשביל האווירה שהמקום מייצר, לסיכום שווה לבוא

עוד פרטים
הוספת תגובה
rivka - תמונה
rivka מבקר מתחיל
הם חייבים להתשפר!!!!
1.8
11/01/17

היינו אתמול בערב.. האכזבה הייתה מאד גדולה. המנות היו ממש קטנות והמחיר לעומת זאת מאד גבוה. גם איכות האוכל וטעמו היו מאד ירודים. חבל מאד כי המקום יפה ואם גם האוכל היה ...?

עוד פרטים
הוספת תגובה
אבנר - תמונה
אבנר 20 ביקורות
מסעדה באיכות מבחינה קולינרית ושירותית ועיצובית!!!
4.8
09/11/16

אווירה בעיצוב פשוט ויפייפה עם אווירה מיוחדת ואולי בזכות הצוות. אכלנו ארוחת ערב שכללה מנות ראשונות טעימות להפליא עם בקבוק יין ושירות אדיב וחביב אך לא מקצועי. ישבנו על הבר, מנות ראשונות... מעולות וטעימות. שווארמה דג - יואהוו לב חציל - נחמד וטעים אך לא ליפול. טונה צרובה - טעים מאוד. המנה המנצחת הייתה הפטוציני עם הפטריות - מעדן מלכים והרוטב עושה אותו למנה של המקום! עוגת גבינה - רגילה ופשוטה ולא מתאימה למקום ולשאר המנות המיוחדות. קינוח הנוגט - ללקק את השפתיים - טעיםםםם יין טוליפ שהיווה תחליף טוב לגוורטצרמינר שלא היה... השירות על הבר אדיב ונחמד ומפנק ואיכפתי ולא דביק.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עמוס - תמונה
עמוס 147 ביקורות
דלאל
4.5
28/08/16

מסעדה מעולה בנווה צדק. המסעדה גדולה יחסית ויש כמה אופציות לישיבה. לדעתי הכי מומלץ הוא הבר (בכל מסעדה שהיא..). האוכל היה טעים מאוד, והגיע מהר לאחר שהזמנו. השירות היה מעולה ונעים. המחירים... קצת יקרים, אך מתאימים לאווירה היוקרתית של המסעדה. סך הכל מסעדה מומלצת ביותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Pely - תמונה
Pely 18 ביקורות
תענוג, מטבח עילי.
4.3
22/06/16

נתחיל בעיצוב - מדובר באחת המסעדות היפות בתל אביב ומתאימה מאוד לארוחה רומנטית או כדי לעשות רושם על אורחים מחו"ל. אחרי ההתפעלות מעיצוב המסעדה, לא התאכזבנו גם מהשירות ומהמלצר האדיב ששירת... אותנו בצורה אידיאלית. ועכשיו - לאוכל. למנה ראשונה הוזמנו ארטישוקים צלויים ומנת סביצ'ה דג ים , שתיהן מעולות, שתיהן אידיאליות כמנות פתיחה. למנה עיקרית הוזמן פילה בר ים עם לינגוויני כמהין וקציפת זעפרן. הדג היה עסיסי ועשוי בצורה מושלמת. גם הלינגוויני, המוכן במקום, היה עדין והחמיא לדג. מנה בגודל טוב. לקינוח הוזמן מאפה שוקולד מריר שהיה חלומי. העוקץ היחיד - המחיר. 280 שח לאדם כולל טיפ. לא זול בכלל, אבל כנראה מוצדק.

עוד פרטים
הוספת תגובה