נגישות
נגישות

סלטה ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

26 ביקורות וחוות דעת על סלטה

Shlomit - תמונה
Shlomit מבקר מתחיל
גרוע- לא נחזור
1.0
12/02/17

מאכזב מאוד. שירות איטי ולא קשוב, אוכל גרוע. מנה שהוחזרה כמעט בשלמותה לא עוררה שום שאלה. בחשבון הופיע קפה שלא הוזמן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
zukilit - תמונה
zukilit מבקר מתחיל
מאכזב מאד
1.5
09/02/17

משהו השתנה במקום. יכול להיות שהחליפו בעלים או שבדיוק הבוקר השף התפטר. השירות היה גרוע, לא אכפתי ולא אדיב, מרמת הסכום עד רמת הפרצוף הלא נעים והזמן שחיכינו ליחס. האוכל היה פשוט מפתיע מאד... לרעה. האורז דבוק לעצמו, שוחה בשמן. מנת הלזניה היתה נמוכה וקטנטנה בשביל 56 ש״ח, משהו כמו 5 סמ על 6, גובה 2 סמ׳. ביקשתי להגדיל ונעניתי בשלילה. מאכזב מאד אחרי שנים של הנאה, משהו מאד בסיסי התקלקל שם. לא נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של Dikla
Dikla
03/11/2017
מתי ביקרת שם ? אני הייתי שם השבוע והכל היה שונה
רעות - תמונה
רעות 32 ביקורות
מסעדה מיוחדת ששווה להגיע, לטעום ולהנות!
4.8
14/06/16

מסעדה ביתית ואיכותית שלא פוגשים כל יום! המסעדה נראית כלקוחה מעולם של פעם עם אוסף פריטים מקום המדינה, המעניקים למקום אווירה מיוחדת. יצא לי להגיע למסעדה כמה פעמים, לעיתים לאכול ממש... ולעיתים רק לקפה ועוגה. אני חייבת לציין שהעוגות שם פשוט מטריפות וטעימות ברמות אחרות! מרגישים את איכות חומרי הגלם ואת החשיבה על הפרטים הקטנים. המחיר זהה למחיר של קינוח במסעדה [32-36 ש"ח לפרוסת עוגה], אך הכמות גדולה הרבה יותר. לגבי האוכל עצמו, אני ממליצה על מנת החוויה ההודית והלביבות עדשים שכיף לנשנש כמנה ראשונה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Efrat - תמונה
Efrat 3 ביקורות
סלטה - הפתעה נעימה
4.3
14/06/14

בשני ביקוריי במקום נהניתי מאד! המנות מעולות, במיוחד מנת הדג בקארי והמנה ההודית. העוגות מעולות והשירות מצוין. טעמים מיוחדים שלא פוגשים כל יום. בהחלט אחזור לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
elnino_1 - תמונה
elnino_1 4 ביקורות
דייט ראשון
4.8
04/03/14

לכאן אני וארוסתי באנו בפעם הראשונה לפני 7 שנים. מאז חזרנו מספר רב של פעמים. מקום שלא יישכח, וגם בגלל האוכל והשירות!

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירי - תמונה
שירי 3 ביקורות
סלטה- מסעדה ברמה מדהימה!!
4.8
12/07/12

ביקרתי במסעדה עם חברותומאוד נהבניתי. המקום קטן ואינטיני, המנות היו נהנדרות, השירות פצצה,המנות מגיעות במהרה בטמפרטורה נכונה , המחירים סבירים ובקיצור- הנאה צרופה, אני חוזרת לשם וממליצה גם... לכם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Idit Druyan Deutsch - תמונה
Idit Druyan Deutsch 2 ביקורות
קסם של מקום
4.5
30/04/12

אוכל מיוחד במינו, טעים, ביתי משהו, חצר אחורית סגורה ומקורה עם אווירה של פעם, שירות נעים עם חיוך. שווה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אושרת - תמונה
אושרת 8 ביקורות
תודעת שירות לקויה
2.0
25/02/12

ארוחת בוקר, המקום מוכר ונעים. היה טעים, אבל אין גבול לחוצפה - חברתי לארוחה אינה שותה קפה/תה/מיץ. היא מעוניינת אך ורק במים חמים. מוזר? אולי, אבל היא הלקוח. האם נהוג לחייב על כוס מים?... לא. מדוע לחייב על כוס מים חמים? אוקיי, נדרשו להדליק את הקומקום. מכאן ועד חיוב מלא כמו על קפה/תה הדרך ארוכה (לא, לא ביקשה עלים/לימון/שקיק). לא יפה! אני כנראה לא אחזור לשם, למרות הקסם שבמקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Rita Baal-taxa - תמונה
Rita Baal-taxa מבקר מתחיל
מסעדה קטנה ומטריפה..... הישר מפרובאנס
4.8
30/01/12

לא יאמן שבמרכז רעננה קיים מקום קסום שכאילו נלקח מכפר פסטורלי ורענן בפרובאנס. כבר בחזית מבינים שהגענו למקום אחר, החדר הקדמי אינטימי ועל קירותיו תמונות נוף מדהימות וענקיות של הצלם והבעלים... של המקום, אבל ההפתעה הגדולה מתגלה במעבר לחצר האחורית המקורה, בשלב הזה כבר באמת שוכחים שנמצאים ברעננה... האוכל מגיע עם חיוך ענק של המלצרית ומפתיע בטעמיו. ממליצים במיוחד על סלט פראי, המנה ההודית והטארט טאטן. ובקיצור, בכל הזדמנות של רצון לברוח לשעה לחו"ל, בלי להידרש לטיסה, אבל גם בלי לוותר על האווירה - אני באה...(חבל שלא פתוח בשבת)

עוד פרטים
הוספת תגובה
אביגיל - תמונה
אביגיל 2 ביקורות
יחס זוועה-אוכל בינוני
1.5
14/01/12

הגענו קבוצה של 4 איש ביום שישי בבוקר. בטלפון ערב קודם נאמר כי אין הזמנות מקום ליום ו' בבוקר-מה שהסתבר אינו נכון. התישבנו במקום פנוי בתוך המסעדה ואז המנהלת גערה בנו שאסור לנו לשבת שם... והעבירה אותנו לחלק האחורי של המסעדה. תחילה הושיבה אותנו בפינה וכשראינו שאין מספיק מקום ל-4 ביקשנו מקום אחר. אז הושיבה אותנו מתחת למזגן ואמרנו שזה לא נעים. בקיצור העבירה אותנו מס' רב של פעמים וכל פעם גערה ונזפה בנו. יחס גועל נפש. מבחר ארוחות הבוקר-דל. השקשוקה שהזמנו לא הגיע במחבת לוהט כי נגמרו המחבתים. השירות היה איטי להפליא. בקיצור- להימנע מלהגיע לשם- שיבינו שהם לא עושים לאף אחד טובה.

עוד פרטים
הוספת תגובה