נגישות
נגישות

פטרה הלבנונית ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

50 ביקורות וחוות דעת על פטרה הלבנונית

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
05/02/11

אני בעבודתי נוסע המון בדרכים ולכן גם אוכל המון במסעדות בעיקר מזרחיות. אין ספק שפטרה היא אחת המסעדות היותר טובות שיצא לי לאכול בהן. אולי אין להם מבחר של סלטים לא טעימים ב- 16 שקל לסועד... שמפוצץ את השולחן ות'אכלס אוכלים אולי 2 סלטים מהכל, אבל יש להם סלטים בתפריט כל אחד בצבע וטעם אחר. אני אישית ממליץ על הטבולה ובמיוחד על כרובית בטחינה להם אבל מה שבאמת חשוב עדיין לא טעמתי חומוס יותר טוב משלהם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
צחי - תמונה
צחי 22 ביקורות
4.0
16/01/11

פעם שנייה שאני מבקר בפטרה. אכלתי מנת קבב לבנוני בטעם גן עדן. שילוב מפולא בין קבב, תיבלון ערבי, עגבניות ושקדים. פלטת הסלטים מלאה את השולחן, ולא הורגש חסרונם של החומוס וכרוב עם טחינה.... זוגתי הזמינה שיפודי פרגיות ובקשה WELL DONE אך קיבלה MEDIUM RARE. מי שחשוב לו לאכל שיפודיים עשויים היטב מוטב לו שיתעקש לומר זאת מראש ולציין כי יעמוד על כך. פרט לכך, המקום נהדר ובהחלט שווה את המחיר הארוחה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
10/01/11

הרבה מסעדות יש בארץ , פטרה הלבנונית אחת הטובות והמושלמות ביותר , האוכל מאוד טעים סלטים טריים לפי הספרים , חומוס עם ובלי בשר מהטובים בארץ , בשרים מכל הסוגים פשוט טעים. לא ניתן להעביר את... ההמלצה חייבים לנסות בכדי להבין ואני לא מגזים! הייתי יותר מ- 8 פעמים וכל פעם פחדתי שהפעם אצא מאוכזב , אבל פשוט כל פעם הופתעתי מחדש מהטעם של האוכל ומהשירות המדהים !

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
06/11/10

היינו בשבת 11 איש קיבלנו שרות מעולה יחס אישי ואוכל נפלא על כמויות אין מה לדבר אין ספק חוזרים לשם בכל הזדמנות

עוד פרטים
הוספת תגובה
רן - תמונה
רן 7 ביקורות
1.3
04/11/10

נפגשנו במקום לארוחה משפחתית. חוץ מהחומוס שהיה טעים (ויקר להחריד יחסית לכמות), היה מאכזב, בינוני ביותר. ניסו "לדחוף" לנו חבילת סלטים חופשית לא משתלמת בעליל, וכשסרבנו להצעה, המשיכו לנסות... בחוצפתם.לצד מנות הבשר הגיע צ'יפס שעל סמך נסיוני במסעדנות (הרב), הצ'יפס הזה טוגן בשמן ישן ומלוכלך, בהחלט מבייש כל מקום שהוא לא פלאפליה ב-5 ש"ח. לאחר שביקשתי להחליפו, נאמר לי שזה זן התפו"א. יקר להחריד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
10/10/10

האוכל הכי טעים שיש במדינה שרות מפנק מחירים סבירים. החומוס עם בשר כבש זאת מנה מנצחת .

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.3
06/09/10

היינו יום שבת האחרון, חיכינו המון זמן כיוון שלא ניתן להזמין מקומות .המקום היה ממוזג במאוורירים! ולכן היה מאוד חם! השירות איטי,כנראה שאין מספיק כח אדם, עד שקיבלנו את מה שרצינו לקח המון... זמן, המנהל אנטיפת , התנהג אלינו בצורה מאוד לא יפה, אין מקומות לעישון! , צריך לעשן בחום בחוץ בעמידה.. והאוכל הגיע לאחר המון זמן כשחלקו הגיע שרוף! פרט לחומוס לא נהינו בכלל, לא נחזור ולא היה שווה את ההמתנה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
תמר - תמונה
תמר 7 ביקורות
1.7
30/08/10

שירות על הפנים (איטי, לא הביאו חמוצים,טעויות בהזמנה !), המיזוג אוויר חלש, לגבי האוכל - חוץ מהחומוס המעולה, הכל סטאנדרטי ויקר יחסית. מנה עיקרית כוללת רק תוספת אחת, על מז'דרה צריך להוסיף... חמישה ש"ח - למה מה קרה ? זו לא מסעדת גורמה ! לבוא רק בגלל החומוס.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
23/07/10

כנראה שהשתמשו באבקת סודה לשתיה, והחומוס תוסס ולא טעים כלל. צ'יפס ממוחזר - מטוגן מידי, האוכל הגיע מהר מידי (מחשיד), לוקחים צלחות כשלא צריך, שירות לא קשוב. לא נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
27/06/10

הגענו למסעדה בעקבות חברים שהמליצו, הלכנו ביום שישי, המקום נקי ומרווח, האוכל הוגש מהר, הסלטים טעימים כגון: חומוס חצילים, טבולה, המנות היו טעימות וגדולות, אף אחד לא סיים ראת המנה שלו מרוב... שובע,יצאנו משם שמחים שבעים ומרוצים, ונגיע לשם ביום שישי הבא

עוד פרטים
הוספת תגובה