נגישות
נגישות

פטרה הלבנונית ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

50 ביקורות וחוות דעת על פטרה הלבנונית

sch - תמונה
sch 15 ביקורות
נהדרים!!!
5.0
19/04/13

אוכל טעים ביותר! מקבלים פיתות וחמוצים בחינם על כל הזמנה. יש אפשרות גם לtake away ! הלאפות טעימות, הפרגיות מצויינות ,המג'עדרה טעימה ובכלל האוכל שם ממש בייתי וטעים! המחירים ממש זולים... ולדוגמא אפשר להזמין ב15 ש"ח מנות קטנות דיי משביעות.השירות טוב מאוד- מהיר, אדיב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
לינוי - תמונה
לינוי 4 ביקורות
אכזבה....
1.3
02/02/13

היום בצהריים הגענו למסעדת "פטרה" המוכרת בנס ציונה. אכזבה מהרגע הראשון של אי יחס של שום מלצר בכדי להושיב אותנו בצורה נורמלית, לאחר ההתיישבות בשולחן והזמנת המנות כולל פלטת הסלטים, המתנו... כ-13 דק להגעת הסלטים שהגיעו טפלים, ללא טעם עם רמת חמוציות גבוהה. כמובן שדאגנו להחזיר את כל הסלטים בחזרה, העיקריות הגיעו לאחר חצי שעה בטענה שלקבב לוקח 20 דק להיות על האש (מוזר מאוד) הקבב הגיע חי עם תוספת של עגבניות מרוסקות שוב חמוצות מאוד. המנה חזרה וביקשתי שיפוד פרגיות שהגיע גם הוא לאחר 12 דק', ללא חשק לאכול, נותרנו עם חשק לבקש חשבון ולעוף משם. כשביקשתי את אחד המנהלים המלצרית טענה שהוא לא שם בזמן שאני רואה אותו יושב עם כנראה עוד מנהל ע"י המטבח. לא להגיע לשם!

עוד פרטים
הוספת תגובה
גדעון - תמונה
גדעון 4 ביקורות
אוכל טעים מאוד
4.3
16/01/13

חומוס מעולה, ממליץ לבחור את הסלטים לבד ולא לקחת את המבחר של הארוחה העסקית, אז בטוח תיהנו מארוחה מצוינת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שלום - תמונה
שלום מבקר מתחיל
לא מה שחשבתי
2.0
30/12/12

יש לשפר את שירות המלצרים המחירים יקרים והקוסטיקה גרועה אני אוכל בהרבה מקומות אז אני יודעה להשוות

עוד פרטים
הוספת תגובה
גיא - תמונה
גיא 6 ביקורות
שירות מעולה ואדיב ואוכל טעים ומולץ
4.0
24/04/12

הגענו לעסקית בפטרה 4 סועדים ותינוק, המלצר היה מקצועי ואדיב, שירת אותנו באופן מהיר ותמיד עם חיוך על הפנים. האוכל היה מעולה, כולל צלוחיות התוספת שהזמנו (טחינה, כרובית וחומוס אלוהי) ובעיקר... העיקריות. לקינוח לקחנו כנאפה שהייתה סיום אדיר ומפיל לארוחה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yacov Hadar - תמונה
Yacov Hadar מבקר מתחיל
יחס גרוע ואיכות המזון גרועה יותר
1.0
07/01/12

הגעתי למסעדה בשעות הצהריים ביום שבת. ראיתי שיש תור גדול והחלטתי לקחת הביתה וזו כנראה הטעות הגדולה שעשיתי. תחילה התייחסו אלי בצורה משפילה שאפילו להיכנס לא נתנו לי אלא ביקשו שאת ההזמנה... אעשה מחוץ למסעדה ( בדיעבד כנראה הם ידעו למה...) בשלב הבא כשהגעתי הביתה עם שיפודי הפרגיות התברר לי שהם שרופים אפילו יותר מהגחלים שבושלו עליהם... אך החלק הפנימי שלהם לא מבושל כלל. אני רוצה לציין שאפילו הכלב סרב לאכול את הפרגיות. כשהתקשרתי אליהם לומר להם זאת אפילו יחס מתאים לא קיבלתי בטלפון שלא לדבר על כך שהבחורה שרושמת את המזמינים לא העבירה אותי לאחראי. שבעלי המקום יהנו אך אותי כבר לא יראו ...

עוד פרטים
הוספת תגובה
Nikolay Fazza - תמונה
Nikolay Fazza מבקר מתחיל
וואי
4.5
01/11/11

וואי האוכל טעים רצחח שווה כל גרוש

עוד פרטים
הוספת תגובה
netanel - תמונה
netanel 6 ביקורות
2.0
21/06/11

האוכל היה טעים מאד בעיקר החומוס והפרגיות אולם שירות גרוע.המלצרית שכחה להביא את התוספת למנה העיקרית ולאחר בקשות נוספות הביאה דבר אחר.כמו כן התמורה למחיר גבוהה מידי .50 שקל ל4 חתיכות... קטנות של כבש נראה מופרז

עוד פרטים
הוספת תגובה
Arik - תמונה
Arik 4 ביקורות
4.3
05/03/11

המנות טעימות ולא פחות חשוב גדולות ומשביעות (מה שלא תמיד קורה לצערי ברוב המסעדות) המחירים סבירים (לעומת גודל המנות המחירים זולים) שרות טוב מה שאהבתי בשרות הוא שלא רק מלצר אחד משרת אותך... , אלה כל הצוות כך שאף פעם לא חסר כלום והם גם לא מציקים, בשורה התחתונה: המקום הוא לא מקום רומנטי אלה מקום שבאים " לדפוק" ארוחה טובה וללכת הביתה עם חיוך.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
12/02/11

ערב שישי היה ממש מאכזב! המלצרים לא נחמדים! צפוף! הסטיק היה כמו גומי! לא נחזור זה בטוח!

עוד פרטים
הוספת תגובה