נגישות
נגישות

קלמאריס - Kalamaris ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

41 ביקורות וחוות דעת על קלמאריס

 - תמונה
2 ביקורות
4.3
20/09/07

אנחנו מהצפון,מהגולן. זוג חברים המליץ לנו על המסעדה ואפשר להגיד שהם קלעו בול. הנוף מדהים, שירות מקצועי אוכל מדהים,כל הכבוד לשף שלכם:בשר טרי ומעולה, סלטים טריים וטעימים והכי חשוב מסעדה... נקייה ומזמינה.. כל הכבוד...10

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
14/09/07

מסעדה מעולה מספר 1. ניסיתי המון מסעדות ואף מסעדה לא משתווה ל"קלאמריס" הנוף מהמם, אוכל מעולה, נקי, אין מילים מי שנכנס יחזור שוב ושוב ושוב ושוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sergei - תמונה
Sergei מבקר מתחיל
4.7
06/08/07

נכנסנו למסעדה במקרה בגלל שזכרתי שנשקף מהמקום נוף מרהיב של קצה הכרמל והמפרץ, וללא ציפיות מיוחדות... ומה אני אגיד, היה פשוט מדהים!!! אמנם לא הזמנו מקומות מראש, אבל בעל המקום היה נדיב דיו... כדי לאפשר לנו לשבת באחד השולחנות עם הנוף היפה ביותר. המלצר היה סבלני, קשוב, אינפורמטיבי, ובעל יחס סימפטי מאוד. הסטייק אנטריקוט היה פשוט מצויין. בשר משובח ועסיסי (לא חתיכת הדיקט שמקבלים במקומות אחרים). אני חושב שהיותם של בעלי המקום ממוצא ערבי בהחלט תרמה לאיכות הבשר (קשרים עם מגדלי בקר במגזר כנראה). הקלמרי המטוגן היה מעל הממוצע, אבל לא להיט (למרות שהמנה היתה גדולה מהמקובל במקומות אחרים). אבל המנות המוקרמות היה הדובדבן שבקצפת. השריפמס המוקרם היו גדולים, בשרניים ובשילוב של הגבינה פשוט ללקק את האצבעות!!! גם הפטריות המוקרמות היו מצויינות. את הגל ליוה קנקן של לימונדה עם נענע ( יין זה כבר מעל התקציב שלי) שהשלים את הארוחה המצויינת הזו. כפי שכבר ציינתי, לא היו לי ציפיות גבוהות מהמקום, אבל יצאתי עם חיוך ואשוב לשם בכל הזדמנות שתהיה. מומלץ מאוד!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
14/05/07

לפאדי היקר, יש לך אחלה של מסעדה ושל אוכל והשרות פשוט מדהים ומפנק {אני רוצה לכתוב משפט אחד קטן לכל הקמצנים שכל פעם שהם משלמים קצת כסף על אוכל טעים מתחילים להתבכיין. תתבישו לכם ותשארו... בבית להזמין פיצה או לאכול עסקית זולה במקום אחר}. פאדי, שיהיה לך רק טוב בחיים ותמשיך לעשות את האוכל שאנחנו פשוט אוהבים. אני אמליץ לכולם ללכת לקלמאריס.

עוד פרטים
הוספת תגובה
GM - תמונה
GM 9 ביקורות
5.0
17/11/06

עם נוף כמו שלהם, אין תחרות. אוכל גן עדן. כל המנות - בול פגיעה. המחירים גבוהים, אין עסקית. נהניתי מאוד מהאוכל, לא מהמחירים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
16/04/06

האוכל שלכם מיוחד ובמיוחד הפירות ים טעימים ואני ואשתי באים במיוחד לאכול אצלכם פירות ים. תודה לכם על השירות ועל האוכל שלכם ועל הנקיון. תודה ובהצלחה לכם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
08/04/06

אוכל מה זה טעים לא תאמינו.. תנו לי כל יום לאכול מקלמאריס לא אסרב.....תודה לכם

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.3
01/04/06

הנוף מאלף, האווירה נעימה, השרות טוב, א ב ל האוכל מ ז ע ז ע! המנות הראשונות בטעם של קופסה, הבשרים מגעילים-כולם, פירות ים הם וודאי לא יודעים להכין, והמחירים יקרים. לא להגיע, אלא אם זה... רק לקפה..

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
31/03/06

אוכל מצויין ..ושירות 10 .. נוף מרהיב .. תנסו ואל תפספסו!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
18/01/06

יחסית למסעדה זה בסדר. נוף מרהיב,המון מזות על השולחן, אבל הטאבולה לא קצוצה כמו שצריך, חבל אם משהו מבוגר אוכל את הטאבולה היה נחנק במקומי, אבל האוכל טוב חבל שאין ליד המנה העיקרית עוד דברים... כי המנה שירדה על השולחן הייתה ממש יבשה לאכול אותה לבד, מזל שהזמנתי פטריות מוקרמות שהיה קצת משהו עסיסי.בכל אופן אני נהניתי אבל אהובי לא ממש אהב כי היה צפוף מדי בשולחנות.אשמח לראות אותך שוב פאדי.

עוד פרטים
הוספת תגובה