נגישות
נגישות

קלמאריס - Kalamaris ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

41 ביקורות וחוות דעת על קלמאריס

עודד - תמונה
עודד 14 ביקורות
חלש מאוד
2.0
27/02/12

הגענו בשעת צהריים באמצע השבוע. הנוף מקסים, על השאר אפשר לוותר. מעט סלטים באיכות ירודה, מנות עיקריות סתמיות. מחיר בשמיים. יש בחיפה הרבה מסעדות שנותנות תמורה טובה יותר לכסף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
4 ביקורות
3.0
08/06/11

נחמד אבל קצת מאכזב כי הסלטים היו ממש בינוניים והמולים פשוט לא טעימים הלובסטר השרימפס והקלאמרי היו לא רעים אבל כולם הגיעו עם אותו רוטב שום והמנות היו קצת קטנות ולא מסביעות בסוף קיבלנו... גלידה לקינוח שהייתה טעימה וולא מוגזמת. מה שכן הנוף היה מדהים והמחיר היה לא יקר בכלל (כולל בקבוק יין 560 שקל ל 4 אנשים ) לסיכום אני ממליץ אבל לא לצפות יותר מדי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
slava - תמונה
slava 2 ביקורות
4.7
10/03/11

שנים רבות אנחנו באים למסעדה הזו. כל אירוע של המשפחה אנחנו חוגגים שם וכל פעם נהנים כמו בפעם הראשונה. אנחנו חוזרים בגלל החמימות, השירות, האוירה וכמובן ה א ו כ ל!!!!! הסלטים הכי טעימים,... האדיבות, המגוון, המנות גדולות, טריות - פשוט מעולה. בקרוב חוגגים שם יום הולדת לבת שלי - מחכים כבר להגיע ולהינות:)

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
26/02/11

ממליצה !!! שווה :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
דב - תמונה
דב 2 ביקורות
3.7
02/02/11

אמנם המקום מקסים, נוף משגע, האוכל היה טעים, השרות היה בסדר, אך התאכזבנו בעת התשלום, על כל דף בתפריט מצויין שהמחיר כולל שירות, ז"א שבעל המסעדה מפריש את הטיפ ישירות למלצר, להפתעתינו... בקופה נאמר לי שהשרות הוא של המנהל ועלי לשלם טיפ ישירות למלצר., כמובן שלא היה ברצוני לאכזב את המלצר שעשה את מלאכתו נאמנה ושלמתי טיפ. בעקבות המקרה לא אכנס שוב לאכול במסעדה, וכמובן אדאג לעדכן את קרובי במקרה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
issa - תמונה
issa מבקר מתחיל
4.0
01/01/11

בתאריך 24.7.2010 ערכתי לבתי מסיבת אירוסין במסעדת קלמאריס שבסטלה מאריס ....תאמת הופתעתי מהאוכל המעולה והשרות המצויין והמהיר...אווו האווירה החמה והביתית אני מודה לכל הצוות אין בפי... מילים כדי לתאר את הערב הנפלא הזה אני ובני משפחתי מבקרים קבועים בקלמאריס ונמשיך לבקר ולהנות מהאוכל הנפלא

עוד פרטים
הוספת תגובה
orit - תמונה
orit 3 ביקורות
4.3
30/10/10

הגענו במקרה והופתענו לטובה. מסעדה מ-ב-ר-י-ק-ה כולל השירותים.נוף מדהים. סלטים טריים וטובים, מנות עיקריות מעולות (ברבוניה, קלמארי,שרימפס) קינוח נחמד ושירות נהדר. 3 אנשים, 280 ש"ח כולל... שירות. נגיע שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
15/10/10

אוכל טעים מאוד סלטים מיוחדים ובשפע, נעים לשבת . שירות אדיב. כל הכבוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.3
15/09/10

ממש מסעדה מדהימה אוכל חבל על הזמן מחירים טובים מלצרים מאוד מקצוענים אווירה מאוד מאוד נעימה בקיצור מסעדה מושלמת

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
14/09/10

נכנסנו למסעדה היינו בהלם מרוב האנשים שנמצאים בה, למרות זאת קבלנו שולחן אחרי כמה דקות ליד החלון שמשתקף נוף מרהיב, השירות היה מקצועני ואדיב לא נשכח האוכל הטעים , כל הכבוד לכל הצוות. המון... הצלחה

עוד פרטים
הוספת תגובה