נגישות
נגישות

פורט קפה - PORTCAFE ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

34 ביקורות וחוות דעת על פורט קפה

Pnina - תמונה
Pnina 23 ביקורות
חוויה
5.0
10/10/18

טיילנו בשבת בנמל קיסריה והיינו זקוקים למשהו לנשמה , נכנסו לפורט קפה הזמנו פוקצ'ה וקפה, יש לציין שהפוקצ'ה היתה טעימה מעל המצופה, הקפה דאג להעיר אותנו, אווירה נעימה מול הנוף לים, מלצרים... אדיבים ושירותיים. מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Srul - תמונה
Srul מבקר מתחיל
אוכל בסדר גמור, נוף משגע, שירות מעולה
4.5
04/08/18

הזמנו 2 ארוחות בוקר. אוכל בסדר גמור, נוף משגע, שירות מעולה, בבוקר קצת חם (באוגוסט). מחיר ארוחת בוקר 48-64 ש"ח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
משה - תמונה
משה 7 ביקורות
מדהים.
5.0
04/05/17

מומלץ, מומלץ, מומלץ ופשוט מומלץ. השירות היה מעולה, לבבי ועם המון סבלנות. האוכל יוצא מן הכלל ויצאנו מחייכים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אבנר - תמונה
אבנר 20 ביקורות
כשאיכות של אוכל ושירות נפגשים יחד....
4.3
30/12/16

בית קפה מסעדה עם נוף לים. שירות מעולה ואיכפתי ויחס. האוכל טעים ומוגש בצורה יפה לעין. ארוחות הבוקר מגוונות וטעימות. אכלתי את האגס בנדיקט והמנה הייתה יפייפה וטעימה!!! מינוס יחידי -... הרגשה בטעם כאילו חלק מהמנות מחוממות במיקרוגל...מבאס במקצת... מומלץ ביותר!

עוד פרטים
הוספת תגובה
shoogi3 - תמונה
shoogi3 מבקר מתחיל
מסעדה טובה , נגישות לנכים מוטלת בספק.
3.3
06/10/16

הביקורת שלי מופנית למקום לשיפור הנגישות . הגעתי למסעדה לאחר ברור נגישות. נאמר לי שישנה רמפה. אני נכה על כיסא גלגלים. שהגעתי עם קבוצה. נאמר לי שהרמפה נלקחה לאולם ארועים אחר. המתנתי ביחד... עם הקבוצה כ20 דקות עד שהתאפשר לי להכנס. בסדר לא יכלו לדעת שיהיה צורך ברמפהה. מובבן. הערב והאוכל במעדה היה נפלא. אם תהיתם . הכעס הוא על ההמשך. כבר נכנסתי למסעדה, הבנתם שיש לכם אורחת נכה. שרות שלא לדבר נימוס אלמנטרי , לפחות לגלות התיחסות ולהציע לי שאודיע למלצר 10 דקות לפני שאני מבקשת לעזוב. זה לא מה שקרה , להפתעתי כשפניתי לעזוב, מכונית מיוחדת מונית עם מעלון הגיעה לאסוף אותי. שוב אין רמפה, החזירו אותה לאולם בו נדרש קודם לכן.שוב חיכיתי 20 דקות והפעם כבר כעסתי. האמת פשוט נפגעתי , אני מוגבלת פיזית והייתי מוותרת על הטירדה שאני יוצרת . זו לא נגישות . עגמת נפש זה מה שחשתי . חבל . רמפה כזו זה לא ענין גדול , למי שנזקק לה זה מהותי. שוב המסעדה טובה במאכליה ובשרות , חבל שהחוויה נפגמה בגלל חוסר רגישות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
לי - תמונה
לי 2 ביקורות
מנות יחסית טעימות ופשוטות, חלקן יקרות ברמה שלא מצדיקה את המחיר
3.3
10/03/16

חלק מהמנות עם מחירים מנופחים, למשל מנת ספגטי ברוטב עגבניות הכי פשוטה שיש עולה 58 שקלים ומגיעה מנה קטנה ביחס לרוב המקומות. לעומת זאת, מנת חומוס יפה עולה 30 שקלים שזה מחיר סביר למנה... שמקבלים. חסרים דברים שכתובים בתפריט. סה"כ האוכל טעים אבל חלק מהמנות לא מצדיקות בכלל את המחיר. השירות סביר, צריך לקרוא כמה פעמים למלצר כדי לקבל את מה שמבקשים אבל בסופו של דבר מקבלים את מה שמבקשים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Mor - תמונה
Mor 15 ביקורות
מסעדה מצויינת עם נוף לים
4.5
25/10/15

בפורט קפה בנמל קסרייה יש מנות טריות וטובות, שירות אדיב ומהיר ונוף מהמם לים. הושיבו אותנו מול הגלים המתנפצים, שקיעה חורפית יפה, וסירות הדייגים. חוויה נעימה של ארוחה טעימה, אוירה טובה... ואוכל עשיר ומגוון. מומלץ שוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
Naama - תמונה
Naama מבקר מתחיל
מדהים!גם השירות וגם האוכל
4.8
19/09/15

ביום שישי האחרון התארחנו במסעדה, לא הזמנו שולחן מראש והיינו 10 אנשים כך שזמן ההמתנה היה נורמלי למדי ואפילו די מהיר, האוכל יצא ברמה מצוינת טעים מאוד ואפילו פינקו אותנו בשני קינוחים ושני... כוסות קאווה בגלל חגיגה של הצעת נישואים . השירות היה מצוין הייתה לנו מלצרית שדאגה לנו לכל דבר שביקשנו . בהחלט חוזרת !

עוד פרטים
הוספת תגובה
Liza - תמונה
Liza מבקר מתחיל
המארחת אמרה לנו שהשולחן שמור, והציעה אותו לקבוצה שלא הזמינה מראש
2.8
05/09/15

אכלנו שם אמש. האוכל היה בסדר, סטנדרתי לאזור הנמל. השירות בשולחן היה סביר. אבל... שהגענו לשם (קבוצה של ארבע אנשים), ביקשנו לשבת באחת השולחנות ה"פנויים" בשורת השולנות הכי קרובים לים. נאמר... לנו שהשולחנות האלה שמורים מראש. 10 דק' אחרי שהתיישבנו, נכנסה קבוצה אחרת, ואותה מארחת שאמרה לנו שהשולחנות האלה שמורים, הציע להם אחד מהשולחנות, אפילו שאמרו לה שלא הזמינו מקום מראש! או שהשולחנות שמורים או שהם לא, אבל ממש לא בסדר להגיד לקבוצה אחת שאי אפשר לשבת שם ולקבוצה אחרת שכן. לא חוזרת לשם!

עוד פרטים
הוספת תגובה
שרית - תמונה
שרית 2 ביקורות
מושלם!!!
5.0
27/08/15

אתמול ערכנו אירוע מקום ואין לי מילים להודות לבעלי המקום ולכל הצוות. מעבר למיקום הציורי והים המשתרע מהחלון. נתקלנו בתודעת שירות שכמעט לא פוגשים בארץ. כל מה שביקשנו מיד הגיעו לעזור והכל... במאור פנים וחיוך. האוכל היה מצוין, חומרי הגלם טריים, קינוחים נהדרים. אבל יותר מהכל ההיענות שלכם ותחושת הנועם השורה על המקום לא תישכח מאף אחד מאורחי האירוע. תודה רבה על הכל. שרית (אורן יום הולדת 50)

עוד פרטים
הוספת תגובה