נגישות
נגישות

פורט קפה - PORTCAFE ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

34 ביקורות וחוות דעת על פורט קפה

dr.shlitner - תמונה
dr.shlitner מבקר מתחיל
לא משהו
1.3
27/09/21

כל פעם שרואים מעט אנשים או מישהו עם תינוק או ילד אומרים שהכל מוזמן למרות שרב השולחנות פנויים. מארחת גסת רוח ואנטיפטית תמיד מלוכלך אוכל סטנדרטי מינוס לפני כמה שנים היה הרבה יותר... נחמד תכלס עכשיו באים רק בשביל הנוף אבל יש מקומות נעימים יותר בנמל

עוד פרטים
הוספת תגובה
zivazura - תמונה
zivazura מבקר מתחיל
אכזבה
1.8
26/08/21

אכלנו במקום בעבר והיה נהדר. לא יודע מה קרה היום אם שינוי בעלות או נפילה חד פעמית, אבל התאכזבנו בגדול. היינו תשעה אנשים והזמנו מנות מגוונות, האוכל לא היה טוב והשירות גרוע. מנת סופלקי קבב... טלה בעלות של 82 ש''ח התבררה כארבע קציצות תעשייתיות קטנות על פיתה רטובה וקצת צ'יפס ובצל ליד (עליבות). סלט פאטוש בעלות של 64 ש''ח הגיע בלי נענע ובלי פטרוזיליה, בקושי נאכל. מנת פיש אנד צ'יפס בעלות של 82 ש''ח הייתה סבירה. פיצות מרגריטה 59 ש''ח וביאנקה 69 ש''ח היו בנוניות עם בצק קשה. שתי מנות שהוזמנו לילדים לא הגיעו. המלצר לא ידע להסביר על המנות. שירות אדיש. מלצר שהתבקש למלא קנקן מים לקח את הקנקן כשהאצבעות שלו בתוך הקנקן (איכס). בשורה תחתונה, אכזבה ! הרגיש כמו מלכודת תיירים כשלאף אחד מהצוות לא היה אכפת בכלל ( צריך היה לשלוח ילד למלצר כדי שהוא יועיל להתייחס). לא נחזור לכאן. חבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
shuky.shoffel - תמונה
shuky.shoffel מבקר מתחיל
שירות גרוע--- מחירים בשמיים
1.5
24/05/21

מחירים מופקעים - אין לחם מגישים פיתה לא טרייה וגובים 14 שח'. שירות -- הקפה הגיע לאחר 30 דק'. חשבון -- כמובן שהייתה טעות אבל תיקנו לאחר שהערנו--- אנחנו לא נבקר במקום בזה יותר!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
דוד - תמונה
דוד 658 ביקורות
אחללה
3.8
30/03/21

ארוחתהבוקר הורכב משלושה צלוחיות שניתן לבחור ..חבל שלא כל הכתוב היה. החביתה טעימה וגם הסלט והלחם. מחיר של 65 שח לא כולל שתייה ואיתה מגיעים בקלות ל80 שח לארוחת יחיד....לא זול אך טעים... ושירות מסביר פנים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שרון - תמונה
שרון 162 ביקורות
בשר מעולה, שירות מעולה
5.0
24/03/21

ישבנו בנמל בחוץ, האווירה מעולה! נוף מהמם. השירות לאורך כל הדרך היה מעולה וכולם היו עם מסיכות כמו שצריך. אכלנו המבורגר וקבב והבשר היה טעים מאוד. מרוצים ונחזור!

עוד פרטים
הוספת תגובה
moti yakovian - תמונה
moti yakovian 7 ביקורות
שירות איטי
2.0
04/07/20

חוסר אדיבות, שירות איטי , כשביקשתי חשבון הגיע לאחר מספר בקשות וחייבו לאחר 20 דקות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שרון - תמונה
שרון 162 ביקורות
אוכל נחמד, אווירה מעולה
4.8
09/12/19

הסביבה של המסעדה והאווירה ממש משהו מיוחד. האוכל היה נחמד. הזמנו מנת פתיחה וקינוח. ציפיתי לקצת יותר טעים אבל סך הכל החוויה היתה טובה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
דוד - תמונה
דוד 658 ביקורות
בסדר שירות זקוק לרענון
3.5
27/10/19

הגעתי עם זוגתי בצהרי יום שבת. לקח זמן והושיבו אותנו בפנים. הזמנו סלט שוק טעים שהגיע עם לחם מחמצת טעים. הפוקצה הייתה קצת יבבשושית. המים לא הגיעו וגם האספרסו. ורק לאחר בקשות נוספות הגיעו... המים. את הקפה שכחו בכלל. ואחרי שעה כשבישתי בביאו ולזכותם לא חייבו בחשבון.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Iris - תמונה
Iris מבקר מתחיל
ממליצה בחום
5.0
30/01/19

צוות שנותן שרות אדיב.אוכל טעים.מקום נקי ואווירה מדהימה.מחירים הוגנים.מנות גדולות ומשביעות.מוסיקה טובה

עוד פרטים
הוספת תגובה
medanbas - תמונה
medanbas מבקר מתחיל
יוצא מן הכלל!! חלוםםם
5.0
28/01/19

ישבתי ביום שבת הקיצי עם בת זוגתי על שפת הים, המאחרת הייתה אדיבה מאוד, השירות היה מעולה ויוצא דופן, והמנות ללא ספק מנחמות ומספקות, אחזור לשם שוב בהזדמנות שתהיה לי זה בטוח!!

עוד פרטים
הוספת תגובה