נגישות
נגישות

בנדיקט ביקורות וחוות דעת - עמוד 7

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

164 ביקורות וחוות דעת על בנדיקט

 - תמונה
2 ביקורות
1.0
28/08/10

אחרי המתנה של כשעה בחום הכבד הסכמנו בטעות לשבת במקום שנאמר לנו שלא נוכל לשים את עגלת התינוק. ביקשנו כיסא לילד אך לא קיבלנו משום שנאמר שהכיסא יפריע למלצרית. לדעתינו היה מספיק מקום... לכיסא ולכן ביקשנו שוב, נעננו בשלילה.הם לא גילו גמישות על אף שנאלצנו להחזיק את התינוק על הידיים. כשהתפנה מקום, קיוונו להשתמש בעגלה -לא נתנו לנו.הבנו שניתן לשים עגלות רק ליד שני שולחנות.המקום מוגדר כידידותי לילדים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אאא - תמונה
אאא 6 ביקורות
1.0
11/08/10

ביום שישי 6/8/10 הגענו למסעדה,השולחן היה קטן להחריד !חיכינו במשך 20 דקות לשתיה! ומדובר בקולה וזאת לאחר שחיכינו בחוץ במשך 50 דקות בחום.האוכל הגיע אחרי למעלה מחצי שעה וזוהי רק ארוחת בוקר.... הביאו לנו חלק מהלחם ואמרו לנו שהלחם בתנור,ומיד יגיע. שאר הלחם הגיע בסוף הארוחה. אנחנו אוכלים הרבה במסעדות,מזמן לא נתקלנו בשירות כל כך גרוע ובהמתנה ממושכת לאוכל. מאכזב מאוד וממש לא גורם חשק לחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
09/08/10

האוכל לא משהו האווירה בסדר מקום סביר

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
03/08/10

בנדיקט פלורנטין- מנה מופלאה !!!! נהניתי מכל ביס, היה מדהים ומושלם !!!! (_גם הסלט הקצוץ ליד היה נחמד) מנה אחרת שממש אהבתי הייתה מנת בוקר עם שרימפס ואספרגוס - מ ו ש ל ם !\ מיה

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.7
16/07/10

לאחרונה ביקרתי בבנדיקט בן יהודה עם כמה חברים שהגיעו לביקור מארה"ב. מילותיהם המדוייקות היו " אם היה את המקום הזה איפה שאני גר(הוא גר בניו יורק!) הייתי אוכל כאן כל יום". ישבנו על הבר,... השירות היה חייכני, האוכל היה מעולה. ממליצה בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ליאור - תמונה
ליאור 3 ביקורות
1.7
19/06/10

ביום שבת ב 7 בבוקר נכנסנו אני וחבר לאכול בבנדיקט בקשתי חביתת חלבונים עם חלמון אחד. עקב התשובה השלילית הזמנו ארוחת בוקר אחת הוספנו 2 מנות פתיחה ושדרגנו לפריטטה. כאשר הגיע האוכל הופתענו... שאמרו לנו כי לא נקבל מילוי נוסף למזטים מאחר והזמנו רק ארוחה אחת.העלות הארוחה עולה על מחיר 2 ארוחות בוקר. מעט יותר גמישות ורצון טוב היו גורמים לי הרגשה טובה ורצון לחזור שוב למסעדה .

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.3
05/06/10

אז הגענו לבנדיקט בבן יהודה לארוחת בוקר של יום שבת וישבנו על הבר... איזה כיף! איזה שרות ואווירה נעימה! למרות שהמסעדה היתה עמוסה מייד התפנו אלינו לקחת הזמנה ויחסית מהר הגיעו מנות יפות... וטעימות. במנה שהזמנתי היתה בעיה קטנה שנפתרה מהר מאוד ובנעימות בזכות היחס המדהים של מנהלת המשמרת ושל הברמנים. תענוג אמיתי לכל אוהבי ארוחות הבוקר מבחינת מבחר המנות והאווירה! אנחנו ממליצים בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
michal - תמונה
michal 9 ביקורות
2.7
20/03/10

הגענו בבוקר ונאלצנו לחכות יותר משעה(!!) בחוץ עד שיתפנה מקום. קצת חוצפה מצד המקום שלא נותן אפשרות להזמין מקום בטלפון מראש ולא משאיר ברירה בידיי מי שמעוניין לאכול שם. הזמנו 2 סוגי שקשוקות... שהיו טפלות. התגברנו על זה בעזרת מילחייה שעבדה שעות נוספות. הסלט שהוגש בצד המנה היה מעולף ומעוך -ניכר עליו שעמד זמן רב או שלחילופין נחתך בסכין לא חדה (אולי במכונה). הצוות והשירות לעומת זאת היו נהדרים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
09/01/10

לכל מי שבא והתאכזב, חברים, זו המציאות בתל אביב. זו העיר וככה נקבל אותה באהבה! בנדיקט היא מהמקומות הנדירים בתל אביב שמשלבים גם אוכל טוב, אווירה ואפס פלצנות-וזה נדיר. לא מכירה את הבעלים,... אך אני בטוחה שהם בסדר גמור וההוכחה היא השירות שיושבי המסעדה מקבלים. אם זה הסניף בבן יהודה שהמלצריות מקסימות או הסניף ברוטשילד שכולם חברים של כולם גם ב4 לפנות בוקר:) אליעזר-גילדה-בנדיקט!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
4 ביקורות
2.0
26/12/09

הרבה מהומה על לא מאומה תורים ארוכים לחביתה וסלט?! משך ההמתנה למנות - ארוך ללא סיבה. בקצור - בסדר, לא יותר

עוד פרטים
הוספת תגובה