נגישות
נגישות

בנדיקט ביקורות וחוות דעת - עמוד 16

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

164 ביקורות וחוות דעת על בנדיקט

 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
16/09/07

ממקום אשר חורט על דגלו ארוחות בוקר, היינו מצפים ליותר. אמנם האוכל, והלחמים היו טעימים, אבל יצא לנו לאכול ארוחות בוקר טעימות יותר. כשמשקללים את האוירה הלחוצה (שבת בבוקר), השירות... והמחירים ( 48 ש"ח לבנדיקט) והטעם הסביר - נחמד, אבל לא יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
14/09/07

למי שאוהב ארוחות בוקר- זה המקום לאכול בו!!!! אגס בנדיקט פלורנטין פשוט חלומי ומוצץ!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ליבי - תמונה
ליבי 4 ביקורות
3.0
08/09/07

שרות מהוסס, חובבני, מאוד לא אינטליגנטי. אבל האוירה נעימה, התור קצר והאוכל ממש סבבה. סלסלת מאפים מפנקים שזה עתה בקעו מהתנור הגדול במקום. צנצנת זכוכית עם נוטלה על השולחן. קפה משובח ביותר... של MAURO האיטלקית. אגז בנדיקט עם האם וסלמון מופלאות ממש. אבל יותר מהכל, עוגת שמרים חלבה המענגת ביותר שטעמתי מימי. שאפו

עוד פרטים
הוספת תגובה
Asi - תמונה
Asi מבקר מתחיל
5.0
10/08/07

תקשיבו אנשים! קראתי את הביקורות ב-rest, 2eat ו-rol והביקורות היו ממש שחור או לבן 50\50, אבל החלטנו לנסות ולא התאכזבנו, תעזבו אתכם מכל הביקורות הקטנוניות! אמנם חיכינו כרבע שעה בחוץ (יום... שישי 12:00~) אבל גם סלב מהטלוויזיה (השם שמור במערכת...)שרצה להיכנס לא קיבל יחס מיוחד! חוצמזה המאפים שלהם טריים, פריכים (הלחמניות ממש נמסות בפה) וללא הגבלה, המנות יפות וטעימות (חוץ מהמיצים בכוסות שוטים...) והשירות מפרגן ומפנק עם תחלופה של ממרחים שונים מצויינים. לסיכום: קחו לכם איזה בוקר רגוע ותבלו!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.3
12/07/07

עזבו את האוכל אנשים. ראיתם את השירות? לטעמי השירות מלא באהבה וחום למעט כמה פעמים שמבקשים משהו מסויים והוא לא בוצע..(כגון חימום הלחם שכאשר הוא קר הוא מאבד את כל הטעם..)סבבה של מקום. רק... דרוש קצת גיוון. התפריט לא מגוון ומלא אלא מתבסס על ביצים בעיקר, לפעמים זה משעמם צריך להמשיך עם הקונספט של ארוחות הבוקר אבל להשתגע איתן..זה יהיה כל היופי של המקום

עוד פרטים
הוספת תגובה
ולדו - תמונה
ולדו 5 ביקורות
4.7
16/06/07

כתל אביבי מצוי יש לי יום יומיים בשבוע שמתחילים איפשהו בשלוש אחרי הצהריים. מאז שגיליתי את המקום הימים האלה מתחילים שם. פעם אחרי פעם ארוחת בוקר מעולה מהשרות ללחם, לאנגלית או ישראלית או... שקשוקה או בעצם כל ארוחה ועד לאספרסו בסוף הכל נעשה בצורה טובה ומקצועית. כל הכבוד, תמשיכו ככה, מעולה, מעולה, מעולה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
30/04/07

תענוג אמיתי. מהאוכל המעניין והטעים ובמיוחד ועד השירות והאווירה המשכרת, פשוט כיף להיות. אשתי ואני בטוח נחזור, וכבר סיפרנו לחברים...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.4
27/04/07

אחלה אוירה. כיפית. השירות ממש נעים ומכל הלב אבל לא מקצועני בכלל. אבל הם מחייכים ומשתדלים ויודעים להציע בעצמם פיצוי כשצריך ככה שזה אחלה!המתוקים שלהם מעולים, במיוחד הפנקייק. גם הקפה. גם... הקפה ועוד 2-3 משקאות טובים ומהנים. שאר האוכל - לא ניסיתי כי הוא לא כשר ברובו. לא בשבילי העירבוב של ביצה וגבינה ובשר אבל אולי בשבילכם כן. ממליץ בקיצור. יותר בתור בילוי וקפה לדעתי מאשר לארוחות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
26/02/07

ארוחות בוקר טעימות ואווירה נעימה. שרות חייכני אך לא מקצועי. בעת תקלה - הוגשה לי בארוחה קערית עם טונה מקולקלת, לצערי שמתי לב רק אחרי שאכלתי ממנה וקיבלתי בחילה... החשבון הוגש כרגיל למרות... שהודעתי על כך למלצרית ולמנהלת המשמרת. לאחר תלונה נוספת קיבלנו הנחה של 20 ש"ח ממחיר הארוחה. לדעתי הגשת אוכל מקולקל עלולה לקרות, אם כי זה חמור והפיצוי על כך אמור להיות קצת יותר משמעותי... למרות הקונספט הנחמד של המסעדה, חבל שכך הם מתנהלים. בנוסף לא ניתן להזמין מקום מראש, ובשבתות לעיתים יש להמתין מעל לשעה וחצי לשולחן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
09/01/07

הפנקייק על הפנים אבל האגבנדיקט מעולה פלוס!

עוד פרטים
הוספת תגובה