נגישות
נגישות

קפה לנדוור ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

10 ביקורות וחוות דעת על קפה לנדוור

Orna - תמונה
Orna 25 ביקורות
פלצני - מחירים של עשירים
2.5
18/01/15

קודם כל, רמתו הגסטרונומית של הלנדוור היא בינונית למדי. השירות עייף. המקום הוא ברמה די ככה ככה, וממש לא מצדיקה את המחירים הגבוהים, שמאפיינים מקומות שנועדו לעשירים (מאד מאד) בלבד. אזכור... את מחירו הגבוה של הקפה ואת המחיר והאיכות הממוצעת (בהשוואה למחיר) של עוגת הגבינה שאכלתי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלי - תמונה
אלי מבקר מתחיל
1.3
25/07/10

הוד השרון- ביקרתי במקום 4 פעמים.חוות הדעת בכל הפעמים שישבתי שם(!!!!) עם כל מי שישבתי היא שהמקום אמנם נראה טוב ומושקע, אך מעבר לזה בביקורי שם הערב, טייל לו עכבר בכייף מתחת לבר ושני... שולחנות לידינו קמו והלכו. אפילו המלצריות לא יכלו להישאר אדישות לגועל, וברחו לחלק אחר של המסעדה. האוכל זוועה.מנהל המקום / זכיין/ לא ברור מי הוא, מסתובב כמו איזה שריף במקום ועם מבע של ארס מצוי בעיניים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.4
06/06/10

הוד-השרון, מקום נפלא,מעוצב נהדר ומתאים לסביבה אך כל זה אינו מספיק: שולחן עם רגל שבורה(המקום חדש) ענו לי שהוא עדין....הזבובים-חובה למצוא פיתרון כי זה מעיק ולא נעים לאכול כך. התפריט דל... ודורש תוספות והאוכל לא טעים בלשון המעטה. בשעה שישבתי שם אחת החזירה המשקה,אחר עשה פרצוף לאשתו ולא סיים האוכל .בקיצור-חבל ,פספוס ענק כי המקום יפה ומושקע ומעוצב נפלא! אך זה לבדו לא יחזיר אותי לשבת שם שוב. הקפה טעים מאד!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
22/03/10

אין על לנדוור אוהבים את כולם משה עופר ברק אביעד גיא כספי אורן וכו' מיסטרל זה הבית

עוד פרטים
הוספת תגובה
lihi - תמונה
lihi 3 ביקורות
4.7
15/01/10

הבית קפה ה=כ=י טוב בת"א !!! אני יכולה לשבת שם שעות .. הרגשה ביתית וכיפית שעטוף בשירות מקצועי שנותן הרגשה טובה. אין עליכם !

עוד פרטים
הוספת תגובה