נגישות
נגישות

טרומן - Truman&co ביקורות וחוות דעת - עמוד 7

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

64 ביקורות וחוות דעת על טרומן

דייויד - תמונה
דייויד 2 ביקורות
אוכל טוב
3.3
29/08/15

ההמבורגר היה טעים מאוד,המלצר שלנו השתדל מאוד... מנת הכבד טעימה ביותר... אך העיצוב שמנסה לשחזר אוירת דיינר אמריקאית יוצרת במסעדה מעין כאוס של גיבובי רהיטים שמתאים לחצר אחורית מוזנחת..

עוד פרטים
הוספת תגובה
עופר - תמונה
עופר 2 ביקורות
אין מילים. פשוט נפלא!
4.8
23/08/15

חגגנו בר מצווה מושלמת באיזור הפרטי בטרומן. מתחיל ביחס הנעים (אלון) בשלב התכנון, וממשיך באדיבות נדיבות ונעימות של הצוות באירוע עצמו. התפריט עם מגוון מדהים של כל סוגי המאכלים... (סלטים\פסטות\בשרים\דגים ופירות ים), הכל טרי טרי איכותי ובעיקר טעים, מהמנות הראשונות דרך העיקריות ועד הקינוחים. שירות נעים ומהיר. כל בקשה מהצוות נענתה במהירות ומיידיות, הכל ברצון ובחיוך. המטבח תפקד מצויין ועמד בקצב הוצאת כל המנות בזמן. ולא רק האיכות - גם הכמות ריצתה והשביעה את הצעירים בעלי התיאבון הבריא. המחיר, בהתחשב בתמורה, סביר וטוב. האורחים לא הפסיקו להתפעל מהמקום, רמת ואיכות האוכל והשירות, אורחים שהם המשפחה הקרובה שלא מתביישים להגיד את האמת. בקיצור - הצליח לנו! ממליצים בכל פה,ולכל פה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
KarenO - תמונה
KarenO 17 ביקורות
מומלץ בחום!!!
4.8
12/08/15

אוכל מצויין, שירות טוב מאוד. המלצתי כבר לכל החברים שלי! וממליצה בחום על המילקשייקים לקיץ:-). הנוטלה היה נהדר!

עוד פרטים
הוספת תגובה
לירון - תמונה
לירון 113 ביקורות
תפריט סטנדרטי, שירות חובבני למחיר שלא מצדיק...
2.5
10/08/15

היינו העסקית צהרים הכוללת ראשונה העיקרית. מחיר ממוצע של כ60 שח למנה עסקית. המנות טעימות, לא גדולות במיוחד. השירות די חובבני ואין גמישות לבצע שינויים במנות (ביקשנו לקבל מנת קציצות עם... תוספת שאינה פירה או אורז ).

עוד פרטים
הוספת תגובה
zohar - תמונה
zohar 2 ביקורות
אירוע בטרומן אנד קו - Truman&co
5.0
29/07/15

שבת חתן! כן עשינו שבת חתן במסעדת טרומן אנד קו, והיה מדהים! בתאריך 13.6 ביום שבת לקראת השעה 12 בצהרים האורחים הגיעו וגם אני ומשפחתי, קיבלנו אזור פרטי במסעדה ל60 אורחינו והרגשנו כאילו כל... המסעדה ושרותיה רק בשבילנו. תחילה האורחים התלהבו מהעיצוב האורבני-כפרי של המסעדה, אמרתי להם זו רק ההתחלה ושיחכו לאוכל... כפיר, אלון והשף שחר הדהימו את כולם כל אחד בתחומו, פינקו אותנו במנות ראשונות הרבה יותר ממה שסוכם בתפריט האיורע, שהרגיש מספק ומפנק מאוד כבר במעמד קביעת התפריט. המנות יצאו בתיזמון מושלם וכולם אכלו ביחד. השירות היה פשוט מקסים, המלצרים היו אדיבים ומקצועים, וכל הזמן עם חיוך על הפנים, אבל לא סתם חיוך של אני חייב, חיוך אמיתי שבא מהלב. הקינוחים היו מעבר למצופה. כמו המנות הראשונות גם כאן פינקו אותנו, והוגשו לשוחנות הרבה יותר קינוחים ממה שנקבע מראש והיה טעים מאוד, הקינוחים היו סיומת מתוקה ושוקולדית ליום שימשי מקסים במסעדה! האורחים לא הפסיקו לדבר על החוויה הנעימה, הטעימה והמתוקה במסעדה, ואמרו שיחקנו אותה!! אז תודה ענקית לכם, כפיר, אלון ,שחר ולכל הצוות המקסים של מסעדת טרומן אנד קו - Truman&co זוהר ואורטל

עוד פרטים
הוספת תגובה
Guy - תמונה
Guy מבקר מתחיל
אוכל בינוני מינוס, תפריט משעמם, שירות טוב. לא ממליץ
2.5
17/05/15

הזמנתי מקום ל 6 אנשים כשעוד חשבתי שמדובר בעד בעצם. אחרי זה גילינו שהכל הוחלף. בכל זאת החלטנו לתת למסעדה במתכונת החדשה צ'אנס. האוכל בינוני מינוס, חסר ייחוד וסתמי. התפריט משעמם. מתאים... אולי לעסקית צהריים במקום העבודה אבל לא לאירוע. לא שווה לחזור אליה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
05/07/2015
שלום גיא, צר לנו לקרוא את מה שכתבת. המסעדה פתוחה כבר 4 חודשים במתכונת החדשה והתגובות שאנחנו מקבלים טובות מאד. העובדה שהרוב הגדול של הלקוחות חוזר היא ההוכחה הטובה ביותר עבורנו לדעת שכנראה אנחנו בכל זאת עושים משהו טוב. נשמח לדעת מה מהתפריט ניסיתם ולתת לכם את ההמלצות שלנו למנות מיוחדות יותר. בנוסף, מאז שביקרתם הכנסנו מנות חדשות ושיפרנו את התפריט. נשמח לראותכם שוב.
אורלי - תמונה
אורלי מבקר מתחיל
מעולה!!!
5.0
20/04/15

חגגנו השבוע יומהולדת לאמא שלי במסעדה באזור הפרטי. החגיגה הייתה פשוט תענוג בכל קני המידה האפשריים. קודם כל קיבלנו אזור פרטי אשר הוקצה רק בשביל האורחים שלנו (45 במספר), שנית השירות היה... פשוט יוצא מן הכלל, אדיב, אכפתי ונעים מאוד. המנות שהוגשו היו גדולות מאוד וטעימות להפליא. אימי שמחה מאוד וכל האורחים היו מרוצים מאוד. ממליצה בחום על המסעדה, כיף שיש מסעדה כזו באזור. שיהיה בהצלחה!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
דניאל - תמונה
דניאל 138 ביקורות
נחמד
4.0
10/04/15

הגירסה הקודמת התמקדמה בבשר.הגירסה הנוכחית הינה מסעדה טובה עם שירות טוב , אוירה נוחה . בלי יותרות מיוחדות פשוט טעים ונעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יוסי - תמונה
יוסי 43 ביקורות
מומלצת
4.5
02/04/15

המסעדה מוכרת לנו היטב בגרסה הקודמת "עד העצם" המסעדה ממקומת בפינה קסומה יפיפיה גן עדן קטן בין בנינים מכוערים ומפלצתיים בפנים המסעדה מעוצבת יפה מרווחת המטבח פתוח וגלוי לעין כל מופרד... מהסועדים עם קיר זכוכית,אלא מה, החליפו את הריהוט לקליל ומודרני אבל הכסאות הקודמים היו יותר נוחים. כמו תמיד שירות מצויין מהיר מלצרים/ות קשובים/ות וחייכנים/ות, צוות עובדים גדול מאוד. לקחנו ארוחה עיסקית של פילה בקר , טעם גן עדן עשוי מדוייק נתח עבה משביע, למנה ראשונה לקחנו פטה כבד טעים מאוד. העיסקה כוללת מנה ראשונה ומנה עיקרית ללא שתייה וקינוח.

עוד פרטים
הוספת תגובה