נגישות
נגישות

טרומן - Truman&co ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

64 ביקורות וחוות דעת על טרומן

אסתאר - תמונה
אסתאר מבקר מתחיל
שירות מתחת לכל ביקורת !
1.5
22/11/16

בושה וחרפה של שירות ללקוחות !!! אני וחבריי לעבודה מזמינים דרכם קבוע אחת לשבוע כל פעם מתאכזבים ממשהו אחר זמן משלוח / רמת האוכל / הזמנת דבר ספציפי וקבלת דבר אחר ! הם מתחייבים ל60 דק'... משלוח ומגיעים לפעמים גם אחרי שעתיים וחצי (ואני לא מגזימה) כשמתקשרים לברר לגבי המשלוח הנציגים ובמיוחד האחראי משמרת שנמצא שם בשעות הצהריים מדברים בזלזול וחוסר סבלנות האוכל מסתובב ברכב של השליח לפחות שעה עד שמגיע לייעד שלו . מסקנה : לא להזמין מהם !!!!!!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Amir - תמונה
Amir 4 ביקורות
מסעדת הבית החדשה שלנו :)
5.0
04/07/16

לאחר שהייתי במסעדה פעמיים ונהניתי כמו שלא נהניתי הרבה זמן, החלטנו בפה אחד, אני ואשתי, להפוך את המסעדה למסעדת הבית החדשה שלנו. האוכל מעולה, ההמבורגר הכי טוב שטעמתי, המחירים נוחים והשירות... יוצא מהכלל. באמת תענוג. אפשר רק לקוות שהרמה תישמר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shako - תמונה
Shako 2 ביקורות
ההמבורגר הכי טוב בתל אביב נמצא בכלל באיירפורט סיטי
4.8
26/06/16

ביום שישי האחרון בערב אכלתי עם משפחתי במסעדה, 6 מבוגרים ו3 ילדים, האוכל היה מעולה, החל מהראשונות הגדולות והמפנקות, דרך העיקריות ובעיקר ההמבורגרים המצוינים והאיכותים ועד הקינוחים שהשאירו... אותנו עם טעם של עוד למרות שלא נשאר לנו מקום אפילו לביס האחרון. היה נעים, טעים וכיף, הרחבה בחוץ נפלאה לילדים, המוזיקה נעימה, היתה אחלה בריזה למרות החום והלחות הלא הגיונים בתקופה האחרונה, פשוט חוויה נפלאה, כשכפיק המנהל שמע שאני חוגג יומולדת הוא גם דאג לפנק אותי כמו שרק הוא יודע ... בקיצור, אנחנו עוד נחזור ונמשיך להפיץ את הבשורה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רונן  - תמונה
רונן 2 ביקורות
ארוע בר מצווה במעדת טרומן אנד קו - הבחירה הנכונה
5.0
24/06/16

מדובר על מסעדה מצויינת בנהולו של כפיר בה אנו נוהגים לאכול באופן תדיר. אוכל מצוין, מנות נדיבות, שרות מדהים, יחס אישי כל מה שרק אפשר לבקש ולצפות ממסעדה. גולת הכותרת הייתה היום (24.6) עת... חגגנו במסעדה ארוע בר-מצווה ל כ 65 אורחים. המסעדה נערכה (וגם ערוכה) באופן מיטבי לארוע שכזה , כשהגענו למסעדה הכל היה מוכן וכל מה שנותר הוא לקלוט את האורחים. הארוע עצמו נוהל ללא כל דופי, שפע של אוכל , מנות נדיבות ,מרשימות וטעימות. האורחים השונים לא הפסיקו לשבח המקום ובמיוחד את האוכל (הרב) ואיכותו. ראוי גם לציין היחס והשרות אותו קבלנו החל מכפיר ש"נאלץ" להתמודד עם הבקשות הרבות שלנו והשינויים של הרגע האחרון (תמיד עם חיוך ותמיד סייע ועשה כל שצריך) ועד לצוות המלצרים שפשוט הגישו שרות יוצא מן הכלל. חוויה מעולה ומהנה , מקום מאוד מומלץ לקיום ארוע (סד"ג 70-80 איש). ולא פחות חשוב המחיר הוגן למדי. בראייתי מי שבוחר לקיים ארוע במסעדת "טרומן אנד קו" בוחר בחירה טובה ונכונה. זה המקום להודות לצוות המסעדה על הארוע הנפלא. מן הסתם עוד נפגש...

עוד פרטים
הוספת תגובה
Roni - תמונה
Roni 3 ביקורות
דיינר אמיתי
4.3
14/05/16

דיינר עם מנות נדיבות וטעימות ומילקשייקים מטורפים. המסעדה ממוקמת באיירפורט סיטי ליד נחל קטן (לא אמיתי) אבל הילדים אהבו לרוץ ולשחק לידו. המסעדה גדולה מאוד ומרווחת והיה לנו מספיק מקום ליד... השולחן לעגלת התאומים הלא קטנה שלנו ועוד עגלה של זוג חברים נוסף ולא הפרענו לאף סועד או מלצר. הזמנו כמובן את מנת ההמבורגר הכפול ואת מיקס פירות הים שבהחלט מתברג באחת מנות הים הטובות שאכלנו. הקלמרי והשרימפס (115 ש"ח) היו טריים ועסיסיים וממש טעימים ולוו ברטבים טובים. המילקשייק ענק וכל ילד לא יהיה מוכן לוותר עליו. המלצרים הגישו דפים לצביעה עבור הילדים והיו זמינים ואדיבים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
טל - תמונה
טל 45 ביקורות
אושר צרוף ליד הבית
3.8
13/05/16

מאז שטרומן נפתחו חיי השתנו. טוב אולי לא ממש השתנו אבל סוף סוף מקום מכובד לאוכל מעולה במיקום שכוח האל הזה ההמבורגר פשוט מעולה, הבשר נהדר, גם הגימיק עם הטבעת טרומן על הלחמנייה... חביב... בספיישל: המבורגר עם מוצרלה מטוגנת ומזרק מייפל... 10 דקות של גן עדן בפעם האחרונה הייתי פשוט חייבת לטעום את המילקשייק המפורסם ולא התאכזבתי. טעם אלפחורסי עדין, לא כבד מדי, רענן ואוורירי.... המחירים לא עממיים וכדאי יותר לסעוד בשעות העסקיות. האווירה דיינרית, מוסיקה כיפית ברקע.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ido - תמונה
Ido 7 ביקורות
למי שמחפש דיינר אמריקאי אותנטי, עז טעמים ונטול קורטוב של חנפנות - טרומן That's the place!
4.0
04/03/16

יאמייי! מאד אמריקאי - בטעם, באוירה ובלארג'יות! מרק הבצל המוקרם הוא זה שמנע 5 כוכבים מושלמים, הוא פשוט היה מלוח מדי. לא ברמה של בלתי-אכיל, אבל עדיין המליחות די העיבה על מרקמו ותיבולו... העדינים, וחבל. לעומת זאת, עוף הקייג'ין בנוסח פילדלפיה כבר הביא איתו את הפיצוי ו"זרק" אותי למחוזות אחרים של אמריקה הפיראית... היה מאד עסיסי מבפנים, ותיבול מאד קשוח וקריספי מבחוץ, וכאילו מפציר בכם : "אל תהרסו אותי עם קטשופ!" ובצדק.. גם הצ'יפס מושלם ומדוייק, והסלסלת בה הוא מוגש רק מחמיאה לו. עוגת גבינה עם דומדמניות - כמיטב המסורת האמריקאית, מתוקה, ומפנקת על מצע אפוי הסופח באסרטיביות את מיציה. תענוג! גם השירות - יעיל, אדיב וללא רבב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Gal - תמונה
Gal מבקר מתחיל
לא נחזור ולא נמליץ
2.3
22/01/16

אוכל ממוצע ---, סטייק ״אנטריקוט״ אם אפשר לקרוא לו כך, מגיע על פלטה רותחת שגם שורפת אותו וגם את הסועד. מנת בטטה עיזים תפלה, לא טעימה ולא שווה את המקום של האותיות על התפריט המבורגר יבש... והגיע בלי שום ירק שינסה להציל אותו. תוספת השועית היתה ממש לא טעימה. פעם ראשונה שנשאר כלכך הרבה אוכל בצלחות שלא נאכל (ולא בגלל שובע) ארוחת ילדים יקרה יחסית לעובדה שאין שתייה וקינוח לילד מסעדה צפופה בלי שום אווירה מיוחדת ראשונות סבירות+ השירות היה בסדר ואדיב

עוד פרטים
הוספת תגובה
Galit Dorenstroch - תמונה
Galit Dorenstroch 8 ביקורות
מומלץ מאוד!
5.0
17/01/16

חגגנו בת מצווה עוד 24 בני משפחה וחברים. הצוות לא הפסיק לפנק - שפע של מנות ראשונות. מנות עיקריות גדולות וקינוחים - סוף הדרך! תודה לדנה וצוות המסעדה על החוויה הנעימה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
זמירה - תמונה
זמירה 7 ביקורות
אוכל טעים, שירות מאכזב
2.8
31/10/15

נתחיל בחיובי: האוכל טעים. טעמנו פרגיות, דג דניס, מנות פסטה - משובחות. עם זאת - זמן ההמתנה ארוך מהרגיל (40 דקות) - המלצרים לא זמינים, מביאים צלחת חמוצים קטנה ונעלמים..

עוד פרטים
הוספת תגובה