נגישות
נגישות

הנמל 24 - Hanamal 24 ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

442 ביקורות וחוות דעת על הנמל 24

שואנה - תמונה
שואנה 19 ביקורות
במילה אחת: "וואוו"
4.8
27/06/20

הגענו בפעם הראשונה עם הרבה ציפיות והם עלו על כולן! הושבנו בחדר פרטי, הרבה פרטיות, שקט, מוסיקה נעימה ועיצוב נוסטלגי של פעם כולל מדף ספרים בני 60 שנה ומעלה צמוד אלינו. הרגשנו מאוד מאוד... נעים במקום. המלצריות שירותיות ומקצועניות אמיתיות. האוכל פשוט מעולה!!! למנה ראשונה לקחנו מילפיי פטה כבדים שהיה טעים מאוד ומיוחד! גריסיני רוזמרין עם מטבלים שהיה ממש טוב! וריזוטו פטריות וכמהין שהיה פשוט גן עדן! לעיקרית לקחנו פילה כבד ברוטב שמנת פלפלת וניוקי שהייתה מנה ממש גדולה ועשויה בדיוק במידה שביקשנו ומעדן לחיך! לכל אורך השירות המלצרית דאגה למלא את הכוסות שלנו במים צוננים בטעם תפוז טבעי, להשלים מפיות ולדאוג לכל מה שאנחנו צריכים מבלי שנבקש. שתיתי כוס יין מרלו אחד מהטובים ששתיתי במסעדות. לקחנו את הקינוח טעימות שהורכב בשולחן ע"י המלצרית וזו הייתה חווייה לעיניים ולחיך! בהחלט נשוב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
barihel14 - תמונה
barihel14 מבקר מתחיל
נעים. טעים. טעמים מגוונים.
5.0
26/06/20

האוכל תמיד טעים. האווירה תמיד מקסימה. אפשר להגיע גם עם ילדים קטנים ויש להם מה לאכול.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ib - תמונה
ib 2 ביקורות
מומלצת בחום
5.0
19/06/20

מסעדה מעוצבת עם חללים פנימיים שנותנים פרטיות. אווירה נעימה ושרות מעולה. ומעל לכל אוכל טעים מאוד מאוד. אכלנו כאן כבר מספר פעמים וטעים כל פעם מחדש

עוד פרטים
הוספת תגובה
lior1409 - תמונה
lior1409 מבקר מתחיל
מסעדה מעולה מומלץ בחום
5.0
12/06/20

שמחנו להתארח במסעדה ולחגוג ארוע משפחתי האוכל היה מעולה המנות טעימות מאד ומגיעות במרווחי זמן נוחים האווירה במסעדה מעולה ומשרה נינוחות. האירוח והשירות שקיבלנו מסשה המדהימה היה מעולה... מקצועי ומסביר פנים ראוי לציון לשבח!!! בסופו של דבר גם המחירים היו סבירים לחלוטין לארוחה ברמה כזו. נשמח לשוב ולהתארח במסעדה בעתיד יישר כוח....!!!👍🥂

עוד פרטים
הוספת תגובה
yifat.mechorish - תמונה
yifat.mechorish 2 ביקורות
מנות מרגשות באווירה קסומה
5.0
29/02/20

מנות מפתיעות, מיוחדות מאוד וטעימות להפליא. קרפצ'יו דלעת ערמונים מתפריט הספיישל, שרימפס בחמאת מרווה מהתפריט הקבוע, מרק בצל מוקצף נהדר. סלא אנדיב טעים מאוד. הופתענו מהרמה הגבוהה. ממליצים... למי שאוהב בישול מוקפד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Mirit - תמונה
Mirit 2 ביקורות
יוצא מן הכלל
5.0
25/02/20

מסעדה מוקפדת ברמות הגבוהות. שירות אדיב, מנות לא פחות ממצוינות! אווירה שגורמת לך לרצות להישאר עוד ועוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Liya - תמונה
Liya מבקר מתחיל
חוויה משגעת וכיפית
5.0
24/02/20

חוויה קולינארית, נעימה,סוחפת וטעימה לחיך ביותר, המנות טעימות ומלאות בחן, השירות המקצועי והאדיב הוא אחד למיליון בכל חיפה, האווירה העוטפת של המקום פשוט כובש, מתכון מושלם לחוויה יוצאת... דופן!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Nurit - תמונה
Nurit 4 ביקורות
מקום מיוחד אוכל מצויין
5.0
22/02/20

קיבלנו שירות נפלא. היה טעים ארוחה רגועה מנות מיוחדות וקינוחים מפתיעים!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Or-ly - תמונה
Or-ly מבקר מתחיל
מעולה !
5.0
12/02/20

ערכנו מסיבת בר מצווה, בחדר האירועים הפרטי של המסעדה, ואין מספיק מילים טובות לתאר !! האוכל נפלא, השירות מעולה, האנשים מקסימים, הרבה מעבר לתפקיד. החדר נקי, מסודר, בטוב טעם, השולחנות... ערוכים יפהפה עדין סולידי וחגיגי. המחמאות על האוכל לא הפסיקו לזרום. רוצה לומר מליון תודות לטל, מנהלת האירועים, שהיתה לצידי מתחילת התכנון והתפריטים ועד לסיום האירוע; על נכונות יוצאת דופן להשביע רצון, על כך שכל בקשה שלי נבדקה ונענתה, והכל בחיוב ותוך התאמה מירבית לאורחים שלי, על עצות מדוייקות ועל שהכל, הכל תיקתק באופן מופלא. לשף רן, שמלבד לאוכל הנפלא שלו, עוד קודם לכן היה נכון לסייע בכל בקשה, התאים את התפריט והכל מתוך רצון כן ואדיבות אין קץ; לצוות המלצרים והמלצריות שעזרו, היו קשובים לאורחים, חייכו והיו מקסימים כל רגע, ואם זה לא מספיק - סיפקו גם עזרה טכנית בכל הקשור למחשב, מקרן, מצגות וכו'. מקום מושלם לאירוע קטן , אינטימי, קרוב, טעים, שמאפשר הקשבה לכל אורח, ולא לשכוח - כלכך טעים !! תודה רבה לכל העושים במלאכה אתם נפלאים , תודה רבה !!

עוד פרטים
הוספת תגובה
maroz1 - תמונה
maroz1 מבקר מתחיל
מאוד טעים אווירה נהדרת כצת יקר
4.5
08/02/20

מאוד טעים אווירה נהדרת כצת יקר.

עוד פרטים
הוספת תגובה