נגישות
נגישות

טרי - Tree ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

25 ביקורות וחוות דעת על טרי

HillaKr - תמונה
HillaKr 3 ביקורות
היה כיף
3.5
27/11/12

מקום נעים ואינטימי. לא תעשייתי

עוד פרטים
הוספת תגובה
ריקי - תמונה
ריקי 10 ביקורות
מקום נעים לפגוש חברים
2.8
13/10/12

בית קפה נעים לפגוש חברים לכוס קפה ועוגה ולפעמים אפילו לסלט טוב. הצוות נחמד והמקום שלו. רק חבל שבחוץ רוב האיזור מוקצה למעשנים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דניאל קלטי - תמונה
דניאל קלטי 13 ביקורות
4.6
20/10/11

בית-הקפה "עץ התות" הוא, באופן חד-משמעי, בית-הקפה האיכותי, הטוב והנעים ביותר ברחובות. אם יש לכם, איזושהי התלבטות - בחרו בו!! השירות מצויין, הצוות חביב, האוכל מעולה... לצמחונים, מומלצות... במיוחד המנות הבאות: קיש - כל קיש שהוא, כולם מעולים!! שקשוקה בלקנית; ארוחת-הבקר של עץ-התות; וכל המתוקים כולם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
16/12/10

נכנסנו למקום בצהרי שישי לארוחת בוקר. המנות יצאו לא מושלמות. להשלמת המנות חיכנו מעל 20 דקות. החביתה של אשתי הייתה כבר קרה ועברה חימום במקות להוציא מנה חדשה. לחשבון חיכינו מעל לחצי שעה... אחרי שביקשנו 4 פעמים!!!! זה לא השירות לו ציפינו

עוד פרטים
הוספת תגובה
ליאת - תמונה
ליאת מבקר מתחיל
4.0
12/10/10

חשבתי אם ללכת למסעדה לאור ההמלצות שכתבו פה... ולבסוף החלטתי שאנסה בכל זאת , אני חייבת לומר שכל ה"הערות השליליות" ממש לא נכונות! המקום מקסים! לא יאמן שכמה צעדים פנימה מהכביש הראשי של... רחובות נמצא מקום מקסים שכזה... המלצריות היו מקסימות ומקצועיות ואוירה היתה נהדרת (ישבנו ביום שבת בערב בחוץ- הזמנו מקום לפני) והאוכל היה מפתיע :) ממליצה בחום כמתחשק לשבת בחצר קסום בערב קריר ורומנטי. ליאת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
17/08/10

בתור לקוחה שנוהגת לשבת הרבה במקום תיאור המקרה שלך נשמע מאוד לא הגיוני, הצוות כולו והמלצריות בפרט חייכניות ונותנות שירות נפלא, אולי סערת הרגשות שהאירוע הותיר בך גרמה לך לרצות להוציא את... הדברים מפרופורציה, בכל מקרה המקום מעולה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
07/08/10

חגגנו יום הולדת לחברתי הטובה עם 15 בנות את יום הולדת ה16 ישבנו אכלנו ושתינו בכיף באמצע הארוחה , לפתע נשפך עלינו דלי מלא במים מהבניין מגורים שנמצא סמוך למסעדה. פלאפונים ומצלמות נפגעו .... בנות יצאו מהמסעדה עם בגדים רטובים. במהלך המקרה אף מלצרית לא הואילה בטובה לגשת אלינו ולהתעניין בשלומנו ? אם הכל בסדר? ואף לקבל פיצוי . זאת הבעייה החמורה ביותר ! יצאנו בהרגשה רעה וממש נהרסה היום הולדת!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
27/07/10

אני רוצה להגיב לתגובתה של אורית ! למה את רושמת כזאת תגווובה פוגעת במקום (שעושה הכל בשביל שיהיה נעים וטעים לאנשים ) על מנת ילדים ???? ומה קרה??? האוכל שלך לא היה טעעים ?? רק של הילד?... בשביל זה את סתם משמיצצצה ???? את צריכה להתבייש !!!!! וגם הערה שלך "יש לציין שהמסעדה לא היתה מלאה " בשביל מה זה היה טווווב ??? הרי זה ברור שלכל מקום יש את השעות העמוסות שלווו ואת הפחות. !

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.4
24/07/10

אכן אי של שקט, אולם בזאת מסתיים החלק הנעים והיפה..... מנת הפסטה במסגרת ארוחת ילדים חסרת טעם. הרוטב נוזלי. זאת בתוספת של מלצרית חמורת סבר ושירות איטי להחריד. יש לציין שהמסעדה לא היתה... מלאה. בכל המסעדה יש 2 כסאות ילדים. לא מומלץ !!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
13/06/10

פשוט להתאהב

עוד פרטים
הוספת תגובה