נגישות
נגישות

ביסטרו 56 - BISTRO56 ביקורות וחוות דעת - עמוד 8

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

223 ביקורות וחוות דעת על ביסטרו 56

שמוליק - תמונה
שמוליק 3 ביקורות
4.7
09/12/10

חגגנו יום הולדת 50 לאישתי, מסיבת הפתעה. ראשית, דנה המנהלת וצוותה הנאמן שיתפו פעולה ליצירת הפתעה מושלמת עד לרגע הכניסה באופן מעורר הערצה.כל תהליך ההיערכות לווה בלבביות ושיתוף פעולה מתוך... רצון כנה לתרום להצלחת הארוע וכלל דינמיות וגמישות בתפריט (כולל דרישות מיוחדות), אביזרים טכניים וסידור האולם.האורחים שיבחו את האוכל הנפלא והטרי. כל הצוות נרתם ושרת בלבביות. תודה לדנה, ויקטור, הידי ולכל הצוות הנפלא.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
26/11/10

התארחתי בביסטרו 56 בערב טעימות. הערב היה שונה ומיוחד מכל הביקורים שלי במסעדות.. השילוב של ערב בו טועמים סוגי יינות שונים, מזון מגוון, שרות מעולה ומפנק תוך הסברים קצרים וברורים של מנהל... המסעדה הדי ורעיה נציגת חברת היינות- הפך את הביקור במסעדה לחוויה מיוחדת במינה. מומלץ!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
16/11/10

עשינו ערב חברה בחדר הפרטי לכ-30 איש והיה מעולה. פינקו אותנו מכל הלב, תיזמנו את סדר הגעת המנות באופן מופתי ולא חסכו בכלום. האוכל ברמה גבוהה ובשפע וכולם ציינו שהיה מאוד טעים. יש יתרון... גדול מאוד למקום וזו המרפסת הפתוחה שגם נשקף ממנה הנוף של המרינה וגם היא מפלט מצויין למעשנים...בקיצור מומלץ!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
15/11/10

היינו ביום שבת והיה מלא. הושבנו במרפסת מול הנוף המדהים של המרינה וקיבלנו שרות ואוכל מדהים. אנחנו בטוח נחזור. נ.ב. המנהל הראה לנו את החדר הפרטי הגדול וזה החדר הפרטי הכי יפה בארץ עם מרפסת... מדהימה ונוף למרינה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
er - תמונה
er מבקר מתחיל
4.7
14/11/10

למסעדת ביסטרו56 ודנה היקרה,תודות לך, לעידיי, עדן,אבי, כל המלצרים, השף אוחנה, הטבחים וכלל אנשי הצוות של ביסטרו 56, האירוע שלנו היה מ ו ש ל ם!האורחים לא מפסיקים לדבר על האוכל – מ ד ה י ם,... הסלמון הפרגיות ופטה כבד...ומה לא! האוירה, המלצרים והשירות, מעל לכל דרגת שירות הקיימת בספרים. ועוד...די אין לי יותר מילים.אין עליכם, עשיתם לנו את היום לכזה שלא יפסיקו לדבר עליו.ערן ענבל ולייה :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.3
31/10/10

המחירים שבתפריט לא מצדיקים את המחיר ביחס לאיכות. ציפינו ליותר וקיבלנו, לדעתנו, מעט.

עוד פרטים
הוספת תגובה
uri - תמונה
uri 8 ביקורות
4.0
27/10/10

היינו אתמול לכבוד יומולדת של אשתי. ישבנו בחוץ. היתה לנו מלצרית חביבה ואכפתית. אכלנו פטה כבד למנה ראשונה (הביסקוויטים היו קצת יבשים), ואנטריקוט נפלא לעיקרית עם תוספת תפו"T שאי אפשר היה... להפסיק לאכול! מיקום מעולה. אוכל טעים מאוד. נשוב בהחלט!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ד"ר - תמונה
ד"ר מבקר מתחיל
3.0
25/10/10

האוכל היה טעים ומוגש נאה, אבל הגיע זמן רב אחרי מועד ההזמנה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
2.7
21/10/10

ביקרנו ביום ראשון 17.10.10 האוכל היה טעים מאד.בתוך המסעדה לא ניתן לשבת בגלל רעש של המלצרים והשפים תחושה של מסעדת פועלים.בחוץ נעים. אבל במסעדה של 200 שח לסועד לא יכול להיות שחלק מהפריטים... המופיעים בתפריט אינם במלאי וחלק לא בטוח שיהיו.כך לפחות נענינו.כמו כן השרות היה איטי כל דבר ביקשנו פעמיים או שלוש והשיא היה שהוגשה כוס ויסקי בכוס קוניאק זה נראה חובבני לחלוטין.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.3
13/10/10

חגגנו אירוע בר-מצווה לכמאה מוזמנים. תודה לדנה, לרועי ולצוות הנפלא. האוכל היה מצויין, השרות יעיל ונעים, נעננו במהירות ובמאור פנים לכל בקשה ואנחנו בטוחים שזכיתם לממליצים רבים גם מקרב... אורחינו שנהנו כמונו.

עוד פרטים
הוספת תגובה