נגישות
נגישות

אויאמה - OYAMAA ביקורות וחוות דעת - עמוד 18

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

214 ביקורות וחוות דעת על אויאמה

 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
05/08/07

מרוב שהשירות הוא מתחת לכל ביקורת, קשה להגיד מילה טובה על האוכל. במידה ואלון הוא מבעלי המסעדה, מאכזב לדעת שאין לו ולו שום מושג על שירות. היחס מזלזל ולא קשוב, וללא ספק אנחנו לא נזמין... יותר ממסעדתיכם, ואף נספר בשמצכם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
1.7
04/08/07

המילה "חובבני" לשרות זוהי מחמאה אדירה - פשוט שירות גועל נפש!! מזמינים קבוע בטייק אווי - פעם ראשונה כשהגענו הביתה, ראינו שלמרות בקשות חוזרות ונשנות, שמו לנו רק 3 דוגמיות של רטבים, למרות... שהוזמנו 4 מנות עיקריות. כשהתקשרנו לברר נקלענו לוויכוח ארוך ומייסר עם האחמ"ש לגבי האם ביקשנו יותר או לא ביקשנו. הלאה - היום הזמנו 3 מנות עיקריות בטלפון, וכשהגענו הביתה שמנו לב שהם טעו באחת המנות. כשהתקשרנו לברר - נתקלנו בשירות מגעיל של נציג ההזמנות החצוף, אשר הטיף לנו כיצד עלינו לבדוק את החשבון בטרם משלמים והתעקש שהטעות היא שלנו. כעבור כשעה, חזרה האחמ"שית וביחס מזלזל הנוגד כל נורמת שירות קיימת, בטח של אחראית משמרת, אמרה לנו שהיא לא יודעת למי להאמין וזהו! שום התנצלות, שום פיצוי רחמנא ליצלן! מי הם חושבים שהם? עם הזמנת אוכל מהם גמרנו, אבל עם יחסי הציבור הגרועים שנעשה להם, רק התחלנו. זוועה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
h_adas1 - תמונה
h_adas1 8 ביקורות
4.7
26/07/07

מזל טוב על פתיחת שרותי המשלוחים, באמת יוזמנה מבורכת, כי לא תמיד יש כוח להתלבש כדיי לאכול אוכל טוב. אבל יש לשים לב לפרטים הקטנים. לפני כשעה הזמנתי סושי לביתי, הוא הגיע בזמן והיה טעים... אבל, הגיעו איתו רק 2 מקלות אכילה, למרות שהיינו 3 אנשים, כמו כן ביקשנו 3 רטביי טריאקי, והגיע רק רוטב אחד ורק קופסאת גינג'ר אחת ובנוסף השליח הגיע ללא עודף למרות שציינו במפורשות את סכום העודף שצריך שיהיה לשליח. תזכרו שאלוהים נמצא בפרטים הקטנים ושצריך להקשיב ללקוח המזמין. חבל שהתאכזנו מהשרות החדש. מקווה שתשתפרו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכאל - תמונה
מיכאל מבקר מתחיל
4.0
13/06/07

כל הכבוד על איסור עישון!אנחנו חברי מועדון ולקוחות קבועים, אבל לא מעשנים וסבלנו מאוד מהקטע הזה.עוד יומיים יש לי יום הולדת וקיבלתי את שובר המתנה שלכם אבל בכל זאת התלבטתי האם לבוא (בגלל... עישון). עכשיו אני באה בטוח, כל הכבוד!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
2.4
29/05/07

אתמול בערב הוזמן שולחן על שם בקרמן ל-5 איש. כלקוח קבוע (נמנה על המועדון שלכם), המלצתי למשפחת בקרמן להפגש יחד עם אורחת מחו"ל אצלכם במסעדה. אישתי ואני הזמנו את הקבועות שלנו: קלאמרי,... שיפודי שרימפס וספייסי נודלס. הקלאמרי היה בסדר. השרימפס היה פושר אבל חלק היו שרופים. הנודלס היו שנים לגמרי מפעמים קודמות: דקות יותר ובטעם ספגטי מהסופר והתיבוללא מספיק חריף. שמנו לב שיש טבחים אחרים , אבל זה לא סיבה לרדת ברמה. אני מקווה שהרמה תחזור לקדמותה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
19/05/07

כחברת מועדון קיבלתי במייל קופון להנחה יפה ביום ההולדת שלי.מאחר ורצינו לבוא כל המשפחה ומאחר ויום למחרת לבני היתה בחינת בגרות, צלצלתי לשאול אם נוכל לנצל את הקופון יומיים לאחר מכן - ובמקום... לבוא ביום חמישי (או אז חל יום הולדתי) נבוא בשבת. לאחר 'בדיקה' היא אמרה שאין שום בעיה ונוכל לבוא כולם בשבת (האופציות האחרות מבחינתנו היו - לא לבוא לשם בכלל או לבוא ביום ההולדת עצמו אבל רק זוג, בלי 2 הילדים). אז באנו.הזמנו, היה טעים ונחמד עד שבאמצע הביס השני במנה העיקרית התיישבו ליד הבר 2 סועדים משולחן אחר שבאו לעשן. מסתבר, אגב, שמותר לעשן על הבר  למרות שהוא במרחק חצי מטר משולחנות המסעדה הקטנטנה.מרגע זה לספריבס כבר היה טעם מעושן והסושי גם לא הרגיש כמו סושי.ביקשנו מהמלצר החביב לבקש מהמעשן לכבות את הסיגריות - אך הוא התבייש.קמתי וביקשתי. מסתבר, שלהבדיל ממה שאומרים המעשנים, הם לא אוהבים שמבקשים מהם לכבות.כשהגיע החשבון והגשנו את הקופון - הם פתאום התנערו מההבטחה שהוא יכובד בשבת למרות שיום ההולדת היתה ביום חמישי. לא עזר שום ויכוח בנושא - הם רוצים את כל הסכום (למעלה מ-400 ש"ח) ולא הסכימו לתת את הנחת היומולדת (75 שח) שהתחייבו עליה בטלפון ביום רביעי.בלית ברירה שילמנו. טיפ כבר לא השארנו (אני מקווה שהמלצרים שם מקבלים משכורת לפי החוק ולא חיים רק על טיפים כי השירות הדפוק הזה לא היה באשמתם - ואם לא משלמים להם משכורת - אז יאללה - להגיש תביעה. מגיע לבעלים שלהם לשלם. גם מי שיש לו כוח לתבוע אותם על העישון שאסור בחוק - אנא. מגיע להם בהחלט).בקיצור, למרות שזו היתה מסעדה שאהבתי שם את האוכל, לא אחזור לשם יותר!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
19/05/07

האוכל בהחלט טעים, אבל למרות החוק האוסר על עישון הם מרשים לעשן שם "רק על הבר" - אבל החלל כל כך קטן שכל מי שיושב ליד הבר (שזה למעלה מ-50% מהשולחנות) מרגיש שהוא לועס סיגריות.גם כשמבקשים... מהמלצרים שיבקשו מהמעשנים להפסיק - הם לא מוכנים (כי "זה איזור מעשנים"). אני מת לשלוח להם פקחים כל יום ושישלמו ואז יבינו.אם היינו יודעים את זה לפני שהאוכל שלנו הוזמן - לא היינו מתיישבים בכלל שם!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
16/05/07

עם שובנו מיפן חיפשנו מקום להתענג עם הזכרונות, ואכן קיבלנו מענה נפלא למשאת נפשנו. השרות מעולה, ידידותי ומהיר, האוכל טעים להפליא, חזרנו מספר פעמים למפגשים משפחתיים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
04/05/07

הגענו למקום במקרה ומאז אין שבוע שאנחנו לא שם!השרות נעים, אדיב וחברותי בייחוד ליושבים על הבר. התפריט עשיר ומגוון והאוכל מ-ד-ה-י-ם (בייחוד הפאד קפאו). מומלץ בחום, אם סתם באמצע השבוע אחרי... יום עבודה או כבילוי בסופ"ש - פשוט מתאים לכל מצב רוח ולכל אירוע.אנחנו עוד נשוב... מבטיחים!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
29/04/07

לא מיועד ללא מעשנים! מותר לעשן על הבר שהוא חלק בלתי נפרד מאולם המסעדה, כל המסעדה מסריחה מעשן סיגריות בצורה בלתי נסבלת, עד שכל ההנאה מהמקום לא קיימת ואתה רק מחכה לסיים וללכת. לא נחזור... יותר!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה