נגישות
נגישות
טלפון ראשי 053-9439788 מס' מקשר

zap rest עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע בהמשך העמוד.

עוד מסעדות בתל אביב

נייט שיפט בתל אביב
תל אביב
פאב-בר, כשר
ספורה בר תל אביב בתל אביב
תל אביב
פאב-בר, כשר
רובינא בתל אביב
תל אביב
פאב-בר
ארנולד בתל אביב
תל אביב
פאב-בר

דירוג גולשים

2.5
אוכל
2.0
שירות
2.0
אווירה
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

4 ביקורות וחוות דעת על ארמדילו

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
17/01/09

החבר שלי ארגן לי מפגש חברים בארמדילו ליום יום הולדת 27, כי כאן הכרנו, בתיאום עם אנשים במקום. אנשי המקום אמרו שאין שום בעיה שנגיע ולא התריעו שיש מינימום. לצערנו, אחרי שעה, כשהמקום התחיל... להתמלא, הם חיפשו דווקא אותי, בעלת היום-הולדת, פנו אלי בגסות רוח והודיעו לי ש"זה לא גן אירועים, תגידי לאנשים שלך להזמין ולשתות". מצאנו איזהשהו פתרון לבעיה. מה שיש לי לומר הוא שהבעלים ומלצרית שהיא כנראה אחראית המשמרת הצטיינו בגישה גועלית וגסת רוח כלפיי וכלפי המוזמנים שלי. לו אני במקומם, הייתי מגדירה מראש למי שפונה אלי שיש מחיר מינימום לאדם, מסבירה מה התנאים. בנוסף, לא הייתי פונה אל מי שחוגג את יום ההולדת שלו, אלא מחפשת בנאדם אחר שאחראי - בן/בת-זוג, חברה קרובה, וכו'. ואם נפלת ולא הסברת את עצמך-שא באחריות. מישהו אצלך פישל ולא הסביר ולא אמר מה שצריך? שא בתוצאות. אל תתנהג בצורה בהמתית כלפי אדם שחוגג יום הולדת. אל תתתנהג בצורה מבזה כלפי אנשים שכבר נמצאים במקום וחוגגים. למותר לציין שאדאג להפעיל את כל קשריי האינטרנטיים והאישיים כדי להעביר את המסר הלאה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
09/02/08

המקום מצפצף על החוק וכנראה גם על לקוחותיו בכך שמאפשר עישון באופן חופשי ומופגן. המקום גם ככה דוחה והשירות שם על הפנים. לא ממליץ ללכת לשם בשום אופן ולהחרים את המקום עד שיחליטו להישמע לחוק... העישון ולהפסיק להרעיל את לקוחותיהם.עשו לעצמכם טובה ואל תגיעו למקום הזה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
26/09/07

ביקרנו בארמדילו מספר חברים לפני יומיים. אני בת"א לא מעט זמן, וביחס כזה דוחה טרם נתקלתי! לאחר שהות קצרה במקום, המלצרית פשוט ניסתה "לדחוס" אותנו (5 אנשים) לשולחן מיניאטורי שבמקרה הטוב... מספיק לזוג, ע"מ לדחוס עוד ועוד אנשים למקום לא גדול מלכתחילה. כשהעמדנו אותה על הבעייתיות הפיזית בדרישה שלה, נדרשנו ע"י מנהלת המשמרת בצורה וולגרית להחריד להצטמצם ומיד. שיעורי נימוסין והליכות לכלל הצוות - חובה! (רמז רמז - הלקוח תמיד צודק)

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
11/09/07

בר שכונתי אמיתי, כמו שבר צריך להיות בעיני, אוירה נעימה, אחלה מוסיקה, אחלה יחס , נהניתי!

עוד פרטים
הוספת תגובה

מה גולשי zaprest אומרים על המקום:

1
אווירה כפרית
1
מומלץ לארוחה עם חברים
0
מנות נדיבות
0
נוף מדהים
0
ארוחת טעימות שווה
0
אווירה עממית
הצג עוד חוויות

מספר נוסף: 03-6205573

מצאת טעות?

תעזרו לנו לשפר את המאגר

כל המסעדות שצפיתי בהן

קדימה
אחורה