נגישות
נגישות

עלי קראוון אבו חסן ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
2.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

17 ביקורות וחוות דעת על עלי קראוון אבו חסן

Adi - תמונה
Adi 55 ביקורות
אחלה!
4.5
06/01/14

שישי בצהריים בעלי קרוואן - צפוף בטירוף אבל שווה את התור הארוך בכניסה, בתנאי שהגענו לפני שהמסבחה נגמרה. קשה למצוא במחיר כזה אוכל כל כך פשוט וכל כך טעים ומשביע. וכל השמועות שיש על השפעתו... של החומוס אחרי הארוחה לא תופסות - טעים ובלי מטרדים בבטן אח"כ. אנחנו אוהבים במיוחד את החומוס הפשוט ואת המסבחה האגדית ומסתפקים במעט מאד פיתה שלא תעלים לנו את הטעם החשוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
moty - תמונה
moty 29 ביקורות
1.7
01/11/08

אכלתי במקום רק 3 או 4 פעמים...שמעתי על המקום כמו רבים אחרים, והציפיות נסקו. כחובב חומוס איכותי , אני לא אוכל לכתור כתרים לחומוסייה המפורסמת. אולי אסכם את תחושתי במילה אחת: אכזבה.... ושנאמר: כגודל הציפיות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
24/10/08

אני אוכל חומוס למעלה מ35 שנה אין כמו החומוס של אבו חסן ואין כמוה טוב בכל גוש דן מסבחה 10

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
13/06/08

ליאור (הרומני) אמר שהחומוס הכי טוב זה אצל אבו חסן. אז נסענו ליפו. ראשל ואנשיה (ענת וליאור) ברכב אחד, אני ואנשיי (משה ואריאל) ברכב אחר. נכון שאומרים שנשים נוהגות לאט? אז על ראשל לא ניתן... לומר זאת. ראשל נוסעת מאד לאט. היא נוסעת כל כך לאט שכדור הארץ משיג אותה תוך כדי סיבוביו סביב השמש. תוסיפו לכך את העובדה שלא רק שיפו לא לבשה חג לקראת בואנו, יפו לבשה שיפוצים וכבישים חסומים, מה שאומר תלאות, פקקים והרבה עצבים. מי שלא ראה את ענת זועפת ברגעים קשים אלו לא יידע להעריך את החיוכים שהיא מפיצה ברגעים אחרים. אבל, אחרי שנצלנו מהתחרות בן כדור הארץ לראשל ואחרי שהשלנו את הפקקים מאחורנו הגענו לאבו חסן. מה אומר? מקום עממי? היינו מתים. זה כאילו הרחוב מוכר חומוס. הרחוב ובני דודנו. המקום יושב על הכביש, יש שם 3.3 שולחנות המלאים תדיר באנשים, אותם אנשים מוקפים בעוד 20.4 אנשים שרק מחכים שהם יסיימו לאכול. הפגנו סבלנות ברזל ואומץ רב וחיכינו לתורנו. כאשר התפנה שולחן הסתערנו עליו מארבעה כוונים,כבשנו אותו כאשר רוב הלוחמים נפצעו קל בלבד. אחרי שישבנו יכולנו יחסית להנות מהמקום ורק הקריאות בערבית שחלפו מעל לראשנו כמו כדורי בוץ בקרבות ילדים בגן הפרו את שלוותנו. בשלב זה התגלה סוד, מסתבר שראשל היא נסיכה אמיתית. פרצופה קיבל הבעה קלה של סלידה והיא סירבה לאכול שם מתוך תואנה שהצלחות לא נשטפות שם. מזל שהיא לא ציפתה שיהיו שם מגבונים ריחניים... לאחר שהפעלנו את קשרינו עם חסן (או השד יודע איך קוראים לו) ראשל קיבלה חומוס בצלחת חד פעמית וכך נמנעה לה מלחמת עולם. לגבי החומוס - טעים בהחלט אך אני לא בטוח שהיה שווה לעבור את כל האנתרפולוגיה הזו עבורו. נפלטנו מהמקום כרבע שעה לאחר שכבשנו אותו, מה לעשות - חייל שבע לא יכול להגן על שטח כבוש מפני חייל רעב. ופה מגיע נקודת החן - בדרך לרכב נפלנו על פונדק מתוקים אשר מכר כנפה ובקלאווה. ליאור (הרומני) ואנוכי (רץ בדימוס, גרגרן בהווה ובעתיד) אכלנו מהם בנסיעה חזרה לעבודה. במילה אחת - "זה היה טעים". בשלוש מילים- "מהמם". הרבה יותר טעים מהחומוס (ויסלח לי אבו חסן) ואולי עבור זה היתה שווה הנסיעה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכל - תמונה
מיכל 8 ביקורות
3.3
16/11/07

המסבחה הכי טובה בארץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.3
02/07/07

אם הייתי צריך לבחור מקום אחד לאכול בו עד סוף חיי... מסוג האנשים שהיה מחכה בחוץ שיפתחו כבר ב-6 בבוקר...משולש עם הרבה חומוס (איזה פול, על המסחבה אין מה להוסיף). אשמח לגור מעל ולהקבר... מתחתעלי, אתה אלוהים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
3.3
25/02/07

החומוס הטעים ביותר, פשוט ללא מתחרים. אין על המסבחה, רמה אחת מעל כולם. אני לפחות פעמיים בשבוע מגיעה וכל פעם נהנית מחדש ומי שאומר שזה לא כך, פשוט טועה ובגדול.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
16/08/06

החומוס טוב באמת ממשה ששמעתי, אבל הוא לא כשר!!!חשוב לזכור ליהודים שומרי כשרות - אין תעודה!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.3
31/07/06

אחלה, אחלה, אחלה...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
30/07/06

אין כמו אבו חסן ביפו. מקום ראשון, לא רק בארץ בכל העולם. אכלנו חומוס, אכלנו פול אבל את שלו אהבנו כפול.

עוד פרטים
הוספת תגובה