נגישות
נגישות

סבא ג`בטו ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

9 ביקורות וחוות דעת על סבא ג`בטו

foodisgood - תמונה
foodisgood 23 ביקורות
טעיייייים!
5.0
19/01/17

אכלתי שם את אחד הסנדוויצים הטובים בחיי!! אפילו כיף לעיין בתפריט, יש שם כל מיני שמות מצחיקים לכריכים ותיאורים מלאי הומור. בצמוד לשם יש את פאב הברבסבא, שמומלץ גם כן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Limor - תמונה
Limor 77 ביקורות
מאכזב
3.3
12/01/17

הזמנתי Take away ביום חמישי האחרון. יש אווירה נעימה במקום ותפריט מאוד רחב. הזמנתי סלט עם עוף שהיה טעים אך העוף מעט יבש, ושני כריכים של 'עוף לי מהעיניים', כריכים לא מוצלחים, כבדים, הרבה... בצל מטוגן ויותר מדי לימון כבוש שעשה טעם לוואי בפה. כריך די חובבני לדעתי. פוקצ'ה מצויינת אך מעבר לזה, לדעתי לא שווה הזמנה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורלי - תמונה
אורלי 18 ביקורות
נהניתי מאוד
4.8
01/01/15

אני בדר"כ לא מעדיפה מנות בשריות, אבל התפריט המגוון והמעניין של המסעדה היה מפתה מידי...התערובות שנוצרות בתוך הג'בטה היו מופלאות. ולא פחות היתה חוויה להתנסות ברטבים הנהדרים והמגוונים... שהגיעו לשולחן. המלצרים היו נהדרים גם כן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירן - תמונה
שירן 219 ביקורות
מאוד טעים!!
4.5
18/11/14

עצרנו במיוחד בבאר שבע בדרך לאילת על מנת לאכול שם כי שמענו שזה הסנדוויצ'ים הכי טובים בעיר. לפי הפרסומים הייתי בטוחה שזה דוכן כזה, אבל זה מסעדה של ממש. הזמנו שני כריכי בוקר, אחד עם חביתת... פטריות ואחד חביתה ירוקה. הלחם טעים והרטבים המיוחדים שמוגשים בצד מעולים! (במיוחד הרוטב קארי) לא יקר ומאוד מומלץ! כשאתם בעיר, אתם חייבים להגיע :)

עוד פרטים
הוספת תגובה