נגישות
נגישות

מקס ברנר רוטשילד - MAX BRENNER ביקורות וחוות דעת - עמוד 9

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

120 ביקורות וחוות דעת על מקס ברנר רוטשילד

 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
12/08/07

שלום לכולם. רציתי לשתף אתכם בחווית המקס ברנר הראשונה שלי. אני ו-3 חברים הגענו אתמול למסעדה בסביבות השעה 00:00. כאשר נוחכנו לדעת כי יש תור גדול בכניסה חשבנו אולי לוותר וללכת למסעדה ממול,... ("דיטה") אך בסופו של דבר נכנסנו לתור וכעבור 30 לערך נכנסנו והתיישבנו. קבלנו מלצרית נחמדה שדיווחה לנו מה אין. לאחר התבוננות נוספת בתפריט הזמנו מנה של סופלה, מנה של בננה ספליט ו-2 מנות שאני לא זוכר את שמן אבל הן היו מורכבות מוופל בלגי ומעליו פיסות בקר וביצי עין. השהיחידה שנהנתה הייתה מי שהזמינה את הבננה ספליט. לאחר שסיימנו לאכול הזמנו קפה. פה אנחנו מגיעים לקט הכי טוב של הערב, לקפה חיכינו יותר מ-20 דקות ולבסוף שהוא הגיע הוא היה קר. לאחר הקפה ביקש אחד החברים שלי סליחה מאחת המלצריות ורצה להוסיף את השאלה האם אפשר לקבל חשבון. בו נגיד שאת החלק השני של המשפט המלצרית לא שמעה כי היא צעקה עליו את המילה "רגע" והלכה. רק כעבור 5 דקות שהבנו שהיא באמת צעקה ולא הלכה להביא מלצרית או אחמ"ש שיטפל בלקוחות שאלנו שוב עם אפשר לקבל את החשבון. בסוף הארוחה השארנו טיפ של 42 שקלים על חשבון של 229 שקלים. אני וחברי אינם אנשים שמבקשים להחזיר מנות או להחליף אז כדי שאנשים אחרים לא יקבלו את אותו השרות שאנחנו קיבלנו אני באמת מציע להתיעל טיפה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
11/08/07

פשוט גועל של מקום. האווירה ממש לא נעימה, פשוט נוראית. שירות גרוע ביותר. והכי חשוב אוכל לא מוצלח וממש לא מומלץ! צליאקים תתרחקווו משםם!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
10 ביקורות
2.7
29/07/07

אכלתי במקס ברנר שלוש פעמים(בסניף החדש בנתניה).העיצוב ממש מקסים... בפעם הראשונה אכלתי פיצה שוקולד שהייתה מאוד טעימה אבל הלחם היה קצת יבש. בפעם השנייה אכלתי סופלה שוקולד שהיה מדהים מדהים... מדהים!בהתחלה הזמנתי משהו אחר ושראיתי שכל חברותי קיבלו את המנות שלהם המלצר האידיוט נזכר להגיד לי שנגמר מהמנה שרציתי איזו מין צורת הגשה זו?ניגשתי לאחראי משמרת שאמר שאקח מה שארצה ולא חייב אותי על הסופלה קבל ח"ח. בפעם השלישית שתיתי מילשייק לא זוכרת איך קראו לו אבל היה בו מין שוקולד לבן מומס כזה ותותים.חברתי לא אהבה את המילשייק והחליפה למונטנה שהיה בלתי ניתן לעיכול גועל נפש של מילשייק וגם בלאגן שוקולד אחד הדברים המגעילים...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
18/07/07

הכל היה מקסים ומדהים, היה גם בפנים את הריח של השוקולד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
17/07/07

הכל נראה טוב ויפה וגם טוב שחנות השוקולדים כשרה אך מאוד מאוד חבל ומאכזב שהמסעדה בנתניה אינה כשרה. בטוחה שבמידה והמסעדה תהיה כשרה היה הרבה יותר מלאה וזה לא משנה שבערים אחרות אולי אין את... הכשרות אבל לפי דעתי צריך להיות כשר בנתניה. איני דתיה אך שומרת על הכשרות, מקווה שתקחו זאת לתשומת לבכם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
12/07/07

הייתי לפני שנה בסניפ מול רידינג - שוקולד מריר חם היה מעולה, אבל לאחר שקנו את הרשת הייתי לפני שבוע - קיבלתי במקום שוקולד מריר "שוקו".

עוד פרטים
הוספת תגובה
בועז  - תמונה
בועז 2 ביקורות
2.4
01/07/07

פרט לציונים למקום/עיצוב/אווירה , הרי בכל הקשור בתכל'ס לאוכל, תשכחו מזה ! באנו שני אנשים לארוחה בשעה 13:000בצהריים .התפריטים הונחו על שולחננו, כולל תפריט ה"עסקיות". חיכינו מעל 5 דקות... למלצרית (היחידה במסעדה שהיתה כמעט ריקה בשעה זו), וכשהגיעה כל מה שביקשנו מתחום האוכל הבשרי - נענינו בשלילה (לא בקר ולא עוף). הסיבה "נגמר לנו"... אם מקס ברנר רוצים להיחשב גם כבית קפה שניתן לאכול בו ברצינות שיועילו לתקן התפריט ולא יכללו בו בשרי . אולי מספיק להם רק הצ'וקולטות ודומיו , אז שישארו כאלה. נקודה. כל השאר פשוט חבל לבזבז זמן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
01/07/07

כל מי שאוהב שוקולד חייב ללכת למקס ברנר אני הייתי שם הרבה פעמים ואני עוד חוזרת לשם... המנות ממש טעימות ...המלצה שלי - קרפ מרשמלו - מצויין!

עוד פרטים
הוספת תגובה
בדרי - תמונה
בדרי מבקר מתחיל
1.3
08/06/07

לפני הכל עלי לציין שהיו לי ציפיות גדולות מהמקום.זהו בית קפה בינוני ומטה.ההזמנה כללה: וופלה עם קצפת בתוספת כדור גלידה שוקולד מריר - מנה סבירה,29 ש"ח. סופלה - טעים, בתוספת כדור גלידת וניל... וצלוחית קטנטנה של דובדבנים חמוצים מצנצנת, 36 ש"ח.  שתי משקאות מוקה בתוספת שוקולד מריר - חלש, 30 ש"ח. למנות נילוו מבחנות מיניאטוריות של שוקולד חלב מומס. טעם השוקולד זהה לשוקולדים של עלית-בפירוש לא שוקולד מקס ברנר. טעם כדורי הגלידה זהה לגלידות משפחתיות הניקנות בסופר. השירות חובבני ביותר שלא לומר חלש.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
10 ביקורות
4.7
13/05/07

תראו,לא הייתי במקס ברנר אף פעם אבל מחברות שמעתי רק טוב על המסעדה הזו. אני חושבת שאתם סתם משמיצים ומוצאים את כל עולכם בתגובות.ראשית, אינני יודעת את המחירים אך הגיוני שהם יהיו גבוהים כי... זו המסעדה היחידה בארץ שמתמחה בסוג כזה של שוקולד ברמה גבוהה. שנית, אם כ"כ התרגזתם על השירות הייתם יכולים לקום באמצע הארוחה כמחאה,או לכתוב מכתב זועם אבל פה סתם להשמיץ זה ממש לא יאה. לדעתי אתם טיפה מגזימים כי אולי הם לא מתמחים גדולים באוכל מלוח אז תזמינו רק מתוק אין מה לעשות חוץ מזה בקושי ראיתי כאן תלונות על המאכלים המתוקים, לתשומת לבכם.

עוד פרטים
הוספת תגובה