נגישות
נגישות

אלרדא ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
2.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

15 ביקורות וחוות דעת על אלרדא

המבקרת - תמונה
המבקרת 70 ביקורות
2.3
03/04/11

הגענו לאלרדא אחרי שביקרנו במסעדת תשרין יום קודם לכן.שירות גרוע. ישבנו למעלה מרבע שעה ולבסוף התייאשנו ולקחנו תפריט בעצמנו.עוד רבע שעה עברה ולא נגשו לקחת הזמנה אז קמנו למסור הזמנה.למנות... לקח עוד למעלה מרבע שעה להגיע.המנות שהגיעו היו טעימות אך תומחרו באופן מוגזם ביחס לגודל המנה - במסעדה אחרת קיבלנו במחיר קצת יותר נמוך מנות כפולות כמעט וטעימות יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
01/03/11

האוכל מפתיע שילוב מענין של מטבח ערבי מסורתי עם שפע טעמים ותבלינים,ובצידו מנות עשירות טעימות ומגוונות פרי דימיונו הפורה של דאהר בעל המקום שהוא גם איש שיחה מענין ,ידען ודעתן. חדר הארוח על... גג הבנין בנוי עץ גדול מרווח ומכיל את כל השרותים מוקף כולו בחלונות זכוכית ומרפסת רחבה המאפשר מבט הקפי על נצרת העתיקה וכנסית הבשורה

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
30/01/11

אלרדא, מציעה אוכל מעולה המשלב בישול ערבי מתוחכם עם השפעות צרפתיות, במיקום מדהים, באווירה קסומה מדפים עמוסי ספרים ומוסיקה קלאסית /ערבית ברקע. המנות נפלאות. סלט ערבי יוצא דופן מרכיבים... שהובאו זה מקרוב מן השוק הסמוך בתוספת גבינה; מלווה בלחם הבית הנדיר בטעמו; המוחמר, מנה טעימה להפליא המורכבת מבצק דק, בצל, נתחי עוף וצנוברים; סטיק פילה מצוין עשוי בדיוק רב; ולבסוף קושטא אלרדא, קינוח מופלא. מקום קסום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
10/09/10

פעם שלישית שפוקדים את המקום במהלך השנים, והאוכל כמו הולך ומשתבח. שילובים מיוחדים, מנות גם לצמחוניים שלא נופלות ברמתן ממנות הבשר. הקינוח, קושטא אלרדא פשוט הפתעה..

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
18/10/09

אוכל מושקע,טעמים מענינים ומעולים.אווירה נעימה ביותר,אסטתי ,מסוגנן וחם.מומלץ ביותר

עוד פרטים
הוספת תגובה
איילת - תמונה
איילת 5 ביקורות
4.0
14/04/09

אוכל מיוחד, שילובי טעמים מצוינים. קינוח קושטא אלרדא הוא חובה לכל חך.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.7
24/11/07

חוויה קולינרית גלילית. היינו ארבעה סועדים, כל אחד הזמין משהו אחר (בשר כבקשתך, מוחמר, חציל גנוב, לחם מיוחד, לימונדה תוצרת בית ועוד ועוד). האוכל משובח. חוויה של טעמים, שירות אישי מעולה,... בזכות מהא ששילבה מקצועיות ומאור פנים בהגשה. עוד נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
11/10/07

הייתי שם, בניין עתיק מאוד שיש לו היסטוריה מימי הזוהר של עשירי נצרת במאה ה 18 וה 19 , החלל בפנים עם האותנטיות והעיצוב ממש חלום. האוכל כבר סיפור אחר: מתקונים אותנטים שאין במסעדות אחרות... וממש לא על האש למרות שיש גם, נראה לי שהמקום טופל ושופץ ועוצב שנים לפני שנפתח, את זה ניתן לראות בשילוב של העץ עם האבן, האמת זה אחד המקומות היחידים בארץ שנתן לי תחושה של לאכול בטירה ישנה באירופה.. בנוסף, המוזיקה שמנגנים במקום מתקנת בהחלט את הרעיון שיש לי על מוזיקה ערבית ואורינטלית.. קומה עליונה של המבנה משמשת כצמר מדהים עם נוף לעיר ולשוק בנצרת ממליצה בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
21/01/07

הגענו בערב שבת 4 איש והחלטנו לאכול אוכל "קל" ללא בשר. קיבלנו תפריט מפתיע ומעניין והמבחר היה רב (יש כמובן בשרים). הזמנו גבינה מטוגנת עם בצל ארטישוק ופלפלים שהיה מצוין, כך המנה של החציל,... הקובות ופלטת הגבינות. שתינו לימונדה בטעם של פעם ומיץ רימונים. יש לציין את הלחם המעניין והטעים. בקיצור, מצאנו מסעדה בנצרת שבוודאי נחזור אליה. מומלץ!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
03/11/06

אני ממליצה לשבת בפנים בחורף, להרגיש אותו כי אלרדא נועד לזה. לעלות לבינהאווס, לראות מה זה אווירה כפרית ולראות את נצרת עצמה.לאכול ממאכליו ומעשי ידיו של השף הנפלא בשר וסלט...ופשוט להכיר את... דאהר בעל המסעדה ומי שהכיר אותו אז בודאי יכיר וירגיש אלרדא.

עוד פרטים
הוספת תגובה