נגישות
נגישות
טלפון ראשי 053-9441147 מס' מקשר

zap rest עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע בהמשך העמוד.

טלפון למשלוחים 053-4264872 מס' מקשר

zap rest עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע בהמשך העמוד.

עוד בתי קפה בחיפה

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

12 ביקורות וחוות דעת על ארומה - אספרסו בר

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
Irina - תמונה
Irina 5 ביקורות
5.0
06/12/23

הנדון: מכתב תודה אדונים נכבדים, ברצונינו לכתוב מכתב תודה לצוות סניף קניון עזריאלי חיפה למנהל סניף מר חליל מאז שהוא קיבל את התפקיד והודות למאמצים הרבים שלו הסניף השתנה מאוד לטובה... והפך להיות מקום ההכי הטוב בחיפה. וגם לגברת מרינה שתמיד באה לעזור ונותנת שירות מכל הלב . מזמן מגיעים הרבה מילים תודה לאנשים היקרים שמייצרים את האווירה ההכי הטובה והנעימה , על השירות והיחס ההכי המכובד והמקצואי מאוד ואנחנו תמיד מרוצים מעבודתם . בנוסף שמנו את ליבינו שכל הלקוחות יוצאים עם ההרגשה הנעימה . שוב חייבים לציין וזה לא מובן מאליו כי האנשים עובדים קשה מאוד ובלחץ המטורף של העבודה. העבודה מתוקתקת בזכות המאמצים של האנשים המדהימים שציינו שוב תודה רבבבה 🙏 . מקווים שההנהלה והממונים מעריכים את העובדים ההכי הנאמנים שנותנים שירות כל כך יפה וברמה המקצועית הגבוהה . הלקוחות הנאמנים והוותיקים שלכם אירינה מיכיילוביץ' ודוד רחמים

עוד פרטים
הוספת תגובה
דוד - תמונה
דוד 658 ביקורות
בסדר
3.0
27/12/18

התור היה ארוך. המחיר לא זול ולא יקר והיתרון כנראה זה הטיפ כי אחרת קשה להבין את התור הארוך. לקח זמן לא מועט עד שקראו לנו לקחת הקפה שבסדר בטעמו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דוד - תמונה
דוד 658 ביקורות
סביר והגלידה טובה.
3.5
02/08/16

הייתי עם בני, הסלט היה גדול אבל הלחם מועט מאוד, יש גלידה ב10 שח שהיא גם טעימה וגם זולה וממש מבורכת בים המחירים הלא שפויים של רשתות הגלידה השונות. השירות היה מהיר, המים חופשיים, המזגן... אחלה וסהכ בסדר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
משה - תמונה
משה 273 ביקורות
ארומה
4.3
21/07/15

לקחתי צ'אי לאטה מארומה שכמו תמיד היה טעים אולם מתוק מידי. יהיה מעולה אם יורידו את רמות הסוכר הגבוהות במשקאות. חוץ מזה הכל היה בסדר גמור, אוירה נחמדה וכיף תמיד לעבור בארומה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Maor - תמונה
Maor 44 ביקורות
פסטה בקטנה
4.0
16/07/14

הזמנתי היום בסניף "פסטה בקטנה" מנה קיצית לא גדולה כדי להשביע רעב.. ככה בקטנה פסטה פוזילי עם רוטב עגבניות, גבינה מגורדת ועלי בזיליקום, נחמד מאוד לצד זה שתיתי תפוגזר. אמא שלי הרכיבה מנה... שמכילה לחם ללא גלוטן, מכיוון שהיא לא אוכלת לחם מחיטה רגילה. כתוספת ללחם היא לקחה טחינה אבוקדו וחציל קלוי. השירות שקיבלנו בקופה היה מעולה, הקופאית היתה סבלנית לבקשות של אמא שלי. המחירים בארומה טובים והאוכל טעים!

עוד פרטים
הוספת תגובה

מה גולשי zaprest אומרים על המקום:

0
קינוחים מעולים
0
אווירה עממית
0
ארוחת בוקר מעולה
0
מנות נדיבות
0
אווירה כפרית
0
אווירה של חגיגה
הצג עוד חוויות

מספר נוסף: 04-8500694

מצאת טעות?

תעזרו לנו לשפר את המאגר

כל המסעדות שצפיתי בהן

קדימה
אחורה