נגישות
נגישות

ארקפה - Arcaffe ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

10 ביקורות וחוות דעת על ארקפה

Michael - תמונה
Michael מבקר מתחיל
מעולה
4.0
12/06/14

הקפה היה מדהים, האוכל טעים והצוות המדהים מאוד.נהנתי הבוקר! לנסות את הברואסון גבינה (סוג של בורקס גבינה עם בצק של קרואסון)

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.3
19/01/11

פעם ראשונה אני ובעלי ישבנו שם והיתה אכזבה קודם כל המחירים יקרים לכמות האוכל שמוגש שם בעלי הזמין טוסט והוא קיבל טוסט שלילד בן 12 זה לא היה מספיק סנדויץ רגיל מוגש עם כף גדושה של כרוב... כבוש ו 5 כדורי תפוחי אדמה קטנים . מאכזב עד מאוד והתשלום 48 ש"ח עבור סנדויץ טוסט.חבר'ה מה הקמצנות הזאת? זאת פעם אחרונה שאני ניכנסת לארקפה .אני לא הזמנתי כי רציתי לראות מה בעלי מקבל וכבר ירד לי התיאבון.

עוד פרטים
הוספת תגובה
משה - תמונה
משה 7 ביקורות
1.3
08/04/07

הזמנתי אמריקנו, והתרגשתי שבעצם יש לו שם איטלקי מעניין. (לא זוכר אותו). הגיע נוזל בצבע קפה, בכוס זכוכית גדולה, עם ריח של מרק, וטעם של מרק. בהנחה שחומר הגלם הוא כן טוב, המסקנה היא שבגלל... הלחץ במקום (פופולארי) הבנות לא מחליפות את הקפה במכונת הקפה. כשהחזרתי את הקפה לבנות, הן הסתכלו עלי כמו על חייזר, ללא שום תגובה. הלכתי. לשם כבר לא אחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
26/01/07

ביום חמישי 25 בינואר 2007 נסיתי להתארח במסעדת ארקפה ברעננה. היו לי תלושי "חבר" ויום קודם בדקתי טלפונית ולאחר בדיקה נעניתי שבאם כתוב ע"ג התלוש "נופשונית" זה בסדר ואפשר לבוא.האכזבה... וההשפלה התחילה אצל הקופאי שאמר שלא מכיר את התלושים אך יברר. גם שתי המלצריות ששאל אותן לא ידעו. אחרי כרבע שעה אמר שבקש ממנהל המשמרת לבוא. אחרי כרבע שעה נוספת הופיע מנהל המשמרת עם התלושים שלי ביד ומסביר לי שאין במחיר התלושים כל ארוחה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
06/05/06

המקום מעולה!!!אני באה לשם כמעט כל שבוע!!!ממש נהדר וטעים שם!!!שווה לכם גם ללכת!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה