נגישות
נגישות

האחוזה ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

69 ביקורות וחוות דעת על האחוזה

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
25/02/08

בחרנו את המסעדה באקראי ולא על פי המלצה כלשהי. כבר בכניסה ובעת ההושבה שמנו לב לשרות הנעים והחייכני של המלצר. מבחר הסלטים העשיר - שכחנו לספור כמה - היה מעולה ומגוון. כל צלוחית שהתרוקנה... מיד הוחלפה במלאה. כך גם עם הלאפה שעוד לא נגמרה וכבר הובאה טריה במקומה. הבשרים היו מעולים. ההמבורגר שהזמנתי היה מהטובים שאכלתי אי פעם, ואני חייב לציין שכבר טעמתי המבורגרים בכל פינות תבל. כך היו גם המנות האחרות, טעימות, מוקפדות ומשביעות. כשהמלצר שמע שאני לא חובב צ'יפס מתפוחי אדמה מוקפאים מיד דאג להביא תוספת אחרת, עשירה וטעימה וזאת מבלי שביקשתי חלופה. המלצרים לא פסקו מלהביא עוד ועוד חמוצים וסלטים וכל זאת מבלי להלחיץ, בנימוס ובנועם. כשנודע למלצר שבאנו לרגל אירוע משפחתי, כיבד אותנו בקינוח טעים (עם זיקוקים) על חשבון הבית.מזמן לא היינו במסעדה בה גם האוכל כל כך טעים וגם השרות כה יעיל, אדיב ומהיר. מומלץ בכל לב!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
שרון ודיקלה - תמונה
שרון ודיקלה מבקר מתחיל
4.7
25/01/08

מעדה מעולה אנטריקוט פשוט מעולה

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
07/11/07

יש לי קשר משפחתי עם בעלי המסעדה אבל אני אומר שהמסעדה הזאת מעולה לא בגלל זה ! אכלתי שם פרגיות ואלה הפרגיות הכי רכות בעפולה,אכלתי שם סטייק והתמכרתי לביסים ממנו. באמת מקום מדהים עם אוכל... ממש טוב,שפע של סלטים ממש טעימים מגיעים במידיות,אהבתי מאד את הסלט ביצים אני פשוט מת על זה. יוצאים שבעים אפילו מפוצצים מהארוחה.עם טעם טוב ומקום לעוד ביקור. פשוט מאד אהבתי.יותר ממאד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
03/11/07

ראיתי את כולם מחמיאים למלצרים לבעלי בית לאווירה של המקום..אבל את הבורג הכי חשוב שכחתם...הגריל מן המעולה שלהם הוא כמעט מהפתיחה נמצא שם קוראים לו איציק עם אני לא טועה בקיצור אני בא לאכול... שם רק בגלל שיש שם בנאדם כמוהו איזה מקצועי איזה רמה של אוכל הוא מוציא זה לא יאומן חזק ואמץ!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
בעז - תמונה
בעז 5 ביקורות
4.3
01/09/07

נחמד מאד למשפחה עם ילדים מחירים באתר לא מעודכנים??!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.3
15/08/07

הגענו למסעדה אחרי יום טיול מהנה והישיבה במסעדה, האוכל והשרות פשוט היוו סיום טעים ומפתיע.המנות היו גדושות ובשפע.השרות מהיר ויעיל וכולם ציינו פה אחד שכבר הרבה זמן לא נהנו כך ממסעדה.כל... הכבוד,המשיכו כך.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
4 ביקורות
4.3
28/07/07

חבריה אני כמעט כל יומיים באחוזה היא פשוט נפלאה. האוכל חבל על הזמן. תלכו תבינו למה אני מתכוונת!העיצוב-עיצוב עדין ויפה שמרגיע תבן אדם באוכל. השירות מקצועני- המלצרים חמים, בעלי הבית נותנים... לך את הנשמה כדי שתרגיש טוב. תלכו,תהנו ותדעו למה אני מתכוונת.והאווירה..הדבר לדעתי מהחשובים. בלי אווירה כיפית אתה לא בן אדם ובמסעדת האחוזה יש אווירה כיפית שפשוט אתה נהנה מכל רגע. אתה מקבל יחס נפלא!לפי שאתם יודעים הסיסמה..העמק שלנו האחוה של כולנו!!תלכו אני מאוד ממליצה. ביי ותהנו כדי לכם..אני כרגע בדרכי לאחוזה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
16/06/07

אני גר בעפולה. אני אוהב במיוחד את הסטיק . כדאי גם לכם ללכת ולאכול. תאמינו למקצוען אמיתי ואתם תהנו

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
11/06/07

אחלה מסעדה, אווירה נעימה, נקי שם תמיד. המלצרים במקום אדיבים וחייכנים. מומלץ ביותר העסקיות שלהם. אני באה בכל הזדמנות שיש לי...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
12/04/07

מהפעם הראשונה שנכנסתי לאחוזה התאהבתי במקום ובמיוחד בבעלים אשר נתנו לי להרגיש כמו בבית מהרגע הראשון. איפה תמצא עוד מסעדה בארץ שאתה בא בפעם ראשונה לסעוד ובעל הבית פותח בקבוק יין מוזג לך... ולו מתיישב איתך ועם משפחתך. תשאלו למה, גם אני שאלתי אותו למה, ואז הוא חייך וענה כי אתם נראים לי אנשים שכייף לשבת במחיצתם. חברה זה לא סיפור דמיוני, זה סיפור אמיתי, תשאלו את איתן שהוא אחד הבעלים. ומאז ועד היום כל ארוע משפחתי אני עושה אצלו. בשבילי ובשביל אשתי גאולה האחוזה זה המקום לכל סיבה לאכול ולשמוח. אז לכל אדם שרוצה לאכול טוב, באוירה טובה ולצאת מבסוט עד השמיים שיכנס רק לאחוזה. אוהב אתכם, תמשיכו להוביל את האחוזה קדימה ולהת' במפגש הקרוב, 40 שנות נישאוים לחמי וחמותי. אז נשתמע, ביי.

עוד פרטים
הוספת תגובה