נגישות
נגישות

האחוזה ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

69 ביקורות וחוות דעת על האחוזה

נופר דדון - תמונה
נופר דדון מבקר מתחיל
פשוט מושלם
5.0
24/05/16

חגגנו יום הולדת במסעדה ומעבר לשירות המהיר והמצוין שקיבלנו האוכל זרם בשפע לשולחנות, יש המון סוגים של סלטים, גם פיקנטיים וגם שילדים אוהבים, המון מנות לבחירה בתפריט גם בשרים ודגים וגם מנות... לצמחונים, הכל טרי ומוגש חם ובזמן והמחיר משתלם ממש, תודה רבה לכם- צוות האחוזה, ממליצה בחום לכל מי שאוהב אוכל טוב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
David - תמונה
David מבקר מתחיל
ממש הרגשה של מקום שנותן ומפנק את כל באיו. שווווווה!
5.0
13/03/16

הגענו לאחוזה בהמלצה של חברים ונחזור שוב. הכל היה מצויין הסלטים המגוונים לא הפסיקו להגיע לשולחן עם לאפות ישר מהטאבון במקום. מה שהם עושים עם הבשר זה בגדר אומנות לשמה ! היו לנו כמה סוגי... בשר על השולחן ומורגש שהחברה האלה מומחים בבשר. השירות היה מדהים, האוכל הגיע ממש מהר לשולחן למרות שהמסעדה היתה מלאה (עושה רושם שהם מלאים כל הזמן וכדאי להזמין מקום מראש ) כמות האוכל והמנות הנדיבות היו הרבה יותר מהמחיר המבוקש. ממש הרגשה של מקום שנותן ומפנק את כל באיו. שווווווה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Pnina - תמונה
Pnina 23 ביקורות
מסעדה טובה
5.0
09/08/15

הגענו למסעדה במוצאי שבת, לאחר שהבן שלי המליץ לנו עליה מאד נהננו , ארוחה טעימה , המלצרית המקסימה לא הפסיקה להביא סלטים, פיתות עד שהבשר הגיע וגם אז צ'יפס ואין עליכם שרות 10 ארוחה טעימה,... מומלץ בחום ותבואו רעבים :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
דנה - תמונה
דנה מבקר מתחיל
מעולה מעולה
5.0
06/06/13

אנו נשים לקוי שמיעה מדרום באר שבע נסענו למסעדה האחוזה ואכלנו וזלזלנו בלי תלונות.. אוכל טעים..שירות עשר.. אוירה נעימה.. מחיר נפלא ורווחנו בגדול.. כדאי לכם ללכת לשם..

עוד פרטים
הוספת תגובה
dror - תמונה
dror מבקר מתחיל
ממש לא מקום לאירועים
1.3
06/03/13

סגרנו מספר שבועות מראש על אירוע סגור באחוזה. מספר ימים לפני האירוע סגרנו את כל הקצוות וההתחיבויות ההדדיות. בפועל כשהגענו השולחנות לא היו ערוכים והמקום לא עמד בהתחיבויות כלפינו. באירוע... הפרטי שלנו נכחו עוד מספר רב של סועדים נגרמה לנו עגמת נפש. בעלי המקום לא לקחו אחריות ואפילו לא חשבו שצריכים להתנצל, רק דרשו את הכסף. ממליץ להדיר רגלים ממסעדה זו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
09/09/08

במילה אחת חבל"ז ! אנשים ? אוכל מעולה. העיצוב יפה מאוד ומתאים. תודה רבה נהנו מאוד. ניפגש רק בשמחות!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
09/09/08

ההיתי לפני מספר ימים נהנתי מכל טוב! ממצליצה. אהבתי מאוד תבשרים , סלטים והמלצרים. נותנים לכם את כול כולם! אני בן אדם שאוכל בהמון מסעדות ואני חייב לציין שהיא אחת המסעדות הטובות המשך יום... טוב והמשיכו ככה! תודה לכם אנשים טובים!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
08/09/08

חחזרתי ההיתי בחו'ל חזרתי לאחוזה ניפלא תתנו לי מתכון לשניצל ממולא? דבר להיט!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
2.0
03/09/08

נו באמת... גם העלתם מחירים וגם הורדתם ברמה לא חבל ? מזל שהשרות מצוין לפחות זה . לא ממליץ להגיע בערב צפוף זה מרגיש כמו בחדר אוכל של קיבוץ .

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
14/08/08

לאחוזה הגעתי עם רף ציפיות מאוד גבוה,קבלתי אינספור מחמאות ותשבוחות על המסעדה בין אם מהיבט האוכל ועד רמת השירות,ובכן לאחר ביקור שם נוכחתי לדעת שהמחמאות אפילו המעיטו בערך המקום. האוכל... הטעים שמוגש כ"כ אסתטי ובשפע השירות המקסים ובעלי המקום שמקבלים אותך בחיוך רחב,לכם אנשים יקרים אני מודה שבחרתם לפתוח מסעדה כזאת כאן בצפון ולכול אלו שכותבים מילות סרק והבל לדעתי אתם פשוט הייתם במקום אחר או שאתם אנשים שקשה להם לפרגן ולכן אנשים כמוכם צריכים לשבת בבית ולשפר את הבשרים שלכם דחוף.

עוד פרטים
הוספת תגובה