נגישות
נגישות

הקצה ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

36 ביקורות וחוות דעת על הקצה

 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
02/01/10

ביקרנו בערב במסעדה, מתקן החימום - ''פיטריה'' לא עבד, המקום היה קר ונראה עייף מאד. השירות איטי, ובעלי המקום שכיכב גם כמלצר ראה טלוויזיה, ונדרש מאמץ לזכות בתשומת ליבו. האוכל היה קר... בחלקו, מאד תפל ומשעמם, אוכל מוזנח, ביתי כביכול, מנות קטנות ומחירים שערורתיים .המסעדה היתה המקום היחיד הפתוח במצפה רמון, וחבל שלא הלכנו לפיצריה. לא ברורות ההמלצות באתר, עדיף כבר לעבור במכולת ולהכין כריכים לבד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.3
14/03/09

נסענו הביתה בחזרה מאילת דרך מצפה רמון במיוחד כדי לאכול צהריים ב"הקצה". מתוך מבחר של מנות ביתיות הזמנתי קוסקוס עם מרק עוף ובעלי הזמין חריימה. המנות היו טעימות מאוד. לקינוח הזמננו עוגת... מוס שוקולד וטראפלס שוקולד מתוק וטעים. המקום כרגיל לא איכזב, היחד שקיבלנו היה נעים. ללא ספק נחזור שוב!!. תודה לצוות המסעדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
21/12/08

אנחנו משתדלים להכנס לקצה כאשר אנחנו נמצאים או עוברים במצפה רמון. האוכל ביתי ומצוין - ללקק את האצבעות קציצות הבקר בחצילים נהדרות. אוירה נעימה והגשה מהירה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יניב - תמונה
יניב 4 ביקורות
4.3
01/04/08

מסעדה מעולה! האוכל מקסים ונקי ופשוט מדהים! יניב

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
01/03/08

אכלנו בקצה והתאכזבנו מאוד,האוכל היה בסדר לא יותר.השירות היה גרוע קיבלנו כוסות מלוכלכות, ובכלל המקום לא נקי,.והאוכל פשוט ויקר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
30/09/07

היינו ביום שישי , קבוצה גדולה של ילדים, טיפלו בנו בצורה הכי סבלנית, האוירה היתה של בית, המאכלים טעימים מאוד, הילדים נהנו מהקוסקוס והירקות. התינוקת שלי ישנה בעגלה והתעוררה אחרי שסיימו... לאכול- הגישה לי המלצרית קערית עם אוכל חם לקטנה ללא תשלום נוסף. ממש נהנו כולם! מחירים סבירים מאוד, מומלץ בחום "כמו בבית"!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
24/08/07

ממש טוב אהבתי תמיד אהבתי את המסעדה הזו!!! אני רוצה לבקר בה כל יום ויום !!! ממליצה ממני נורי

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
25/07/07

לפני כשבוע החלטנו אני וחבריי לצאת לטיול ג'יפים בדרום . בתיכנון היה לעצור במכתש ולראות את הנוף המדהים. לאחר כמה שעות של טיול היינו כבר רעבים מאוד ורצינו לאכול משהו ביתי , משהו שיזכיר לנו... את הבית. בדרך חזרה מהמכתש ראינו שלטים שמכוונים למסעדת הקצה שמגישה מאכלים ביתיים. החלטנו להכנס. עם כניסתנו מיד הכינו לנו שולחן בלי צורך להמתין כלל. קיבלנו סלטים לתחילת הארוחה והזמנו כל אחד תבשיל. אני הזמנתי עוף בגמבה, חבריי הזמינו קוסקוס וקציצות עם אורז. מה אני אגיד לכם ? פשוט ליקקנו את האצבעות, האוכל היה מדהים! לא נשכח את מסעדת הקצה ואין לי ספק שכשנחליט על טיול נוסף או סתם נחליט להדרים נשמח לחזור !

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
25/07/07

לפני כשבוע ביקרתי במצפה רמון בדרכי לאילת בדרך אשתי והילדים פיתחו תיאבון עם כניסתינו למצפה רמון ראינו שלטים המובילים למסעדת הקצה. נכנסנו פנימה המקום חביב ביותר לא פלצני מתאים לאופי... המדבר משדר אוירת חום ונעימות קיבלו את פנינו ברק ולימור מנהלי המסעדה יחד עם שני בנותיהם המקסימות. מטבעי אני אדם ספקן אבל יורשה לי לציין כי האוכל היה מעולה החל מתבשילים מצויינים כמו קוסקוס ביתי(שהזכיר לי את בית אמא) קציצות מטריפות ותבשיל בקר מדהים! לקינוח אכלנו עוגה חמה עם גלידה-היה מצויין בקיצור אני ממליץ לכל מי שמגיע לאיזור פשוט תעצרו תיכנסו ותהנו אני בטוח אחזור לשם אגב- השירות לא פחות אדיב ממסעדה יאפית בת"א

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
08/07/07

לפני שבועיים הגענו למצפה רמון. ערב שישי שאלנו מקומי על מסעדות לשבת.המקומי שלח אותנו למסעדת הקצה. נכנסנו בערב שישי ולא הבנו, הזוי לחלוטין, מסעדה שהיא גם בית.בני זוג מקסימים עם שתי ילדות... מתפעלים מסעדה שרק במצפה רמון אפשר למצוא. שלושת ילדיי השתלבו בבית / מסעדה עד שהגיע האוכל, האוכל ביתי הקציצות מטריפות היה טעים ומהנה, אני ממליץ. ישנה גם חצר משחקים פתוחה לקהל. לצערי היה קר לשבת בחוץ, מוזר נדמה לי שקיץ עכשיו...</P>

עוד פרטים
הוספת תגובה