נגישות
נגישות

אקא - AKA ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

31 ביקורות וחוות דעת על אקא

Shachar - תמונה
Shachar 2 ביקורות
אוכל מצוין
4.0
09/03/13

הסושי היא המומחיות שלהם, כל שאר האוכל היה מדהים, והמחיר היה סביר, מאוד נהננו ואני בטוח שזו לא הפעם האחרונה שנשוב לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
zorke200 - תמונה
zorke200 7 ביקורות
סושייה טובה
3.8
12/02/13

זאת לא הפעם הראשונה וכמו שזה נראה גם לא האחרונה שאנחנו מבקרים במקום. המקום מאד נעים ומזמין, השירות אדיב ומהיר, אבל הכי חשוב - האוכל טעים ומשאיר תמיד טעם של עוד... הסושי פה הוא המומחיות... של המקום. שאר המנות גם הן בסדר, אבל אנחנו באים אך ורק בגלל הסושי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Uriel - תמונה
Uriel 25 ביקורות
מסעדה טובה ומומלצת
4.0
11/02/13

אקא היא מסעדה מצוינת, השומרת כבר שנים על רמה גבוהה של אוכל, אווירה ושירות. מקום כיפי, תמיד אוכל טוב, תמיד שירות נעים. המשיכו כך!

עוד פרטים
הוספת תגובה
גיא - תמונה
גיא 5 ביקורות
סושי
2.8
25/01/13

היום הזמנו סושי, להתפנק לארוחת ערב שבת. במילה אחת - אכזבה. סושי עיסתי ורטבים ממש ממש לא טעימים = הטריאקי נראה כמו גלי ומר. המיונז ספייסי בטעם של מיונז רגיל (הלמנס) יש להשתפר דחוף!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
עידן - תמונה
עידן מבקר מתחיל
שרות טלפוני
2.5
03/09/12

היי לכולם , זו לא פעם ראשונה שאני מקבל שרות טלפוני חוצפני , אל תבינו אותי לא נכון - האוכל מדהים אבל אני מניח שלעובדי המקום לא ממש אכפת מלקוחותיו , היום יום שבת 01 לספטמבר טלפנתי ב 12:00... לבצע הזמנה טלפונית וקיבלתי תשובה שביאסה לי את הצורה ולא היה לי חשק להזמין כבר : אדוני !! אתה יכול לטלפן בשעה 12:30 ואז נקבל את ההזמנה שלך !!!! לא להתקשר בבקשה לפני 12:30 מדוע מתייחסים כך ללקוח שרוצה להזמין? אנו מקווים שיהיו עוד אלטרנטיבות לאקא אבל בינתיים האוכל שלהם ממש ממש טעים

עוד פרטים
הוספת תגובה
יוסי - תמונה
יוסי 19 ביקורות
מסעדת הבית
3.3
11/05/12

היות שהיא בטווח הליכה מהבית, היא משמשת אותנו כ"מסעדת הבית" כשלא בא לנו לבשל. בשבת האחרונה ישבנו לצהרים. כהרגלנו, נזהרנו עם הרוטב של סלט הירקות, והזמנו אותו בצד, על מנת שלא יטביעו אותו... ברוטב. לצערי, כיסוני הגיוזה עוף הגיעו מטוגנים ולא מאודים כנדרש. אך בדיעבד מסתבר כי ניתן להזמין אותם מאודים. השרימפס המוקפצים בחמאה, או מטוגן בציפוי פנקו חביבים ביותר. הסושי טוב וטעים ולכן אני בוחר בו בד"כ. אך הילדים בוחרים את המנות המוקפצות שבאות נדיבות בגודלן וטעימות לאוהבי הז'אנר (אם כי שמנוניות מדי ומתובלות ברוטב צ'ילי ברוחב יד). צ'ופר של המסעדה: בהיותה השכנה של המסעדה זולה, ובאותה בעלות, ניתן להזמין מהמנות של זולה בנוסף למנות של אקא (באמצע השבוע בלבד). המחירים בינוני-גבוה (כ-100 ש"ח לאדם).

עוד פרטים
הוספת תגובה
inna - תמונה
inna 2 ביקורות
מסעדה שכונתית מקסימה
4.5
10/04/12

לפני מספר חודשים הזמנתי משלוח ממקום אחר בטעות והתאכזבתי קשות ולפני כמה ימים גיליתי שטעיתי. מרוב השמחה סיפרתי את הסיפור לבחור שקיבל את ההזמנה. כנראה שהסיפור נגע לליבו וכשקיבלתי את המשלוח... עם הסושי גיליתי הפתעה- קופסת חמוצים. שורה תחתונה- סושי הכי טעים שיצא לי לאכל אי פעם ושירות נעים ומפנק. מומלץ בחום אפילו להגיע במיוחד למודיעין למסעדה השכונתית החמימה הזו!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Uriel - תמונה
Uriel 25 ביקורות
4.3
24/12/10

מסעדה מצוינת, השומרת על רמה גבוהה כבר לא מעט שנים. מקום כיפי, תמיד אוכל טוב, תמיד שירות נעים. המשיכו כך!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
23/12/10

המסעדה הכי טובה שיש ! (:

עוד פרטים
הוספת תגובה
Elad - תמונה
Elad 14 ביקורות
3.0
27/11/10

אוכל מעולה, שומרים על רמה גבוהה כבר הרבה זמן ולא היו לי נפילות איתם. השירות במסעדה חובבני ואיטי, מומלץ להזמין משלוחים - מגיעים מהר, בלי תקלות, והאוכל נשאר חמים וטעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה