נגישות
נגישות

בן חמו ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

12 ביקורות וחוות דעת על בן חמו

מילקי - תמונה
מילקי 2 ביקורות
שירות גרוע! מזלזל, מסעדה לא מומלצת!
1.5
19/10/16

סעדנו הערב 18.10.16 שולחן כ 40 איש - חגגנו יום הולדת. רוב הבשרים שהוגשו לנו היו עשויים מדי ויבשים, אך היו גם מנות מצוינות. סלטים שהתרוקנו לא הוחלפו רק אם ביקשנו, אחת מצוות המלצריות... הייתה עם פרצוף כועס וזועם כל הערב ונתנה שירות גרוע. אחרי שסיימנו את המנה העיקרית, לא טרחו לשאול האם אנו מרוצים, לא הציעו לפנות את השולחנות ולהציע קפה או קינוח, פשוט השאירו הכל מבולגן על השולחן. כאשר ביקשנו תפריט קינוחים ( 23:00 ) הודיעו לנו שאין אפשרות והכל סגור, המלצרים פשוט החלו לפנות את השולחנות ולא היה עם מי לדבר. בסופו של דבר בלית ברירה הזמנו חשבון, אפילו באשראי לא יכולנו לשלם בטענה שאין תקשורת עם בזק אז הוצאנו כסף מכספומט סמוך. לסיכום, שירות גרוע מאוד!, בשרים ברמה מעולה (אך שרפו אותם על האש), יחס מזלזל והתמורה למחיר גרועה מאוד. מיותר לציין שלא נחזור למסעדה הזו וכמובן שלא נמליץ עליה!.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דוד - תמונה
דוד 658 ביקורות
בסדר אך יקר יחסית
2.8
23/08/16

האווירה של מסעדת פועלים, האוכל לא זול, טעים אבל המחיר יחסית יקר לתמורה, הקציצות על האש בסדר אבל סטנדרט כך גם השיפודים שהזמנו, המחיר יחסית יקר לתמורה. גם המנות שהזמנו לקחו זמן עד שהגיעו... ובכלל האווירה מה נאמר לא משהו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עומר - תמונה
עומר 9 ביקורות
מחירים של צפון תל אביב במרכז המסחרי הישן של אור עקיבא
1.5
17/03/13

הייתי רעב ונכנסתי לאכול משהו בשעה 1730. שני שיפודים רגילים של פרגית וקבב במחיר של 56 ש״ח בלי תוספת. רוצים צ׳יפס ליד? שלמו תוספת. לא משנה האיכות (בינוני וסטנדרטי כי בינינו מה כבר יכול... להיות בשיפוד פרגית? זה לא איכויות שונות של טלה או סטייקים) במקרה זה, התמחור בעיני שערורייה. אני משוכנע שבעלי המקום לא יבינו על מה אני מדבר כי עובד להם, אבל: איזה הצדקה בעולם יש לגבות סכומים כאלו לשני שיפודים שבמקרה הטוב עולים להם 15 ש״ח במסעדה שהארנונה בא עולה פחות מחצי מזו שבתל אביב, שבעיצוב לא השקיעו בסטנדרט גבוה ובצדק, שהאזור לא קרוב לסביבה נעימה אלא שוכן במרכז מסחרי ישן משנות השמונים. לא יכולתם לקחת 40/45 ש״ח? לא יכולתם לקחת 48 ש״ח ולתת כמה אצבעות של צ׳יפס? איזה תמורה נוספת אתם נותנים לביס מעבר לביס עצמו? כלום. אתם לא מתיימרים לתת וגם זה ממש בסדר. אז אל תגבו מחיר כאילו אתם נותנים. הביטו במראה ותקפצו לאיזה מקום ״מגניב״ בתל אביב ותגידו לי האם יש הצדקה למחירים שלכם אל מול התמורה הכוללת. אין. לא משנה האיכות שזה עניין סובייקטיבי שלא אכנס אליו. יצאתי עם קצת סלטים ושתייה במחיר של 84 ש״ח. המחיר האמיתי צריך לעמוד על 55-60 ש״ח ולא שקל יותר. יש עסקית ב-69 ש״ח עד 1700. נסו פעם מסעדה טובה בתל אביב ותראו איך ב-60/70 ש״ח אתם מקבלים אוכל של שף במיקום מטריף עם אווירה נהדרת כמו בניו יורק.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Kira Sirote - תמונה
Kira Sirote 4 ביקורות
שווה
3.8
16/11/12

חפשנו מסעדה כשרה בדרך מחיפה למרכז, לא פיצה ולא סתם בורגס. הזמנו שולחן ל9 (כולל 6 בני נוער מתבגרים רעבים). כהגענו, ראינו שהמסעדה מפוצצת, שני אירועום. אבל השולחן היה מוכן, השרות היה מהיר,... מתחשב ואכפתי. המלצר לקח את הילד לראות את הבשרים ועזר לו לבחור. ("ספק". אין לי מושג מה זה אבל הילד אמר למחרת שחבל שלא לקח עוד מנה). התפריט הוא גריל, בלי חכמות, בלי תוספות ( רק סלטים,וצ'יפס), אבל איזה גריל!! הקבב שאכלתי פשוט היה מדהים. לב עגל? וואו. הסטייקים - דקים, ענקיים, עסיסיים. גם - לא ממש יקר. ו - 5 דקות מכביש 4, מחלף אור עקיבא. שווה מאד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
24/12/10

מיסעדה ברמה גבוהה האוכל השרות הטריות והחמימות מצוות העובדים שלא לדבר על הבשר שלא מוצאים במקומות אחרים והחי חשוב זה הגיל מן שמעון לבקשות מיוחדות הוא שם את הלב שלא בצלחת . יש לי רק לומר... לכם בתאבון

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
17/08/09

ביום חמישי האחרון הגעתי למסעדה דרך חברים משותפים ,כשהגעתי למקום נורא התלהבתי ממבחר הבשרים האיכותי אשר מוצג לראווה ההתלבטות היתה קשה ובלתי אפשרית עד שניגש אלינו בחור צעיר ונחמד ששם לב... למצוקתינו הציע לנו לקחת פלטה עם מבחר בשרים ואף המליץ לנו על כמה, שמחתי נורא וכאשר אכלנו את הבשרים נהנו מהטעם המדהים האיכות שבטריות והעשייה ,נורא נהנתי ,נורא ממולץ ומהכול

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלימלך עתיר - תמונה
אלימלך עתיר 15 ביקורות
4.7
20/06/09

הייתי ביום חמישי 17.6.09, קשה לתאר במילים עד כמה נהנינו. טחול ממולא ששווה להגיע בשבילו מירושלים, נקניקיות מרגז שחבל"ז, קציצות מרוקאיות פיקנטיות ועוד.. ללקק את האצבעות. לא ללכת, לרוץ!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה