נגישות
נגישות

אנג'י - NG ביקורות וחוות דעת - עמוד 28

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

306 ביקורות וחוות דעת על אנג'י

אמיר - תמונה
אמיר 17 ביקורות
5.0
01/08/06

כשחשבתי שאין מצב למצוא מסעדה ברמה גבוהה עם שירות מעולה וכמויות אדירות של בשר, פשוט לא הכרתי את NG.מנת 2 קילו מדהימה, כל סטייק עסיסי ועשוי בדיוק כפי שצריך, תוספות נעימות ומנת הקינוח... הידועה של פיא ערמונים ושוקולד, פשוט עשו ערב אחד למהנה ביותר.מומלץ מאוד, אם כי יש לקחת בחשבון שהמחיר לא קטן אבל שווה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
15/06/06

לפני כמה ימים ישבתי במסעדה והתאכזבתי מהשירות. התלוננתי ומנהל המסעדה מיד בירר את העניין והגענו למסקנה שהייתה אי הבנה. בהחלט אפשר להגיד שהמסעדה מכבדת את כל אורחיה ודואגת שכל אורח יצא... מרוצה מהמקום.עם יחס כזה כבר לא משנה האוכל... שווה לשבת בשביל השירות! ובקשר לאוכל - הפילה מ-ע-ו-ל-ה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
עירד  - תמונה
עירד 18 ביקורות
4.7
03/06/06

מנה ראשונה הזמנו סלט NG כמה פשוט ככה טעים, מנה עיקרית לקחנו סטייק פורט האוס 1.2 ק"ג טעימים ונימוחים, מילים לא יכולות לתאר את הסטייק הזה, השירות היה נהדר וחם.פעם ראשונה ובטח לא... אחרונה.שאפו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
20/05/06

אני חייב להודות שמדובר במקצוענים בבשר.אך כחובב בשר מושבע אני חייב להודות שלא ידעתי שבמנת הפוטרהאוס מקבלים 700 גר' של עצם סתמית ו-500 גר' של בשר משובח. מאוד מאכזב, ביחוד לקרניבורים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אמיר - תמונה
אמיר 17 ביקורות
4.0
29/04/06

השילוב בין הבשר הטוב לאוירת המקום, גורמים לסועד , לרצות להשאר עד הבוקר. מנת הפורטרהאוס 1.2 ק"ג שנשמעת ענקית ובלתי נגמרת - פשוט נעלמת לה במהירות נוכח טעמה הבלתי יתואר - תאוות בשרים... ותאווה לחיך. פשוט ככה - כל מילה מיותרת. הבשר עשוי בדיוק במידה הרצויה ובתיבול נכון, חתיכות גדולות ואיכותיות - פשוט לאכול ולחייך. מנת הפתיחה - פרחי קרפצ'יו הייתה בסדר ותו לא, אך מי זוכר אותה כשמגיע מגש הבשר שבמרכזו עצם בשרנית מוקפת חתיכות פילה וסינטה כשרחש התסיסה בוקע מהמחבת עליה הם מוגשים. בתחום הקינוחים, NG הפתיעו. כמקום שמשקיע במנות העיקריות וגם בראשונות, דווקא בקינוח המבחר דל ואילולא אהבנו ערמונים , המנות היו מתבססות על שילובי פירות ולא יותר מכך. מנת הפיא - ערמונים ושוקולד , אכן הייתה טעימה מאד, אך כאן יש מקום להתפתחות נוספת מצידם. תענוג לאוהבי הבשר - מומלץ בחום. יש להזמין מקום מראש ולהגיע טיפונת לפני כדי למצוא חניה. ב-ת-א-ב-ו-ן

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
25/03/06

ברצוני לשבח אתכם על דבר אחד שמאוד מצא חן בעיני מעבר לשרות והאוכל המצויין שיש אצלכם!!! ישבנו כמה חברה ביום ג' שעבר ומישהי ביקשה לשנות את המנות, ולהוסיף דברים שאין לכם בתפריט ומאוד התעקשה... על זה! בתור שף של אחת המסעדות כאן בעיר מאוד אהבתי את העקשנות של כל הצוות שלא משנים אצלכם מנות בתפריט!! חשוב שעם ישראל יבין שמסעדה זה לא שוק!!! כל הכבוד, תמשיכו כך. אני בטוח אגיע עוד!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.0
16/03/06

הגענו מהצפון הרחוק (הגליל) במטרה לחגוג יום הולדת במקום. האווירה הייתה נעימה והשרות בסדר גמור, א-ב-ל הבשר... מאכזב! הזמנו נתחי אנטריקוט (330 גר') בדרגת עשייה מדיום. הבשר היה "מסטיקי"... שומני ברמה לא אכילה ובסה"כ 70 אחוז מהסטייקים נשארו על הצלחות. פיצו אותנו בכמה כדורי סורבה וחייבו מחיר מלא על הבשר. מנסיוננו לא סביר לגבות מחיר מלא על מנה שהוחזרה כמעט בשלמותה. חבל, לא נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
26/02/06

אין ספק שזוהי אחת המסעדות היותר טובות שבהן אכלתי. המסעדה מעוצבת ומשרה אוירה נינוחה, הצוות נחמד מאוד. מומלץ מאוד לאוהבי הבשר האיכותי להזמין את מנת הפורטרהאוס. אין מצב שמתאכזבים מהמנה.... בהחלט מנה יוצאת דופן באיכותה. מקווה מאוד שהרמה תישאר כפי שהיא. כדי שנוכל להמשיך להתענג.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
10/02/06

הבשר כאן הוא פשוט אורגזמה קולינארית.חובה לנסות!

עוד פרטים
הוספת תגובה
שחר - תמונה
שחר מבקר מתחיל
4.0
22/01/06

אין מה לומר. הם יודעים לטפל בבשר. היה כיף. בודאי נשוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה