נגישות
נגישות

מחלבת שוורצמן ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
3.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

52 ביקורות וחוות דעת על מחלבת שוורצמן

 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
28/07/07

גניבה לאור היום. האוכל מזעזע- בכל מוכן מראש בתוך המקרר, כלים מפלסטיקיקר בטירוף, מתקמצנים בכל מנה, מנות ממש עלובות והכי חשוב שאתם מגלים את כל זאת רק לאחר שהתיישבתם והוגש לכם האוכל. 

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
09/07/07

גם אנחנו שמענו על מחלבת שוורצמן בבת שלמה ועשינו עצירה בדרך מהצפון, קיבל את פנינו בחור תאילנדי/סיני נחמד שהציע לנו לשבת והגיע תפריט.גם אנחנו נפלנו עם פלטת הגבינות הקטנה ב-45 שקלים לא... מוצדקים בעליל. ההגשה חובבנית בכלי חד פעמי הגבינות הונחו בערימה אחת על גבי השנייה, הפיתה הוגשה לשולחן בתוך- שקית ניילון עם מספר קלוש של זיתים בצד.בקיצור לא מצדיק את המחיר! גבינות טעימות אבל לא יותר מזה.אפשר בהחלט לוותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
31/03/07

לצערי לא קראתי את ההמלצות באתר לפני הביקור. הגענו במקרה לארוחת בוקר, ולא הסתכלנו בתפריט (כי מה כבר יכול להפתיע בארוחת בוקר). שאלו אם להביא גבינות וסלט. הגבינות היו בסדר והסלט היה טרי.... הקפה הפוך היה זוועה (החלב הורתח). בסך הכל חוויה סבירה לארוחת בוקר עד שקיבלנו חשבון של 150 ש"ח (לזוג). לצערי תחושת העלבון שהוציאו אותנו פריירים העכירה על כל השאר. מי שרוצה לאכול באזור יכול למצוא מגוון מקומות הרבה יותר מוצלחים בזכרון יעקב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
07/12/06

לא להתקרב לשם. האוכל בינוני ומטה, המחיר מופקע.שילמנו 120 שקל לפלטת גבינות ברמה ירודה, סלט ירקות עלוב, לבנה פיתה ושתי כוסות תה. הכל בכלים מפלסטיק. לא היתה שום הצדקה למחיר השערורייתי.... להתרחק.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.4
25/09/06

המקום עצמו: הם מכריזים על עצמם כמוזיאון, איזה מוזיאון ואיזה נעלייים. חצר קטנה מלאה באוסף אקראי של פריטים מכל הסוגים מכל רמות השימור והתחזוקה, ולצד חיות קטנות מפלסטיק, וקקטוסים במצב לא... משהו, יש הרבה גזרי עיתונות על תפקידו של בעל המקום ומשפחתו בשימור המושבה, לול עץ עם תרנגולות שחורות בשתי קומות, חתולים וכלבים. בשום מקום אין שיטה וסדר. הגיבוב ממשיך גם בפנים, בתוך חדר שמתפקד גם כחנות גבינות יש גיבוב של פטיפונים עתיקים, תמונות משפחה וקשקושים עתיקים יותר ופחות. אין הסברים, אין סדר, בקיצור, מוזיאון זה לא...לגבי הגבינות: שורה של גבינות לבנות מסוג צפתי או בולגרי, מתובלות בעשבים שונים או לא, אבל כולם בערך אותו הטעם, גבינה המוגדרת קשקוול, קצת מסריחה, ארומה מלוחה וקצת שונה מהאחרות, גם לא משהו. זיתים השורים בכל מיני תערובות תבלינים שנראים מפתים אך טעמם פחות או יותר זהה בתערובות הפלפל/עשבי תיבול, שמן וכו', וסה"כ לא רע אבל ודאי לא יותר מזה.התיישבנו בחצר, המלאה באווירה אקזוטית, ניקה לנו את השולחן בחור סיני נחמד "אין ביה, אני ציק צ'ה". המלצר או המגיש מבני דודינו, הראה תפריט קשה להתמצאות. פלטת הגבינות מפלסטיק חד פעמי על מצע של מגש עץ ובה ארבעה או חמישה סוגי גבינות בולגיות "בטעמים", מוגשות בפרוסות המונחות כך שאחת מסתירה את השניה ולידה שתי עגבניות מיובשות רעות, עלי גפן ממולאים גבינה ומבחר קטן של זיתים. לגבי הטעם של זה כבר התייחסנו...ביקשנו פיתות והביאו לנו פיתות עירקיות ממולאות במשהו שנראה כמו עשבי תיבול אבל לא ממש טעים (אולי עלי חוביזה).על הפלטה המזעזעת, בלי הפיתות הם לקחו 45 ש"ח והשערוריה: הפיתות (ביקשנו שתיים) עלו 10 ש"ח לכל אחת! היו אלה הפיתות היקרות בעולם.אני מציע לבעלי המקום: בהנחה שיום אחד הם יקראו ביקורות אלה, לתת את המקום שלהם למישהו צעיר ונמרץ, עם טעם טוב ויכולת ארגון, שיהפוך מקום עם פוטנציאל אדיר, מג'יפה מגובבת וחסרת טעם, שלא יכולה להגיע לשום דבר בדרך הזו, שיהפוך אותו לפנינה אמיתית בדרך מתל אביב לצפון. למקום המוזר והמגובב הזה במתכונתו הנוכחית אנחנו לא נחזור ולא נמליץ, כמובן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
David - תמונה
David מבקר מתחיל
4.0
27/06/06

מקום מדהים, שריד מיוחד של העליה הראשונה, רומנטי, מקום נהדר לעצור בו בדרך צפונה, שרות זריז, טעימות מלוא החופן ואפילו אפשר לאכול אוכל שמביאים מהבית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שי ברק - תמונה
שי ברק 19 ביקורות
4.7
12/03/06

התחכום שבפשטות. טעים, נעים, כיף. תודה לזיו החביב (שנתן גם המלצות לסיורים באיזור) ולצוות המעולה. משפ' ברק

עוד פרטים
הוספת תגובה