נגישות
נגישות

סבסטיאן ביקורות וחוות דעת - עמוד 22

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

262 ביקורות וחוות דעת על סבסטיאן

 - תמונה
4 ביקורות
2.7
08/02/07

אז נכון שיש לכם אוכל נורא טעים ונכון שאתם שומרים על אותה רמה מאז שפתחתם את המסעדה, אבל זה לא מספיק בשבילי כי:אתם כבר לא מקבלים הזמנות לארוחות צהריים ואני צריכה להמתין 20-30 דקות כדי... "לתפוס" שולחן באיזור של לא מעשנים.אין לכם שום התחשבות ללא מעשנים ויש מספר מאוד קטן של שולחנות כאלה.וכאשר כבר יושבים, מגלים שאין שום הפרדה בין האיזורים ושממש לידי יושבים אנשים שמעשנים וזורקים לי את העשן ישר לעיניים.כאשר השירות מאוד חובבני ומקבלים את המנה ראשונה יחד עם העיקרית ואם מבקשים להחזיר למטבח לכמה דקות, מקבלים תשובה: "מה את רוצה, שנזרוק את זה לפח? אין אצלנו החזרות למטבח".אולי, אבל מה שבטוח, גם שירות אין.אז אני אישית החלטתי לא לדרוך יותר במסעדה שלכם אבל כנראה שזה לא ממש מזיז לכם כי הרי הפריירים לא מתים, רק מתחלפים...

עוד פרטים
הוספת תגובה
Baruch - תמונה
Baruch 8 ביקורות
3.7
02/02/07

אשתי ואני אכלנו ארוחת צהריים ביום שישי. האוכל טעים, קוסקוס טלה וצלע לבן.הסורבה לקינוח מעולה. אוירה נעימה, אדיבות מכל הצוות שרות אדיב ויעיל.נחזור !

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
27/01/07

שבת בבוקר, אני קורא את הכתבה שלך, בעיתון על השרון במדור אכלו לי שתו לי: "עד השניצל הפריד בינינו"."....יש המון סיבות, לא נפרט אותן ולא נלאה אתכם בפרטים הקטנים, רק נאמר שכשרציתי להחליף את... המנה...".אדון כתב... האם לא לב הכתבה אמור להיות מדוע החלטת להחליף את המנה?אתה יושב במסעדה מאוד טובה ומצליחה לטעמי, שבה השירות הוא בין הטובים והמובילים בארץ.אתה מזמין מנה... כנראה לא מוצא בה שום פגם... מחליט להחזיר אותה (מעניין אותי מה אמרת למלצרית לגבי המנה, שגרמה לה להיות לא נחמדה), מקבל מנה אחרת "... טעמו המשובח של השניצל הצליח להפיג במעט את האווירה הקודרת".אבל אתה מחליט לקטול את השירות.אתה משתמש בכוח שלך כעיתונאי להכפיש ולבלבל את המח. אני בעל שני עסקים בהרצליה, ולאחר ניסיון ממש מועט עם עיתונאים שכמוך החלטתי לשמור את נפשי מכם ושציבור הלקוחות יהיה היחיד שישפוט אותי.חכם יהיה הבעלים של סבסטיאן אם יחליט לתבוע אותך על הוצאת דיבה ולשון הרע.מסעדת סבסטיאן ידועה באוכל המעולה, בשירות הטוב ביותר, באווירה הטובה ביותר והכי חשוב באמינות.מאוד מעניין אותי מה המנוע והמניע של עיתונאים כמוך לעסוק בהכפשה. יש לי כמה תשובות בראש אבל נשאיר אותם אצלי.פלטיאל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
18/01/07

באתי עם חברתי לחגוג את יום הולדתה ביום שבת בבוקר. אין מקום אפילו לא קטן לשים את הצלחות של ארוחת הבוקר. אתה פשוט מניח את הכל על הספה, ומאוד לא כיף לאכול. המרווחים בין השולחנות כל כך... קטנים ואין מקום. מאוד לא נעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
yoni - תמונה
yoni 3 ביקורות
2.0
18/01/07

העיצוב מהמם. תכנון החלל מקצועי, הבר מלא והרגשה שדברים קורים במקום. כמו כן ראוי לציין את השירות. אבל האוכל...פשוט, התפריט מוגבל ועם כל הכבוד לשניצל של נואר זה עדיין שניצל. מנת הטונה... אדומה בקוויאר אדום הייתה סבירה אך דיי יקרה. פטה הכבד היה מוצלח (לא שנפלתי עם המנה הזו במקומות אחרים). המנות העיקריות היו פשוט משעממות ונטולות חזון וטעם: מנת הצלע הלבן הוגשה קרה והבשר היה שומני באופן מיוחד וגם רוטב היין האדום לקוח משלהי שנות התשעים. פילה הבורי היה בלתי אכיל בטעמו.המלבי לקינוח היה טעים ובעל מרקם איכותי. קרם הברולה הוגש בציפוי שוקולד שנדבק לשיניים ותפקידו במנה לא היה ברור. החשבון 350 שקלים (לא כולל טיפ)לזוג עם שתי כוסות טובורג.עדיף להוסיף עוד מאה ולאכול במסעדות כמו שצריך.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
03/01/07

למה כל כך חם במסעדה הזאת???!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
11/12/06

היינו 3 מבוגרים ושני ילדים ופרט לכסא לתינוקות אין שום דבר לילדים. לא אוכל ולא בטיח.אחרי המנות העיקריות (קבבים, שניצל ורביולי - 8 חתיכות) נשארנו מאוד אבל מאוד רעבים!!!היה יקר, לא ידידותי... לילדים וממש מאכזב!ומה הרעיון של שניצל בעובי של נייר ובמחיר של אונקית זהב?

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
01/11/06

מת עליכם, אבל תגידו איפה המלצרית האלוהית שלכם, לי???

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
12/10/06

מעולה הששיקה פשוט מנה מדהימה, חוץ מזה שחם במסעדה .

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
4 ביקורות
4.7
08/10/06

טוב הגיע הזמן שאכתוב באתר. כלקוח קבוע שיושב במסעדה הרבה מאוד, מכיר טוב את הצוות והיחס שם מעולה תמיד, מקבלים אותך בחום ואהבה, יודעים מה אתה אוהב...אבל אני חייב להגיד כמה דברים על האוכל.... הירקות לא טריים והשניצל לא כמו פעם אבל תמיד אחזור. האוכל מעולה והכל באמת טוב, פשוט חוויה, סתם ביקורת בונה... מומלץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה