נגישות
נגישות

אצל עובד בכפר ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

16 ביקורות וחוות דעת על אצל עובד בכפר

בתיק - תמונה
בתיק 5 ביקורות
לא נחזור בגלל השרות
2.5
07/06/19

היינו 4 2 מבוגרים ו2 ילדים (12,14). רצינו להזמין סלטים אבל הילדים לא נוגעים בסלטים, נאמר לנו שאי אפשר להזמין רק למבוגרים בלי הילדים ולכן לא הזמנו סלטים ומאותו הרגע השרות הדרדר פלאים. 2... הפיתות נגמרו ולקח 10 דקות להביא תוספת (למרות שהשולחנות סביבנו קיבלו) הציפס הגדול שהמליצו לנו עליו הוא בעצם מנה רגילה שכל מי שמזמין ציפס מקבל. בסיום הארוחה כל מי שהזמין סביבינו חשבון הוזמן לפה על חשבון הבית, אנחנו "לא זכינו" להזמנה הזו. בקיצור לשם לא נחזור שוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
דוריטוס - תמונה
דוריטוס 43 ביקורות
מומלץ בחום
4.8
28/10/18

אנו מבקרים בעובד בכפר וחוזרים שוב ושוב. אוכל בשפע סלטים פיתות צ'יפס ושתייה חופשית והכל במילוי חוזר. בשרים ודגים סוףףף. מחיר סביר ישנם דילים ועסקיות שווה לכל כיס. מומלץ בחום שירות אדיב... והכל בשפע.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רחלי - תמונה
רחלי 175 ביקורות
עובד בכפר - נעים להכיר
5.0
25/04/18

יצאנו לארוחת ערב עם המשפחה. בני המליץ על עובד בכפר. נסענו לשם על אף המרחק. רחבת החניה היתה מלאה למרות שהיה רק 18.30. המארחת קיבלה את פנינו והושיבה אותנו במקום ללא מעשנים. המקום היה מלא,... אך לא רועש. הצוות מאוד אדיב וקשוב. הם עומדים ומסתכלים אם מישהו צריך שירות, ניגשים לשולחן מידי פעם ושואלים אם הכל בסדר, אם חסר משהו. הזמנו את סלטי הבית המוגשים בתשלום של 20 ש"ח לסועד. על הילדים לא גבו תשלום. הסלטים מאוד מיוחדים ולא כאלה שיש בכל מסעדה. הוגש סלט חציל בסויה, סלט סלרי קצוץ, עגבניות שרי, סלט ביצים ועוד. הכל מלווה בפיתות עירקיות, פיתות רגילות ופיתות זעתר מושחמות על הגריל. הבשרים הוכנו במידה הנכונה ומאוד ערבים לחיך. בתום הארוחה קיבלנו תה עם נענע בצירוף בקלאווה. ישבנו ונהננו ואף אחד לא זרז אותנו למרות שכשיצאנו, ראינו תור ארוך של ממתינים להכנס לסעוד במסעדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Elian - תמונה
Elian 4 ביקורות
מקום מצויין לבילוי משפחתי.
4.5
07/05/17

מסעדה מצויינת עם שירות מעולה! מפרגנים מאוד בסלטים. המלצרים ממש מקצועיים ואדיבים. זאת הייתה חוויה מיוחדת

עוד פרטים
הוספת תגובה
אסף - תמונה
אסף 12 ביקורות
לא אדרוך שם לעולם!
1.0
13/03/17

הגענו למסעדה 7 אנשים והתאכזבנו מאוד! מקום כזה ותיק שעובד שנים אכזב אותנו מאוד והרס לנו את הערב. 2 טעויות עשינו אחת שנכנסו לשם והשניה שלא קמנו והלכנו מהתחלה. זה התחיל בהזמנה של הבשר... מבקשים כבד אווז - אין, מבקשים שקדי עגל - אין, מבקשים שומן כבש - אין, בוא תגיד לנו מה יש אולי יהיה יותר קל?! הזמנו בשר מה שנשאר מבואסים ומאוכזבים, טוב תביא לנו לאפות מה הבאת לנו פיתות של פלאפל?? הולך וחוזר מביא 2 יבשות. "מלצר תביא עוד בבקשה אנחנו 7 אנשים" הולך וחוזר עם תשובה אין יותר יש רק פיתות רגילות (של פלאפל). פה יצא לי התאבון ונשבעתי שלא אדרוך שם יותר. מסעדה לא מקצועית אוכל פשוט לחלוטין מי שמחפש להנות שיחפש מקום אחר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Talip - תמונה
Talip 5 ביקורות
חוויה נחמדה בגדר בסדר גמור.
3.8
02/03/17

השבוע דגמתי שתי מסעדות המכונות" על האש" , מזרחיות, בשריות. אצל עובד בכפר באור יהודה, היתה הטובה ביניהן. סלטים טריים מאוד, הגשה מהירה כמקובל במסעדות מהז'אנר הזה. שירות לא מעיק, אבל זמין... וער לכל בקשה. בשעות הערב מתוגבר ביותר מלצרים. הישיבה סביב שולחנות עץ, מקום מבודד בפאתי אור יהודה, אווירה כפרית. אני ובנזוגי הגענו בשעה שקטה שזה בכלל מעולה. בשרים נחמדים, אבל לא משהו שמעיף אותך לעננים. נדגמו 3 שיפודים: קבב (טעים), חלוויאת (מומלץ) ושיפוד אנטריקוט (פחות מומלץ) וסטייק פרגית, שהיה מתובל מידי לטעמו של בנהזוג, אבל לא התלונן על כך. מחיר סביר, לא זול מאוד, אך לא יקר, חבל רק שהצ'יפס הרגיש לטעמי תעשייתי ולא ביתי, מגיע בקערה גדולה, אבל זה כבר הפך למקובל כמעט בכל מקום. מבחר הבשרים סביר, מגוון הסלטים רחב ועובד בשיטת מילוי חוזר בעלות של 17 ש"ח לסועד. סה"כ בסדר גמור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
edenwit - תמונה
edenwit 31 ביקורות
מקום שבא לעבוד, אך אין בו חוויה
3.0
08/05/16

מבחר סלטים גדול אך הם משעממים. מחיר שיפוד אחד עם שתי תוספות הוא 45 ועבור עוד שיפוד מבקשים 20 ש"ח. לא משתלם לקחת עוד שיפוד. הצוות לא מוסיף סלטים אם לא מבקשים, ואינו אדיב וחייכן. עם זאת,... השירות מהיר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Enav - תמונה
Enav 3 ביקורות
היינו 50 איש
4.0
27/05/15

הלכנו לאכול אחרי פסטיבל בצופים, היינו 50 איש, האוכ הגיע מהר יחסית והשירות היה אדיב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
reutz - תמונה
reutz מבקר מתחיל
טעים ואחלה מחיר
4.8
01/12/14

הייתי אתמול עם המשפחה. שירות מעולה, טעים. מלא מבחר. רק לשים לב שיש בעיית חנייה ושהדרך לשם היא לא וואו

עוד פרטים
הוספת תגובה
Maor - תמונה
Maor מבקר מתחיל
טעים מאוד
4.3
21/11/13

שישה אנשים סלטים, בשר, שירות ,הכל ברמה גבוהה מאוד

עוד פרטים
הוספת תגובה