האוכל מאוד טעים ושירות מספר 1
אין אין על השרות!!! טעים מאד הכל נקי אוירה טובה
אוכל מעולה ושירות אדיב
הכל טעים
היה טעים מאוד , שירות מעולה
אין על מסעדת ביפי, האוכל הכי טעים שיש, שירות מקצועי וחוויה נהדרת
שרות ויחס מצויינים אוכל טעים מאד
מאוד טעים
נהננו מאוד, היה מעולה כרגיל
מקום עם אווירה, מעוצב היטב והאוכל נהדר שירות טוב וחייכני ממליץ מאוד