נגישות
נגישות

אגאדיר - AGADIR ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

16 ביקורות וחוות דעת על אגאדיר

Mor - תמונה
Mor 132 ביקורות
שירות גרוע
2.5
12/03/18

הגענו ביום שבת להתפנק בכיף באגאדיר בנמל. נכון שהיה עמוס אבל המתנו בסבלנות עד שהתפנה מקום, אם היינו יודעים שלאחר כל ההמתנה נקבל שירות כזו גרוע, בטוח לא היינו ממתינים. האוכל היה טעים... ברובו, ההמבורגרים היו טעימים עשויים כהלכה, לגבי מנת חזה עוף שלקחנו הייתה לא מוצלחת. אבל השירות פשוט נורא, מלצריות חסרת סובלנות ולא אדיבות בעליל, באמת חבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
חגית - תמונה
חגית 25 ביקורות
כדאי חוף ים משגע
4.0
09/05/17

מקום היה די תוסס, כי הגענו לנמל תל אביב יום שוקק אנשים, אף שהיה תור להכנס, המלצרים היו די מהירים, כשהתיישבנו כבר הגיע תפריט ומנות ראשונות. אני הזמנתי המבורגר צמחוני שהיה די טעים, בעלי... הזמין את סנדויץ האנטריקוט עם צ'יפס שהיה לו די טעים, כולל שתיה, מחיר סביר

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ily - תמונה
Ily מבקר מתחיל
מבאס מאוד
1.0
06/05/17

הגענו למסעדה והזמנתי המבורגר ופירה להמבורגר להמבורגר לקח שעה ורבע להגיע ולפירה שעה וחצי .

עוד פרטים
הוספת תגובה
נתלי - תמונה
נתלי 6 ביקורות
המבורגר טבעוני מצוין!!
4.5
19/04/17

הגענו לארוחה משפחתית - 2 ילדים אוכלי בשר ו- 2 הורים שלא. הילדים פחות התלהבו מההמבורגר שלהם (לקחנו את הג'וניור) אבל ההמבורגרים הטבעוניים.....וואהו!! היה ממש ממש טעים!! מחכים כבר לחזור... פעם נוספת. השירות היה מצוין ומתוקתק. מנת הציפס הגדולה שהילדים חלקו לא היתה גדולה במיוחד... בגזרת הקינוחים - אגאדיר עלו על הברקה עם הממתק. כשמתחשק משהו מתוק ולא גדול, ולא מתחשק קינוח במחיר מלא...שיחקו אותה. מצד שני - הוואפל הבלגי שהילדים אכלו היה קצת יבשושי...

עוד פרטים
הוספת תגובה
Mor - תמונה
Mor 132 ביקורות
אוכל בסדר שירות טוב... מומלץ
3.8
08/01/17

הגענו למסעדה בשעות הערב המאוחרות בשביל לאכול לייט נייט. האמת העסקה מאוד משתלמת, השירות היה טוב מאוד, מה שכן ההמבורגר (שעבורו הגענו) היה קצת יבש, אבל החלקנו את זה. בסופו של יום, היה סדר... גמור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
sabutbul - תמונה
sabutbul 50 ביקורות
מצויין
5.0
12/04/16

אתמול - 11.4.16 חגגנו יום הולדת באגדיר הוטל נמל תל אביב, היינו 12 איש. כולנו יצאנו שבעים ומרוצים. האוירה במקום היתה נעימה, צוות ההנהלה והמלצרים מקצועי ואדיב, מנות האוכל טריות, גדולות... וטעימות והמחירים סבירים בהחלט. כל אלה ועוד תרמו למסיבת יום ההולדת להיות מהנה וכייפית במיוחד. אנחנו ממליצים בחום וכמובן שעוד נשוב ונפקוד את המקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
זיו - תמונה
זיו 9 ביקורות
מסעדת בורגרים נחמדה
3.5
07/11/15

המסעדה נמצאת בתוך הנמל, מקום נחמד. אם אתה רוצה לטייל בנמל ורוצה לאכול המבורגרים טובים כדי להיכנס לשם אך שים לב שתשלם על כך הרבה כסף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שני - תמונה
שני מבקר מתחיל
אכזבה
2.8
09/07/14

הגענו 3 חברים, הזמנו 3 דילים מגניבים לכבוד המונדיאל. אני הזמתי המבורגר עם פלפלים. החצי הראשון של המנה היה מעולה, עד שנגסתי בחצי השני. התחלתי לדמוע מרוב חריפות! היה במנה פלפל חריף, מה... שלא מצויין במנה ולא נאמר על ידי המלצרית. קראתי למלצרית, שאלתי אותה למה לא מציינים שיש פלפל חריף במנה וכל מה שהיה לה להגיד זה:" מה את רוצה שאני יעשה". ביקשתי שתיקח את המנה כי אני לא יכולה לאכול יותר.הוציאו לי צ'יפס לנשנש וכשהגיע החשבון חוייבתי גם על המנה וגם על הצ'יפס. פשוט חוצפה! כשפניתי למלצרית היא עשתה לי טובה וביטלה את הצ'יפס. בתור מישהי שמילצרה חלק נכבד מחייה, צר לי להגיד, אבל זה לא יחס.לא ביקשתי שיבטלו את המנה. התנצלות ופיצוי קטן או הנחה היו סוגרים את הפינה. לא ממליצה להגיע לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ilana - תמונה
Ilana 67 ביקורות
אגאדיר בנמל ת"א
3.5
16/05/14

הגענו לשם בליל חמישי אחרי יום ארוך, מתים מרעב ומתסכולי חנייה. רצינו לאכול במקום לא יותר מידי עילאי ומתנשא, אבל ברמה מעל אוכל מהיר, ואגאדיר קולעת למטרה הזאת. נכנסנו בסביבות 22:00 ובאופן... מפתיע היה חצי ריק (בצהרי סופ"שים המקום מפוצץ עם רשימות המתנה של שעה). כששאלנו אם יש עסקיות לילה, נאמר שהן מתחילות רק אחרי חצות... בכל מקרה, ללא העסקיות- מנת המבורגר 220 גרם, צ'יפס קטן ושתייה קלה הייתה עולה בסביבות ה-80 ש"ח, אז החלטנו לגוון ולהזמין משהו אחר. סנדוויץ' הסינטה היה טעים והגיע עם תוספת של שעועית ירוקה נחמדה בתוספת שמן זית ולימון. חזה העוף היה די טעים אבל קטן מידי ובצירוף לסלט ירוק לא השביע. החלק הכי נחמד היה מרגריטת הפסיפלורה שלא הופיעה בתפריט אבל הייתה טעימה והוגשה בכוס גדולה ונדיבה בגודל. לא יודעת אם היה שם אלכוהול, אבל גם על ברד פסיפלורה ב24 ש"ח במסעדה בנמל אין מה להתלונן - נחמד ומרענן. הקינוחים לא נשמעו מעניינים (ממשפחת הוופל /סופלה/ מלבי) אז לא הזמנו. עיצוב המסעדה קצת קיטשי אבל תמיד טוב כשיש ספות נוחות. המלצריות היו נחמדות והאוכל הגיע מהר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אולגה - תמונה
אולגה 206 ביקורות
טעים אך קצת יקר
3.5
13/04/13

ישבנו השבוע בסניף אגדיר בנמל. סניף מאד יפה. בן זוגי הזמים טריו המבורגרים ואני את סלט אגאדיר. המתנה למנות הייתה מאד מאד ממושכת. המנות לבסוף יצאו מאד יפות וגדולות. המבורגרים היו עשויים... כהלכה ומנת הסלט קושטה בנדיבות בפרוסות סינטה. יחד עם זאת הרגיש לי שמחיר של קרוב ל-60 ש"ח עבור סלט זה קצת גבוה מדי וכך גם מחירים של מעל 50 שח עבור המבורגרים זה מעט מוגזם. אבל עדיין הכל היה טעים ומוקפד.

עוד פרטים
הוספת תגובה